Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Muzycznych w Wałbrzychu przy ul. Piętnastolecia 24

Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Piętnastolecia 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8415730 , fax. 074 8435982
  • Data zamieszczenia: 2012-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki
    ul. Piętnastolecia 24 24
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8415730, fax. 074 8435982
    REGON: 00028077800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmwb.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna Szkoła Muzyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Muzycznych w Wałbrzychu przy ul. Piętnastolecia 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu: Inżynier Kontraktu będzie pełnił obowiązki Inwestora Zastępczego i odpowiedzialny będzie za całość realizacji projektu, a w szczególności za: Analiza dokumentacji projektowej wraz z weryfikacją kosztorysów wymaganych do przeprowadzenia procedury przetargowej na wykonanie prac budowlanych; Opracowanie szczegółowego harmonogramu finansowo - rzeczowego inwestycji w oparciu o złożony przez Zamawiającego wniosek o dofinansowanie zadania; Opracowanie, w oparciu o dokumentację projektowo - kosztorysową dokumentacji przetargowej tj. specyfikacji istotnych warunków zamówienia i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przygotowanie w porozumieniu z Zamawiającym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane zgodnie z Pzp; Dokumentacja projektowo-kosztorysowa oraz dokumentacja projektowa dotycząca dofinansowania będzie przekazana Inżynierowi Kontraktu przez Zamawiającego. Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, załączając oświadczenie kierownika budowy i inspektorów nadzoru, stwierdzających przejęcie obowiązków przypisanych tym funkcjom na budowie. Przekazanie placu budowy przy udziale Zamawiającego wykonawcy robót. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym, przepisami wykonawczymi, decyzjami załączonymi do projektu budowlanego a w szczególności: Sprawdzania atestów, świadectw, jakości materiałów stosowanych przez wykonawcę robót, kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania i wyceny robót, Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie, zgodnie z ustalonym harmonogramem, Kontrola, jakości wykonywanych prac budowlano - montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, Kontrola terminów wykonania poszczególnych etapów zadania inwestycyjnego, uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych, kontrola i odbiór robót ulegających zakryciu, Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania prac, w razie potrzeby zasięgania opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów BHP w czasie realizacji inwestycji, bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji,Zapewnienie nadzoru autorskiego (w tym zawarcie umowy na prowadzenie nadzoru autorskiego), Organizowanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego inwestycji (z udziałem przedstawiciela Zamawiającego), Potwierdzenie gotowości inwestycji do odbioru, na podstawie zgłoszenia wykonawcy robót oraz oceny poszczególnych inspektorów nadzoru, Przygotowanie i przeprowadzenie odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego, Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od Wykonawcy robót i dostaw, w dniu odbioru końcowego inwestycji, Egzekwowanie od Wykonawcy robót wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym usunięcia usterek stwierdzonych w trakcie realizacji i na dzień odbioru, Uczestnictwo w komisjach powołanych przez Zamawiającego dla oceny jakości robót i dostaw w okresie gwarancji i rękojmi. Częstotliwość przeglądów gwarancyjnych: przeglądy gwarancyjne będą przeprowadzane, co 12 miesięcy przez okres 5 lat, Analiza i weryfikacja kosztów realizacji w układzie poszczególnych pozycji kalkulacyjnych z informowaniem na bieżąco Zamawiającego, Udzielanie wyjaśnień, pisemnych odpowiedzi na pytania dotyczące prowadzonej inwestycji wszystkim organom i instytucjom finansującym lub kontrolującym zadanie, Rozliczenie inwestycji i przekazanie dokumentacji dotyczącej budowy Zamawiającemu, Sprawdzanie protokołów odbioru oraz faktur częściowych zgodnie z zaleceniami jednostki współfinansującej, Zgłaszanie Zamawiającemu przyspieszania realizacji zadania lub konieczności aneksowania umowy zawartej z jednostką współfinansującą w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo - finansowym, Uczestniczenie w kontrolach sposobu wykorzystania udzielonej pomocy finansowej przeprowadzanych przez jednostkę współfinansującą inwestycję, Prowadzenie kompleksowego rozliczenia inwestycji tj. sporządzanie wniosków o zaliczki i opłatność, opisywanie faktur i sprawdzanie ich, prowadzenie korespondencji z instytucją współfinansującą, pilnowanie obowiązujących terminów rozliczeń, Dopilnowanie i przeprowadzenie wykonania decyzji RDOŚ ( decyzja do wglądu jako załącznik do SIWZ) Opis inwestycj: Zespół Szkół Muzycznych im. St. Moniuszki w Wałbrzychu-Zamawiający, zamierza wykonać kompleksową termomodernizację budynku szkoły, znajdującego się przy ul. Piętnastolecia 24 w Wałbrzychu. Realizacja projektu pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Muzycznych w Wałbrzychu przy ul. Piętnastolecia 24 obejmuje zadania częściowe polegające na wykonaniu: docieplenia ścian zewnętrznych oraz stropodachu- 2100m2, częściowej wymiany stolarki okiennej i drzwiowej- 167 szt. ,133,89 m2 wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej,nowej instalacji c.o. wraz z instalacją absorpcyjnych pomp ciepła i kondensacyjnego kotła gazowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 punkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki 21 1010 1674 0056 6913 9120 0000, bądź gotówką w kasie Zamawiającego przy ul. Piętnastolecia 24 - Księgowość. Na poleceniu przelewu należy zaznaczyć, jakiego przetargu wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu- gotówka lub za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał przelew lub księgowość Zamawiającego potwierdzi wpłatę wadium w kasie w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 8 : 00 dnia 31.12.2012r. Wadium w formie poręczeń, gwarancji w oryginale należy złożyć przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 8:00 dnia 31.12.2012r. w siedzibie zamawiającego - w sekretariacie przy ul. Piętanastolecia 24 w Wałbrzychu. Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopie dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP: Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nielezących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium albo wniesie je po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego zostanie odrzucona bez oceniania jej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Biuro położone blisko miejsca prowadzenia inwestycji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsmwb.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach