Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Przebudowa drogi powiatowej nr 1569N Wiatrowiec - Łabędnik na długości 6,28 km

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Dąbrowa 56A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7642002 , fax. 089 7642002
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc
    ul. Dąbrowa 56A 56A
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7642002, fax. 089 7642002
    REGON: 00000510750580
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Przebudowa drogi powiatowej nr 1569N Wiatrowiec - Łabędnik na długości 6,28 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad kompleksową realizacją zadania pod nazwą Przebudowa drogi powiatowej nr 1569N Wiatrowiec - Łabędnik na długości 6,28 km, stanowiącego jednocześnie projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, obejmująca swoim zakresem: a) wybór zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy robót budowlanych, b)sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót budowlanych, c)obsługę okresu gwarancyjnego, tj.: - nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, - przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem zamawiającego, d) rozliczanie i zarządzanie projektem wynikające z umowy na dofinansowanie projektu, tj.: - sporządzanie raportów i sprawozdań zgodnie z wymaganiami RPO Warmia - Mazury na lata 2007 - 2013, - przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność do Instytucji Zarządzającej, Szczegółowy opis zadania objętego usługą pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu znajduje się w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007 - 2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 55 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 tejże ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego, Menadżera Projektu) nad realizacją robót budowlanych polegających na budowie (przebudowie) dróg, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, przy czym wartość każdej z wykazanych usług nie może być mniejsza niż wartość brutto złożonej oferty, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, tj.: - inspektor nadzoru ds. robót drogowych - koordynator - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - inspektor nadzoru ds. robót sanitarnych - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji kanalizacyjnych, lub decyzję potwierdzającą odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 2 do specyfikacji), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, do wykazu wykonawca załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług (zgodnie z załącznikiem nr 3 do specyfikacji); w przypadku, kiedy w treści dostarczonych przez wykonawcę dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług, zawarte będzie wynagrodzenie wykonawcy w walucie obcej, za przelicznik na walutę polską zamawiający przyjmie średni kurs waluty określony w NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do specyfikacji), b) kopie dokumentów każdego z inspektorów nadzoru stwierdzających przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (uprawnienia budowlane) oraz ich aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach