Starostwo Powiatowe w Gołdapi ogłasza przetarg
- Adres: 19500 Gołdap, ul. Krótka
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 876 154 444 , fax. 876 154 445
- Data zamieszczenia: 2018-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gołdapi
ul. Krótka 1
19500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 876 154 444, fax. 876 154 445
REGON: 51143397600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatgoldap.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora i asystenta koordynatora w związku z realizacją projektu pn. „Kwalifikacje drogą do sukcesu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1: Koordynator projektu - praca na umowę zlecenie w okresie wrzesień 2018-sierpień 2020. Zamawiający wymaga, aby miejscem wykonywania usługi była siedziba Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi. Nie dopuszcza sporządzania i wysyłania dokumentów droga elektroniczną. Wykonawca zrealizuje 20 godzin miesięcznie w biurze projektu usytuowanym w Zespole Szkół Zawodowych w Gołdapi, 19-500 Gołdap, ul. Jaćwieska 14 Do obowiązków koordynatora projektu będzie należało wykonywanie czynności związanych z nadzorem i koordynacją zadań zespołu projektowego, kontakt z instytucja zarządzającą, sprawozdawczość, rekrutacja, nadzór nad realizacją zasady równości szans kobiet i mężczyzn, a w szczególności: 1) Odpowiedzialność za prawidłową realizację zadań wynikających z umowy o dofinansowanie oraz zgodnie z przepisami krajowymi i UE. 2) Koordynacja działań zespołu projektowego, przydział obowiązków oraz nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 3) Organizacja i prowadzenie biura w Zespole Szkól zawodowych w Gołdapi. 4) Planowanie działań, monitorowanie prawidłowej realizacji projektu, nadzór nad terminowością realizacji, działania zaradcze. 5) Nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków. 6) Promocja projektu. 7) Nadzór nad rzetelnym i terminowym sporządzaniem wniosków o płatność. Sporządzanie wniosków w zakresie merytorycznym. 8) Opracowanie regulaminów i wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu. 9) Rekrutacja uczestników. 10) Nadzór nad przestrzeganiem PZP. 11) Nadzór nad realizacją projektu zgodnie z przepisami krajowymi i UE. 12) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. Wymagania: 1) Wykształcenie wyższe. 2) Pełnienie funkcji koordynatora projektu w min. dwóch projektach współfinansowanych ze środków UE, 3) Posiadanie wiedzy z zakresu dokumentów systemowych RPO Opis przedmiotu zamówienia dla Części 2: Asystent koordynatora projektu - praca na umowę zlecenie w okresie wrzesień 2018-sierpień 2020. Zamawiający wymaga, aby miejscem wykonywania usługi była siedziba Zespołu Szkół Zawodowych w Gołdapi. Nie dopuszcza sporządzania i wysyłania dokumentów droga elektroniczną. Wykonawca zrealizuje 15 godzin miesięcznie w biurze projektu usytuowanym w Zespole Szkół Zawodowych w Gołdapi, 19-500 Gołdap, ul. Jaćwieska 14 Do obowiązków asystenta koordynatora projektu będzie należało m.in.: 1) Sporządzanie umów 2) Rozliczenia czasu pracy 3) Prawidłowe wydatkowanie środków zgodne z obowiązującymi przepisami (ustawą PZP, Kwalifikowalnością wydatków i in.). 4) Zakupy. 5) Bieżący monitoring wydatków, opis wydatków. 6) Weryfikacja dokumentacji finansowo-księgowej. 7) Sporządzanie wniosków o płatność w zakresie finansowym. 8) Współpraca z koordynatorem i zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych celów. 9) Informowanie o finansowaniu projektu przez UE zgodnie z zapisami umowy o dofinasowanie. 10) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. Wymagania: 1) Doświadczenie w zakresie organizacji i prowadzenia spraw związanych z finansami lub księgowością w projektach unijnych min. rok. 2) Znajomość programów biurowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu – tj. świadczenie usług nadzoru technicznego – na czas trwania Projektu pn.: „Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w Zakładzie Usług Gminnych Gmina Ełk Sp. o.o."
Dodano: 2020-12-23 - Wybór kadry do realizacji projektu pn. „Moja działalność gospodarcza” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 – Regionalny rynek pracy, Działanie 10.03 Rozwój samozatrudnienia
Dodano: 2020-10-16 - Świadczenie usług doradczych obejmujących pełnienie funkcji Inżyniera Projektu oraz przygotowania dokumentacji przetargowej w trakcie realizacji projektu pt. „Uruchomienie e-usług oraz informatyzacja Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Mrągowie” dla zadania realizowanego w ramach RPO WiM 2014-2020 działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Dodano: 2018-11-16 - Pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn. „Utworzenie branżowego centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych w Rucianem- Nidzie” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie: RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego- projekty konkursowe
Dodano: 2018-10-11 - Świadczenie usług doradczych obejmujących pełnienie funkcji Inżyniera Projektu oraz przygotowania dokumentacji przetargowej w trakcie realizacji projektu pt. „Uruchomienie e-usług oraz informatyzacja Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Mrągowie” dla zadania realizowanego w ramach RPO WiM 2014-2020 działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Dodano: 2018-07-26 - Świadczenie usług doradczych obejmujących pełnienie funkcji Inżyniera Projektu oraz przygotowania dokumentacji przetargowej w trakcie realizacji projektu pt. „Uruchomienie e-usług oraz informatyzacja Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w Starostwie Powiatowym w Mrągowie” dla zadania realizowanego w ramach RPO WiM 2014-2020 działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Dodano: 2018-04-17 - Wybór kadry
Dodano: 2018-02-19 - Wyłonienie członka zespołu zarządzającego projektem „Utworzenie branżowego centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych w Rucianem – Nidzie” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Działanie RPWM 2.4. - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie RPWM 2.4.1 – Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, projekty konkursowe
Dodano: 2018-01-30 - Wybór kadry
Dodano: 2018-01-24 - "Kompleksowa usługa zarządzania projektem"
Dodano: 2017-10-04