Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (IK) nad projektami pn: „Rozbudowa drogi gminnej Nr 103573F w Szprotawie” i „Rozbudowa dróg gminnych Nr 005947F, Nr 005943F i Nr 005935F w Wiechlicach ”oraz wspieranie zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych i kontrolnych związanych z realizacją projektów.

Gmina Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683760580 , fax. 683762220
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
    Rynek 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 683760580, fax. 683762220
    REGON: 97077044500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (IK) nad projektami pn: „Rozbudowa drogi gminnej Nr 103573F w Szprotawie” i „Rozbudowa dróg gminnych Nr 005947F, Nr 005943F i Nr 005935F w Wiechlicach ”oraz wspieranie zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych i kontrolnych związanych z realizacją projektów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją i kontrolą realizacji prac projektowych i robót budowlanych na wyżej wymienionych projektach a w szczególności: a) Wsparcie merytoryczne na etapie przeprowadzenia przetargów na wyłonienie wykonawców robót (sześć przetargów) przede wszystkim przy udzielaniu odpowiedzi na zapytania wykonawców do SIWZ odnośnie przedmiotu zamówienia. b) Nadzór nad wykonaniem w systemie zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem niezbędnych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń, w szczególności zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) lub pozwolenia na budowę. Informowanie Zamawiającego o rozwiązaniach projektowych Wykonawcy robót, które zamierza wprowadzić w sporządzanej dokumentacji projektowej, głównie o rozwiązaniach nieokreślonych szczegółowo w PFU. c) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie oraz zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych, dokumentacjami projektowymi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót we wszystkich branżach objętych dokumentacją projektową , d) podejmowanie decyzji i odpowiedzialności za nie, we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości materiałów, postępem robót, potwierdzeniem prawidłowego wykonania robót, rozliczeniem robót, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz sprawach dotyczących akceptacji wypełniania Warunków Kontraktu przez Wykonawcę Robót. e) oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru w czasie trwania 5 letniego okresu gwarancyjnego na roboty budowlane poprzez wykonywanie corocznych przeglądów gwarancyjnych. f) wykonywanie zadań wynikających z umowy oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie obowiązków i wymagań dotyczących inwestycji wskazanych w tytule zamówienia (we wszystkich branżach ich dotyczących). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach