Powiat Ełcki ogłasza przetarg
- Adres: 19300 Ełk, ul. Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 876 218 300 , fax. 876 218 339
- Data zamieszczenia: 2017-08-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Ełcki
ul. Piłsudskiego 4
19300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 876 218 300, fax. 876 218 339
REGON: 79067105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.elk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu pod nazwą „Rozwój elektronicznych usług publicznych Powiatu Ełckiego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu pod nazwą „Rozwój elektronicznych usług publicznych Powiatu ełckiego”, szczegółowo określony w załączniku nr 4 do SIWZ. Podstawowym zadaniem Inżyniera Kontraktu będzie nadzór techniczny nad realizacją projektu oraz całą dokumentacją sporządzaną przez Zamawiającego oraz przyszłych Wykonawców. Inżynier Kontraktu, będzie odpowiedzialny za nadzór techniczny nad pracami wdrożeniowymi, integracyjnymi i konfiguracyjnymi wykonywanymi w ramach projektu, sprawdzanie poprawności technicznej realizacji projektu w zakresie zgodności z dokumentacją wdrożeniową oraz zgodności fakturowanych prac z zakresem wynikającym z dokumentacji technicznej. Bezpośrednim celem działań Inżyniera Kontraktu jest uzupełnienie kompetencji i kwalifikacji zawodowych po stronie Inwestora, co ma umożliwić skuteczne zarządzanie całym projektem oraz zapewnić prawidłowy nadzór techniczny nad wykonywanymi pracami wdrożeniowymi. Przedmiotowy projekt będzie polegał na informatyzacji Starostwa Powiatowego w Ełku wraz z wdrożeniem e-usług jakie będą świadczone ze pomocą uruchomionej platformy internetowej, Projekt pozwoli na rozwój nowoczesnych usług świadczonych droga elektroniczna, ze szczególnym uwzględnieniem usług o wysokim poziomie e-dojrzałości, bezpieczeństwa oraz ich integracji na wspólnej platformie elektronicznych usług administracji publicznej (ePUAP). Zakres projektu zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ – stanowiącym jednocześnie wyciąg ze specyfikacji technicznej do studium wykonalności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy. b) Wykonawca w terminie 3 dni od daty przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (załącznik nr 12 do SIWZ) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (art. 24 ust. 11 Ustawy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu – tj. świadczenie usług nadzoru technicznego – na czas trwania Projektu pn.: „Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w Zakładzie Usług Gminnych Gmina Ełk Sp. o.o."
Dodano: 2020-12-23 - Wybór kadry do realizacji projektu pn. „Moja działalność gospodarcza” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 – Regionalny rynek pracy, Działanie 10.03 Rozwój samozatrudnienia
Dodano: 2020-10-16 - Świadczenie usług doradczych obejmujących pełnienie funkcji Inżyniera Projektu oraz przygotowania dokumentacji przetargowej w trakcie realizacji projektu pt. „Uruchomienie e-usług oraz informatyzacja Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Mrągowie” dla zadania realizowanego w ramach RPO WiM 2014-2020 działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Dodano: 2018-11-16 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn. „Utworzenie branżowego centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych w Rucianem- Nidzie” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie: RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego- projekty konkursowe
Dodano: 2018-10-11 - Pełnienie funkcji koordynatora i asystenta koordynatora w związku z realizacją projektu pn. „Kwalifikacje drogą do sukcesu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2018-08-27 - Świadczenie usług doradczych obejmujących pełnienie funkcji Inżyniera Projektu oraz przygotowania dokumentacji przetargowej w trakcie realizacji projektu pt. „Uruchomienie e-usług oraz informatyzacja Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Mrągowie” dla zadania realizowanego w ramach RPO WiM 2014-2020 działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Dodano: 2018-07-26 - Świadczenie usług doradczych obejmujących pełnienie funkcji Inżyniera Projektu oraz przygotowania dokumentacji przetargowej w trakcie realizacji projektu pt. „Uruchomienie e-usług oraz informatyzacja Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Mrągowie” dla zadania realizowanego w ramach RPO WiM 2014-2020 działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Dodano: 2018-04-17 - Wybór kadry
Dodano: 2018-02-19 - Wyłonienie członka zespołu zarządzającego projektem „Utworzenie branżowego centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych w Rucianem – Nidzie” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Działanie RPWM 2.4. - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie RPWM 2.4.1 – Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, projekty konkursowe
Dodano: 2018-01-30 - Wybór kadry
Dodano: 2018-01-24