Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa obiektu oświatowego Zespołu Szkół w Olsztynku - etap II

Zarząd Powiatu Olsztyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-516 Olsztyn, Plac Bema 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5210500 , fax. 089 5210501
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Olsztyńskiego
    Plac Bema 5 5
    10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5210500, fax. 089 5210501
    REGON: 51074266900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olsztynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa obiektu oświatowego Zespołu Szkół w Olsztynku - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego realizowanego w systemie zaprojektuj i wybuduj pn. Przebudowa obiektu oświatowego Zespołu Szkół w Olsztynku - etap II, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3 Infrastruktura społeczna, Działania 3.1 Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : Etap I Faza przetargowa i projektowa 1)faza przetargowa - weryfikacja treści SIWZ na wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych (roboty budowlane obejmują także prace projektowe oraz prace konserwatorskie) w konfrontacji z obowiązującym prawem oraz wniesienie ewentualnych uwag, uczestnictwo w czynnościach związanych z udzielaniem odpowiedzi na zapytania Wykonawców zadawanych przed terminem złożenia ofert zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz opiniowanie dokumentów związanych z ewentualnymi odwołaniami (art. 180 ustawy), udział w pracach Komisji Przetargowej, w tym także w procesie oceny ofert na roboty budowlane, udział w przygotowaniu umowy z Wykonawcą robót budowlanych; 2)faza projektowa : a)weryfikacja dokumentacji każdorazowo poświadczona pisemnie oświadczeniem, w tym: inwentaryzacji obiektów, założeń projektowych, projektu budowlanego niezbędnego do uzyskania pozwolenia budowlanego, projektów wykonawczych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot oraz innej niesklasyfikowanej, a niezbędnej do prawidłowości wykonania robót budowlanych; b)przedstawienie Zamawiającemu proponowanych zmian, uzgodnienie ich z Zamawiającym, inspektorami nadzoru i Wykonawcą robót budowlanych oraz akceptacja dokumentacji w imieniu Zamawiającego. Etap II Faza wykonania robót budowlanych 1)zapewnienie czynności nadzoru robót budowlanych oraz koordynowanie czynności nadzoru w specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej, w tym nad robotami w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub innych równoważnych wynikających z prawa międzynarodowego, potwierdzonych oświadczeniami, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych lub innych równoważnych wynikających z prawa międzynarodowego, potwierdzonych oświadczeniami, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c)instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub innych równoważnych wynikających z prawa międzynarodowego, potwierdzonych oświadczeniami, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d)instalacyjnej w zakresie instalacji teletechnicznych lub innych równoważnych wynikających z prawa międzynarodowego, potwierdzonych oświadczeniami, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)oddanie obiektu do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, przy współpracy z Wykonawcą robót budowlanych oraz Zamawiającym, 3)wykonanie przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych inwestycji, 4)przedstawianie Zamawiającemu zmian dokumentacji projektowej zatwierdzonej w I etapie realizacji inwestycji, uzyskanie akceptacji zmian od: Zamawiającego, projektanta, Wykonawcy robót budowlanych i inspektorów nadzoru, a w przypadku znacznego odstępstwa od zatwierdzonego decyzją projektu budowlanego, uzyskanie decyzji zmieniającej pozwolenie na budowę, 5)współpraca z Wykonawcą i Podwykonawcami robót budowlanych. Etap III Faza sprawozdawczości i rozliczeń finansowych 1)okres przyjęcia rozliczenia finansowego przez instytucję finansującą i uzyskania potwierdzenia rozliczenia. 2)Inżynier Kontraktu jako przedstawiciel Zamawiającego działa w jego imieniu i na jego rzecz, odpowiada za kompleksową i terminową realizację projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, umową zawartą z Zamawiającym, umową z instytucją współfinansującą projekt, umową z Wykonawcą robót budowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem budowlanym i SIWZ. 3)Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu określa Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu 4)Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach