Gmina Szprotawa ogłasza przetarg
- Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683760580 , fax. 683762220
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
Rynek 45
67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
tel. 683760580, fax. 683762220
REGON: 97077044500000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (IK) nad projektami pn: „Rozbudowa drogi gminnej Nr 103573F w Szprotawie” i „Rozbudowa dróg gminnych Nr 005947F, Nr 005943F i Nr 005935F w Wiechlicach ”oraz wspieranie zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych i kontrolnych związanych z realizacją projektów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją i kontrolą realizacji prac projektowych i robót budowlanych na wyżej wymienionych projektach a w szczególności: a) Wsparcie merytoryczne na etapie przeprowadzenia przetargów na wyłonienie wykonawców robót (sześć przetargów) przede wszystkim przy udzielaniu odpowiedzi na zapytania wykonawców do SIWZ odnośnie przedmiotu zamówienia. b) Nadzór nad wykonaniem w systemie zaprojektuj i wybuduj dokumentacji projektowej oraz uzyskaniem niezbędnych prawem uzgodnień, decyzji i zezwoleń, w szczególności zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) lub pozwolenia na budowę. Informowanie Zamawiającego o rozwiązaniach projektowych Wykonawcy robót, które zamierza wprowadzić w sporządzanej dokumentacji projektowej, głównie o rozwiązaniach nieokreślonych szczegółowo w PFU. c) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie oraz zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych, dokumentacjami projektowymi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót we wszystkich branżach objętych dokumentacją projektową , d) podejmowanie decyzji i odpowiedzialności za nie, we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, oceną jakości materiałów, postępem robót, potwierdzeniem prawidłowego wykonania robót, rozliczeniem robót, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz sprawach dotyczących akceptacji wypełniania Warunków Kontraktu przez Wykonawcę Robót. e) oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru w czasie trwania 5 letniego okresu gwarancyjnego na roboty budowlane poprzez wykonywanie corocznych przeglądów gwarancyjnych. f) wykonywanie zadań wynikających z umowy oraz przepisów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie obowiązków i wymagań dotyczących inwestycji wskazanych w tytule zamówienia (we wszystkich branżach ich dotyczących). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Późna – gmina Gubin”
Dodano: 2024-03-01 - ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-10-13 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej – widowiskowej z łącznikiem wraz z urządzeniami budowlanymi oraz przebudową części budynku szkoły w gminie Słońsk”
Dodano: 2023-06-24 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. “Rozbudowa i przebudowa budynku KW PSP w Gorzowie Wlkp.”
Dodano: 2022-10-28 - Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków Zakładu Karnego w Krzywańcu” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2021-01-23 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Przebudowa dróg: Ulica Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ulica Osiedle Warniki w Kostrzynie nad Odrą wraz z infrastrukturą”. obejmujące weryfikację posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej oraz kosztorysowej
Dodano: 2020-12-16 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tarnawie Rzepińskiej oraz oczyszczalni przydomowej”.
Dodano: 2020-12-03 - Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków Zakładu Karnego w Krzywańcu” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2020-11-27 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa DP Nr 1339F na odcinku od węzła A2 do planowanej obwodnicy i budowa obwodnicy miasta Trzciel”.
Dodano: 2020-11-10 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Przebudowa dróg: Ulica Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ulica Osiedle Warniki w Kostrzynie nad Odrą wraz z infrastrukturą”. obejmujące weryfikację posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej oraz kosztorysowej
Dodano: 2020-10-27