Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad kompleksową realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na dom pomocy społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu dz. Nr 4/1, obręb Kamińsk Gm. Górowo Iławeckie.

Powiat Batroszycki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89762 17 20 , fax. 0-89 762 53 10
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Batroszycki
    ul. Grota Roweckiego 1 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89762 17 20, fax. 0-89 762 53 10
    REGON: 51074243900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad kompleksową realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na dom pomocy społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu dz. Nr 4/1, obręb Kamińsk Gm. Górowo Iławeckie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków wynikających z pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu należy: 1.W ramach nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót budowlanych: a) sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wybranego wykonawcę robót budowlanych, b) organizowania w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy (raz w miesiącu lub częściej, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego) oraz przygotowywania notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzania protokołów spotkań), c) szacowania i weryfikacji robót dodatkowych proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych w zakresie rzeczowym i finansowym, d) sprawowanie nadzoru autorskiego w każdej branży, e) sporządzania protokołów konieczności w przypadku wykonania robót dodatkowych lub zamiennych z uzasadnieniem potrzeby wykonania tych prac oraz wnioskowania do Zamawiającego o ich wykonanie, f) współtworzenia z wykonawcą robót budowlanych harmonogramu finansowego i rzeczowego realizacji zadania oraz śledzenia jego wykonania, g) zatwierdzania przed wbudowaniem materiałów i półwyrobów oraz dokonywania ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm, h) przebywania na placu budowy z częstotliwością dostosowaną do postępu robót budowlanych, (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu) monitorowania realizacji robót budowlanych, sprawdzania kalkulacji oraz kosztorysów powykonawczych i obmiarów, jeśli będą występowały, dostosowania godzin pracy do wykonawcy robót budowlanych, i) nadzorowania wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, j) egzekwowania od wykonawcy robót budowlanych dokumentacji technicznej na roboty dodatkowe i zamienne, k) sporządzania i przekazywania Zamawiającemu podpisanych protokołów odbiorów częściowych robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, l) kontroli dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót budowlanych, aprobowanie koniecznych zmian na etapie realizacji robót niepowodujących wydłużenia czasu trwania zadania oraz zwiększenia kosztów jego realizacji, m) organizowania, przeprowadzania i dokonania po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego czynności odbiorów częściowych oraz wstępnego i końcowego dla poszczególnych części wykonywanych robót budowlanych od wykonawcy robót budowlanych, a w szczególności:sprawdzenia gotowości do odbioru, przeprowadzenia komisyjnych odbiorów częściowych i wstępnych, przekazania przedmiotu odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, n) informowania i uzgadniania z Zamawiającym odstępstw od zakresu podstawowego wykonywanych robót budowlanych (zmianach technicznych, robotach dodatkowych) powodujących wzrost kosztów realizacji robót, o) egzekwowania od wykonawcy robót budowlanych inwentaryzacji powykonawczej robót, p) kontrolowania i sprawowania nadzoru nad wykonawcą robót w zakresie BHP, q) udziału na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania dokonywanych przez przedstawicieli PFRON, r) udziału w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych, s) weryfikowania obmiarów każdego elementu robót metodologią zgodną z przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi, t) przeprowadzenia procesu przekazania obiektu do użytkowania, u) wykonania, po uzgodnieniu z Zamawiającym, wszystkich innych czynności, nie wymienionych w niniejszej umowie, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji robót, v) Inżynier Kontraktu we własnym zakresie zapewnia na potrzeby własne zaplecze socjalno-biurowe oraz łączność i komunikację a także obsługę biurowo-administracyjną dla potrzeb związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania inwestycyjnego, w) Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego, x) Inżynier Kontraktu ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. 2. W ramach wyboru zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy robót budowlanych: a) sprawdzenia kompletności dokumentacji projektowej i przedmiarów robót, b) przygotowania w terminie 14 dni od dnia podpisania niniejszej umowy dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami, ogłoszenia o zamówieniu, c) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, d) udzielania wyjaśnień i odpowiedzi na zapytania wykonawców dotyczące treści SIWZ w uzgodnieniu z Zamawiającym, e) udziału wyznaczonych pracowników w pracach Komisji Przetargowej w charakterze członków komisji, f) uzyskania od wykonawcy robót budowlanych uzgodnionego harmonogramu rzeczowo- finansowego przedstawiającego cykl realizacji zadania, g) reprezentowania Zamawiającego wraz z przygotowaniem niezbędnych materiałów w przypadku rozprawy przed Krajową Izbą Odwoławczą na skutek wniesionego odwołania, h) przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji przetargowej w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy z wybranym wykonawcą robót budowlanych, 3. W ramach obsługi okresu gwarancyjnego: a) nadzoru nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, b) przeprowadzenia przeglądów gwarancyjnych z udziałem Zamawiającego, 4. W ramach rozliczania i zarządzania projektem: a) sporządzania dokumentów (raportów, sprawozdań, kosztorysów powykonawczych, itp.) wynikających z umowy o dotację ze środków PFRON (m.in. § 4 ust. 1 i 2) niezbędnych do jej rozliczenia - projekt umowy z PFRON stanowi załącznik nr 11 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach