Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: Zwiększenie potencjału turystyczno-kulturowego miasta poprzez budowę bulwaru nadwarciańskiego wschodniego w Gorzowie Wlkp.-III etap

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: Zwiększenie potencjału turystyczno-kulturowego miasta poprzez budowę bulwaru nadwarciańskiego wschodniego w Gorzowie Wlkp.-III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inżynier Kontraktu zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją projektu: Zwiększenie potencjału turystyczno-kulturowego miasta poprzez budowę bulwaru nadwarciańskiego wschodniego w Gorzowie Wlkp.-III etap, w oparciu o postanowienia Warunków Ogólnych KONTRAKTU NA URZĄDZENIA I BUDOWĘ Z PROJEKTOWANIEM dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Wykonawcę. Warunki Ogólne, wydanie angielsko - polskie 2000 (tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999) ISBN 83-86810-13-0 i Warunków Szczególnych Kontraktu z Wykonawcą Robót. Wartość szacunkowa zamówienia (wraz z zamówieniami uzupełniającymi): 72591,63 EUR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz którzy: 1. pełnili w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, funkcję Inżyniera Kontraktu na co najmniej jednej inwestycji obejmującej łącznie: budowę lub przebudowę drogi o długości min. 0,5 km, budowę lub przebudowę promenad i deptaków o powierzchni min. 5.000 m?, kształtowanie i zagospodarowanie terenów zielonych - min. 1.000 m?, 2.dysponują lub będą dysponować na potrzeby realizacji zamówienia następującymi specjalistami (Kluczowy Personel): a) Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej, uprawnienia do kierowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie w sprawowaniu nadzoru - 5 lat, b) Inspektor nadzoru branża drogowa, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, doświadczenie w sprawowaniu nadzoru - 5 lat, c) Inspektor nadzoru branża sanitarna, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, doświadczenie w sprawowaniu nadzoru - 5 lat, d) Inspektor nadzoru branża elektryczna, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, doświadczenie w sprawowaniu nadzoru - 5 lat, 3. posiadają dostęp do linii kredytowej lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 30.000,00 PLN, 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 PLN na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres, na który opiewa polisa (lub inny dokument) jest krótszy, złożą oświadczenie, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia. Ocena spełnianiania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) oświadczenie na jednym egzemplarzu podpisują wszyscy Wykonawcy lub w imieniu każdego z Wykonawców (w nagłówku oświadczenia należy wskazać nazwy wszystkich firm) pełnomocnik wyznaczony na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi dotyczyć każdego ze wspólników. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych zaświadczenia muszą dotyczyć każdego ze wspólników. 4. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na inwestycjach obejmujących w ramach jednego zadania: budowę lub przebudowę drogi o długości min. 0,5 km, budowę lub przebudowę promenad i deptaków o powierzchni min. 5.000 m?, kształtowanie i zagospodarowanie terenów zielonych - min. 1.000 m?. Do Wykazu należy złączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie usług. 5. Wykaz Kluczowego Personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych i doświadczenia. Do Wykazu należy załączyć: kopie wymaganych uprawnień, zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz wypisu z centralnego rejestru osób uprawnionych potwierdzone przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995 roku). 6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50.000,00 PLN, na okres wykonywania zamówienia, a jeżeli okres, na który opiewa polisa lub inny dokument ubezpieczenia jest krótszy - również oświadczenie Wykonawcy, iż ubezpieczenie będzie przedłużane i obejmowało będzie okres wykonywania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach