Przetargi.pl
"Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach- według WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC"

Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, Bukowiec, ul. Robotnicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 75 407 62 , fax. 75 75 240 43
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    Bukowiec, ul. Robotnicza 6
    58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie
    tel. 75 75 407 62, fax. 75 75 240 43
    REGON: 2005496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kswik.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach- według WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „MODERNIZACJA I ROZBUDOWA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MYSŁAKOWICACH” , 2. Zadanie podlegające nadzorowi Inżyniera Kontraktu realizowane jest przy wykorzystaniu WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC: • Etap I . Realizacja w formule zaprojektuj wybuduj, ZAKŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH DO 31.12.2018R.- które realizowane będzie przy wykorzystaniu WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC dla URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I MECHANICZNYCH ORAZ ROBÓT INŻYNIERYJNYCH I BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ, 4 Wydanie angielsko polskie, niezmienione 2008 (tłumaczenie 1. wydania 1999), opracowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów i Konsultantów, FIDIC (książka żółta) • Etap II . Realizacja w formule wybuduj, ZAKŃCZENIE ROBÓT BUDOWLANYCH DO 31.12.2019R. - które realizowane będzie przy wykorzystaniu WARUNKÓW KONTRAKTOWYCH FIDIC dla Budowy DLA ROBÓT INŻYNIERYJNO – BUDOWLANYCH PROJEKTOWANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, 4 Wydanie angielsko polskie, niezmienione 2008 (tłumaczenie 1. wydania 1999), opracowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów i Konsultantów, FIDIC (książka czerwona) 3. Wymienione etapy realizowane będą kolejno po sobie. Etap II rozpocznie się nie wcześniej niż po wystawieniu Świadectwa Przejęcia Etapu I. 4. Zamówienie nie jest podzielne toteż Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Wartość szacunkowa zamówienia na roboty budowlane nadzorowane przez Inżyniera Kontraktu została ustalona poniżej progu unijnego 5 225 000 euro; (Wartość szacunkowa robót budowlanych dla Etapu I to ok 13.500.000 PLN a Etapu II do ok 6.500.000 PLN.) 6. Zadanie przebudowy i modernizacji oczyszczalni dotyczy oczyszczalni w Mysłakowicach o przepustowości ładunkowej wynoszącej 34 714 RLM 7. Modernizowana oczyszczalnia znajduje się w miejscowości Mysłakowice, która wchodzi w skład aglomeracji wyznaczonej Uchwałą Nr XXVII/828/16 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 27.10.2016 r. 8. Problemy z działalnością oczyszczalni ścieków w Mysłakowicach uzasadniające realizację inwestycji przebudowy i rozbudowy oczyszczalni rozpoczęły się na przełomie roku 2014/2015, a dotyczą zbyt małej przepustowości oczyszczalni ścieków w stosunku do ilości i ładunku zanieczyszczeń zrzucanych ścieków, a także niewystarczającą wydajnością urządzeń służących do napowietrzania osadu czynnego. W związku wymienionymi brakami okresowo powstają zaburzenia w procesie technologicznym oczyszczania ścieków, w efekcie czego osad czynny zostaje wynoszony i przedostaje się do potoku Łomnica, zanieczyszczając go niedostatecznie oczyszczonymi ściekami. Wynikiem takich sytuacji są interwencje mieszkańców, policji oraz WIOŚ. Wojewódzki Inspektor Ochrony Środowiska decyzją z dnia 13.01.2017 r. nałożył na Spółkę KSWiK obowiązek wykonania i uruchomienia : • do grudnia 2018 r. drugiego reaktora, co stanowiło będzie I Etap robót budowlanych • a do grudnia 2019 r. przekazanie zmodernizowanej oczyszczalni do eksploatacji oraz w efekcie zapewnienie oczyszczania ścieków odprowadzanych z oczyszczalni ścieków Mysłakowice zgodnego z wymaganiami określonymi w decyzji o pozwoleniu wodno-prawnym Starosty Jeleniogórskiego OŚR.IV-6223/21/09 z dnia 13.07.2009 r. pod rygorem wstrzymania w drodze decyzji użytkowania instalacji zgodnie z art. 367 ust. 3 ustawy Prawo ochrony środowiska. - co stanowiło będzie II Etap robót budowlanych; 9. Wyżej wymieniona decyzja narzuca ostateczne ramy czasowe zakończenia robót budowlanych nadzorowanych w ramach Kontraktu FIDIC, w których do 31.12.2018r. w ramach etapu I należy zakończyć prace związane z przekazaniem do eksploatacji reaktora biologicznego a do 31.12.2019 r. należy zakończyć zakres prac w ramach Etapu II robót budowlanych. Zamawiający przewiduje jednak, że każdy z etapów realizowany będzie w ramach odrębnego kontraktu na roboty budowlane i tak: a) I KONTRAKT FIDIC na zaprojektowanie całości prac budowlanych (dla obu etapów) i budowę w zakresie dotyczącym tylko Etapu I (żółty FIDIC) b) II KONTRAKT FIDIC na budowę w zakresie dotyczącym Etapu II (czerwony FIDIC) Zadaniem Inżyniera będzie m.in skoordynowanie obu tych kontraktów; 10. Zamawiający dokonał podziału inwestycji na dwa oddzielne etapy ze względów finansowych. Z uwagi na pewne ryzyko braku środków na realizację Etapu II Zamawiający wprowadził zapisy, które pozwolą na rozliczenie się z Inżynierem Kontraktu w sposób transparentny w sytuacji gdyby zachodziła konieczność rezygnacji z wykonania Etapu II lub odstęp czasu pomiędzy Etapami przekroczył 3 miesiące. Sposób rozliczenia został opisany w rozdziale dotyczącym sposobu ustalenia ceny oraz uwzględniony w kryteriach oceny ofert, co ma na celu nie wliczanie przez wykonawców rezerwy na to ryzyko. 11. Okres realizacji Umowy na pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu obejmuje dwie Fazy: a) Faza I. Faza robót budowlanych i projektowania (od podpisania umowy na Inżyniera Kontraktu do wystawienia Świadectwa Wykonania Robót Budowlanych dla Etapu II) - w Fazie I. Inżynier Pełni swoją usługę w sposób ciągły pozostając w stałej dyspozycyjności dla Zamawiającego - okres fazy I obejmuje okres do 28.02.2020r) z zastrzeżeniem, że do 31.12.2018r. zostanie odebrany i przekazany do użytkowania brakujący reaktor biologiczny (wystawione Świadectwo przejęcia Etapu I) a do 31.12.2019r zostanie wykonana całość prac w ramach Etapu II (wystawione Świadectwo przejęcia Etapu II) przy czym dotyczy sytuacji w której Zamawiający zapewni ciągłość realizacji obu etapów poprzez zapewnienie rozpoczęcia realizacji Robót Budowlanych w ramach Etapu II bezpośrednio po wystawieniu Świadectwa Przejęcia dla Etapu I) zgodnie z harmonogramem w pkt. 12 poniżej. b) Faza II. Faza egzekwowania warunków rękojmi i gwarancji na roboty budowlane. - 5 lat od wystawienia Świadectwa Wykonania Robót Budowlanych (co będzie liczone indywidualnie dla każdego z etapów)- w Fazie II. Inżynier Pełni swoją usługę w określonych terminach planowanych przeglądów gwarancyjnych oraz każdorazowo w razie awarii urządzeń oczyszczalni) przy czym: roczne przeglądy gwarancyjne planowane rozliczane będą na podstawie stawki wynikającej z oferty Wykonawcy i płatne każdorazowo po dokonaniu przeglądu natomiast przeglądy awaryjne będą realizowane w ramach ceny ofertowej w ramach gwarancji jakości udzielonej przez Wykonawcę; c) Szacunkowy Czas realizacji robót budowlanych wymagających nadzoru Inżyniera Kontraktu wynosi 26 miesięcy, od 01 stycznia 2018 do 28.02.2020r., w tym:  Kontrakt FIDIC ŻÓŁTY ETAP I - od 01 stycznia 2018 do 28.02.2019r  Kontrakt FIDIC CZERWONY ETAP II - od 31 stycznia 2019 do 28.02.2020r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w następującej wysokości: 10.000 zł. Słownie dziesięć tysięcy złotych. 2. Wadium należy wnieść na cały okres związania z ofertą tj. począwszy od dnia składania ofert na okres 30 dni. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium można wnieść w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: (a) nr konta 20 1030 1508 0000 0008 0311 9066 (b) z dopiskiem: Wadium w Przetarg sektorowy na Inżyniera Kontraktu -Oczyszczalnia Mysłakowice, Znak sprawy nr KSWiK-ZR-2214-23/2017 4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi się znaleźć na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy w oryginale złożyć w siedzibie Spółki Zarządu Spółki wraz z ofertą lub w osobnej kopercie zaadresowanej i oznaczonej następująco: Karkonoski System Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. ul. Sobieskiego 53; 58-500 Jelenia Góra Siedziba Zarządu Spółki Sekretariat. z dopiskiem: • " WADIUM na Przetarg sektorowy na Inżyniera Kontraktu- Oczyszczalnia Mysłakowice, • Znak sprawy nr KSWiK-ZR-2214-23/2017 (nie otwierać przed upływem terminu otwarcia ofert) tj. 7 LISTOPADA 2017, GODZ. 13.00 6. Wadium wnoszone w postaci dokumentu gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej można złożyć w osobnej przesyłce (oznakowanej zgodnie z instrukcją powyżej) lub złożyć w jednej przesyłce wraz z ofertą. Należy wówczas postąpić następująco. a) Kopia dokumentu potwierdzana za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (bez względu na sposób przekazania oryginału dokumentu) powinna się znaleźć na liście załączników do oferty i powinna być z nim połączona w sposób uniemożliwiający przypadkową de/kompletację - kopia wadium pozostaje bowiem w dokumentacji Zamawiającego a oryginał jest zwracany adekwatnie do statusu Wykonawcy w ramach prowadzonego postępowania. b) Oryginał dokumentu stanowiącego wadium w postaci gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien umożliwiać jego weryfikację w zakresie zgodności z SIWZ w trakcie oceny ofert a następnie jego zwrot na wskazany przez Wykonawcę w ofercie adres pocztowy. c) Oryginał wadium może być dostarczony w osobnej przesyłce w stosunku do oferty jak i w jednej przesyłce z Ofertą - w tym wypadku nie zaleca się jednak jego trwałego łączenia z ofertą. Połączenie trwałe z ofertą może dotyczyć jedynie kopii tego dokumentu. 7. W treści dokumentu gwarancji musi się znajdować nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadku: a) gdy Wykonawca, który wygra przetarg odmówi podpisania umowy, w sprawie zamówienia, na warunkach określonych w ofercie, b) gdy Wykonawca, który wygrał przetarg nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, który wygrał przetarg. 8. Jakiekolwiek zapisy warunkowe tj. uzależniające wypłatę wadium od spełnienia przez Zamawiającego dodatkowych warunków niemożliwych do spełnienia będą traktowane jako niezgodne z SIWZ a w efekcie Wykonawca, którego dana sytuacja dotyczy poniesie konsekwencje skutków nie zabezpieczenia oferty wadium zgodnym z SIWZ. 9. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. 10. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: 1) Wykonawcom których oferty nie zostały wybrane jako najkorzystniejsze- po ogłoszeniu wyników postępowania, 2) Wykonawcy którego oferta została wybrana- po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykonawcy wykluczonemu z postępowania lub którego oferta została odrzucona po uprzednim powiadomieniu tego Wykonawcy o wykluczeniu lub odrzuceniu jego oferty wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym- zwrot wadium przed końcem okresu związania z ofertą następuje w tym przypadku na pisemny wniosek Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku: 1) gdy Wykonawca, który wygra przetarg odmówi podpisania umowy, w sprawie zamówienia, na warunkach określonych w ofercie, 2) gdy Wykonawca, który wygrał przetarg nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, który wygrał przetarg. 13. Jeżeli oferta jest składana przez wykonawców składających ofertę wspólną to wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać stosowną adnotację, iż jest to oferta wspólna wykonawców (musi zawierać nazwy firm tych wykonawców) . Zakres informacji zawarty w dokumencie musi zapewniać egzekwowalność kwoty wadium. 14. Zamawiający zwraca się do Wykonawców którzy złożyli oferty o przedłużenie ważności wadium w przypadku wydłużenia okresu związania z ofertą na cały okres tego przedłużenia. a) Jeżeli konieczność przedłużenia terminu składania ofert wystąpiła przed rozstrzygnięciem wyników postępowania to obowiązek przedłużenia wadium dotyczy wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty za wyjątkiem Wykonawców wykluczonych z postępowania / lub których oferty zostały odrzucone; b) Jeżeli konieczność przedłużenia terminu składania ofert wystąpiła po rozstrzygnięciu wyników postępowania to obowiązek przedłużenia wadium dotyczy tylko Wykonawcy zwycięskiego. 15. Zwycięski Wykonawca może podjąć decyzję o zaliczeniu wpłaconej dotychczas kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, informując o tym Zamawiajacego w formie pisemnej deklaracji w odpowiedzi na pismo przekazane mu przez Zamawiajacego po ogłoszeniu wyników postępowania. 16. Jeżeli wadium wpłynęło w pieniądzu to Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew środków na konto wskazane przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje danego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy przygotować na formularzach oznaczonych jako „OFERTA”, w niniejszym postępowaniu są to kolejno formularze oznaczone jako Załączniki do SIWZ IDW (5.1; 5.2 i 5.3). a) Formularz 5.1. „OFERTA”, stanowi ogólne zobowiązania Wykonawcy. Podana część oznaczona jako formularz 5.1. będzie stanowiła pierwsze strony Oferty. Formularz ten należy wypełnić zgodnie z instrukcją. Należy zwrócić uwagę na miejsca w których wpisywane przez Wykonawcę informacje posłużą do oceny punktowej ofert (tj. dotyczą kryteriów oceny ofert, co musi być spójne z Formularzem cenowym nr 5.2). Miejsca podlegające ocenie zostały specjalnie oznaczone wraz z określeniem kryterium którego dany aspekt dotyczy. Nie należy usuwać zamieszczonych instrukcji. Kolejne strony Oferty powinny stanowić odpowiednio: b) Formularz 5.2. „Formularz cenowy" - Wykonawca powinien przed wydrukiem wypełnić specjalnie do tego oznaczone miejsca formularza. Pozostałe obliczenia generują się bowiem automatycznie po wypełnieniu komórek na szarym tle. Przy wypełnianiu tych komórek należy zwrócić uwagę na pojawiające się komunikaty o błędzie oraz zapoznać się z kryteriami oceny ofert. c) Formularz 5.3. „Terminy realizacji - Harmonogram " wyznaczający ramy realizacji całej umowy na Inżyniera Kontraktu dla Etapu I oraz Etapu II włącznie z adekwatnymi okresami gwarancji - Wykonawca tylko drukuje i podpisuje dokument. Uwaga! Brak któregokolwiek z formularzy ofertowych, nie podlega uzupełnieniu i stanowił będzie przesłankę do odrzucenia oferty. 2. Kolejne Strony Oferty powinny stanowić dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania składane przez wszystkich wykonawców na etapie składania ofert. Będą to odpowiednio następujące dokumenty; 1) Wypełniony formularz stanowiący Załącznik 1. do niniejszej SIWZ IDW „Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu” – Uwaga! Należy dołączyć go tylko w jednym egzemplarzu w oryginale (na potwierdzenie spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę). 2) Wypełniony formularz stanowiący Załącznik 2. do niniejszej SIWZ IDW „DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY” – należy dołączyć w jednym egzemplarzu w oryginale (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia). Oświadczenie składane jest przez Wykonawcę z ewentualnym uwzględnieniem zasobów udostępnianych przez inne podmioty. 3) Wypełniony formularz stanowiący Załącznik 3. do niniejszej SIWZ IDW „POTENCJAŁ KADROWY”. 4) Wypełniony formularz stanowiący Załącznik 4. do niniejszej SIWZ IDW „Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania” - W przypadku Wykonawców składających Ofertę wspólną każdy z Członków Konsorcjum składa to oświadczenie. To samo dotyczy wspólników spółki cywilnej. 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji dokument należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego lub załączyć wraz z Ofertą przed upływem terminu składania Ofert. Zaleca się jednocześnie załączenie kopii dokumentu jako integralnego elementu oferty (nie załączenie kopii dokumentu przy jednoczesnym załączeniu oryginału nie będzie jednak skutkowało wykluczeniem wykonawcy). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca informuje o tym bezpośrednio w Formularzu Oferta (5.1). Wykonawca może ale nie musi dołączyć potwierdzenia dokonania przelewu tytułem wniesienia wadium . Zamawiający oceniał będzie bowiem datę wpływu środków na konto Zamawiającego na podstawie wyciągu bankowego z tego konta uwzględniając datę i godzinę wpływu środków na podane w SIWZ konto bankowe. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółek cywilnych należy złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. To samo dotyczy członków Konsorcjum albowiem dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu składa każdy z nich. 7) Pełnomocnictwo: Oferta winna być podpisana przez Wykonawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela. Jeśli prawo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (podpisania oferty) nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z Ofertą, należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo - dołączone pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej potwierdzonej kopii. W razie wątpliwości przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje poświadczanie za zgodność z oryginałem załączanych kopii dokumentów. Dokument potwierdzający prawo do podpisania i złożenia oferty w imieniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć w szczególności: Wykonawca składający ofertę w formie Spółki cywilnej - jeśli ofertę podpisuje tylko jeden ze wspólników lub w ramach Konsorcjum wówczas Pełnomocnictwo muszą podpisać wszyscy wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum - zgodnie z zasadami reprezentacji przyjętego modelu biznesowego Zamawiającego. Z dokumentu Pełnomocnictwa musi wynikać prawo do reprezentacji Wykonawcy w złożeniu oferty wspólnej lub w imieniu wszystkich wspólników spółki cywilnej (jeśli dotyczy).. 8) Załączniki ofert stanowią jej integralną część. Powinny one być czytelnie oznaczone. 9) Ofertę należ spiąć, ponumerować i zaparafować każdą stronę wraz pieczątką imienną osoby upoważnionej do złożenia Oferty. W przypadku braku pieczątki imiennej należy ofertę podpisać czytelnym imieniem i nazwiskiem osoby upoważnione do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach