Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: ROZBUDOWA OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO DZIECI NIESŁYSZĄCYCH UL. DWORSKA 8 WE WROCŁAWIU

Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7769397,7769703-05,7779229 , fax. 071 7769141, 7769702
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, fax. 071 7769141, 7769702
    REGON: 93195038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: ROZBUDOWA OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO DZIECI NIESŁYSZĄCYCH UL. DWORSKA 8 WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Ośrodka Szkolno - Wychowawczego Dzieci Niesłyszących ul. Dworska 8 we Wrocławiu, realizowanego w oparciu o Projekt budowlany, stanowiący wraz z pozwoleniem na budowę załącznik nr 3 do SIWZ, tj.: kompleksowa obsługa prawna, finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków pozyskanych przez Zamawiającego na jego realizację, obejmująca w szczególności: a) nadzór nad dokumentacją projektową, b) zgodnie z ewentualnymi potrzebami Zamawiającego, na jego żądanie przygotowanie i doradztwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych, dostawców pierwszego wyposażenia oraz na wykonanie materiałów promocyjnych zadania inwestycyjnego, c) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, prowadzony poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanej inwestycji (w tym nadzór dendrologiczny), d) nadzór nad dostawą pierwszego wyposażenia, w tym prace związane z odbiorem dostarczanego przez dostawców sprzętu i wyposażenia, e) nadzór nad promocją projektu (zadania inwestycyjnego), zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 w zakresie informacji i promocji, w tym odbiory materiałów promocyjnych, f) nadzór finansowy i prowadzenie rozliczeń środków własnych (budżetu Województwa Dolnośląskiego) oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez Zamawiającego, tj. środków z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 oraz - ewentualnie innych środków pozyskanych przez Zamawiającego z krajowych bądź zagranicznych funduszy. Szczegółowy zakres obowiązków dla Zamawiającego związanych ze sprawozdawczością i rozliczeniami środków z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 określa Wzór umowy o dofinansowanie projektu w ramach Priorytetu nr 7 Edukacja Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający przejmuje na siebie obowiązki Beneficjenta. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Umowy o roboty budowlane, usługi i dostawy, zawarte w ramach przedmiotowego zadania inwestycyjnego zostaną przedstawione do współfinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, priorytet 7 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na Dolnym Śląsku (Edukacja), działanie 7.2 - Rozwój infrastruktury placówek edukacyjnych. 4. Lokalizacja nadzorowanych robót: Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Dzieci Niesłyszących, ul. Dworska 8 we Wrocławiu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w następującej wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł) w terminie do dnia 22-06-2009 r. do godz. 11:30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis szczegółowych warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) w zakresie doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca winien wykonać usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. przynajmniej trzy usługi Inwestora Zastępczego/Inżyniera Kontraktu/Inżyniera Projektu lub usługi równoważne, obejmujące swym zakresem co najmniej usługi wskazane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) w pozycjach 71247000-1, 71310000-4, 79211000-6, 79110000-8 wykonywane dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie kubaturowych obiektów budowlanych przewidzianych na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz. U. z 1999r. Nr 112 poz. 1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 PKOB, o kubaturze nie mniejszej niż 20.000 m3 każdy. b) w zakresie osób i/lub podmiotów pozostających do dyspozycji Wykonawcy, Wykonawca winien dysponować: b1) do pełnienia funkcji Kierownika Projektu osobą z doświadczeniem polegającym na kierowaniu zadaniem inwestycyjnym obejmującym co najmniej budowę obiektu budowlanego zaliczonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 PKOB, o kubaturze nie mniejszej niż 20.000 m3, b2) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń przynajmniej jednego zadania inwestycyjnego. b3) do pełnienia funkcji Specjalisty ds. obsługi prawnej, w tym zamówień publicznych osobą posiadającą wyższe wykształcenie prawnicze. b4) do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej osobą dysponującą aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczeniem polegającym na nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w ramach budowy obiektu budowlanego zaliczonego na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30.12.1999 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) (Dz.U.99.112.1316 ze zm.) do sekcji 1, dział 12 PKOB, o kubaturze nie mniejszej niż 20.000 m3, b5) do pełnienia funkcji branżowych inspektorów nadzoru osobami dysponującymi aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, - drogowej. Uwaga: - Warunki określone w punktach b1) - b5) będą spełnione również w przypadku Wykonawców, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie(a) innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Użyte w opisie warunków udziału w postępowaniu w pkt. b4) pojęcie nadzorowanie lub kierowanie robotami dotyczy funkcji pełnionych przez uczestników procesu budowlanego, o których mowa art. 17 pkt. 2 i 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r. ze zm.). - Użyte w opisie warunków udziału w postępowaniu w pkt. a), b1), b4) pojęcie budowa należy rozumieć jako wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę oraz przebudowę obiektu budowlanego. Przy tym zakres rzeczowy budowy musi obejmować przynajmniej następujące roboty: ogólnobudowlane, instalacje wodno-kanalizacyjne, c.o., wentylacyjne oraz elektryczne. Natomiast odbudowa, rozbudowa, nadbudowa oraz przebudowa obiektu budowlanego musi obejmować cały obiekt lub część tego obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 20.000 m3. c) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimalnej 100 tys. złotych, przy założeniu, że środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości, a zdolność kredytowa to możliwość uzyskania nowego kredytu we wskazanej wysokości, przy uwzględnieniu wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. Dla wartości wskazanej powyżej w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmuje przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmuje, że wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 musi spełnić każdy z Wykonawców. 4. Ocena spełniania każdego z ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ, które należy złożyć wraz z ofertą oraz w terminie i miejscu składania ofert. 5. Nie spełnienie któregokolwiek z ww. warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych na podstawie art. 22 (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu załączonego do oferty, wynikłych po dacie jego wystawienia, wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian. 3. Wykaz usług, o których mowa w rozdziale V pkt. 2 lit. a) SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru, referencje). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wymienionych w rozdziale V pkt. 2 lit. b) SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i (jeśli jest wymagane) doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ, a jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie porozumienia z innymi podmiotami - również pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiednio dla poszczególnych osób w zakresie projektowania oraz nadzorowania robót budowlanych w poszczególnych branżach, wystawione dla osób wskazanych w rozdziale V pkt. 2 lit. b.4) oraz b.5) SIWZ wraz z aktualnymi zaświadczeniami przynależności do właściwych izb zawodowych, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 ze zm.). 7. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości odpowiadającej warunkowi udziału, wystawiona nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w informacji banku zawarte zostanie sformułowanie, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie X-cyfrowym, wówczas Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości odpowiadającej najniżej kwocie składającej się z X cyfr.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umwd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach