Przetargi.pl
Pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn. „Utworzenie branżowego centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych w Rucianem- Nidzie” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie: RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego- projekty konkursowe

Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12200 Pisz, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 425 47 50 , fax. 87 425 47 53
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu
    ul. Warszawska 1
    12200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 425 47 50, fax. 87 425 47 53
    REGON: 28095448400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn. „Utworzenie branżowego centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych w Rucianem- Nidzie” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie: RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego- projekty konkursowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych w projekcie pn. „Utworzenie branżowego centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych w Rucianem- Nidzie” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: RPWM.02.00.00 Kadry dla gospodarki, Działanie: RPWM.02.04.00 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie: RPWM.02.04.01 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego- projekty konkursowe. Ww. projekt dotyczy przekształcenia Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem – Nidzie w Centrum Kształceniu Zawodowego i Ustawicznego. Realizacja projektu zakłada 3 zadania, w ramach którego uruchomiona zostanie oferta edukacyjna w postaci kwalifikacyjnych kursów zawodowych, w tym: R.1. Obsługa maszyn stosowanych do prac leśnych, R.14. Użytkowanie zasobów leśnych oraz kursów umiejętności zawodowych (KUZ), w tym: obsługa wysokospecjalistycznych maszyn typu Harvester czy Forwarder, drwal - operator pilarki, brakarski oraz związanych ze stosowaniem środków ochrony roślin w lasach, projektowania mebli i elementów małej architektury drzewnej i ich wykonywania. Z oferty szkoleniowej skorzystały i będą mogły skorzystać osoby pełnoletnie, których stan zdrowia pozwala na podjęcie kursu, odpowiednio zmotywowane do udziału w nim, a w szczególności osoby, których dotychczasowa/obecna praca lub kierunek studiów/profil kształcenia związany jest branżą leśną. Realizacja projektu rozpoczęła się 1 marca 2017 r. W pierwszych miesiącach prowadzona była promocja projektu w celu zachęcenia potencjalnych uczestników do udziału w jego realizacji. Równolegle, odbywały się szkolenia i kursy celem przygotowania nauczycieli ZSL Ruciane– Nida (10 osób) do prowadzenia zajęć z powyższego zakresu. Wartość projektu: 1 869 163,20 zł, termin realizacji projektu: 01.03.2017-28.02.2019. W ramach realizacji ww. projektu planowane jest przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na usługi szkoleniowe oraz zakup sprzętu leśnego i ogrodniczego. Do obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych należeć będzie w szczególności: 1) przygotowywanie, w tym opracowywanie projektu SIWZ wraz z koordynatorem projektu, i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i europejskiego oraz z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Powiatowym Zespole Ekonomiczno- Administracyjnym Szkół i Placówek w Piszu, 2) sporządzanie umów na dostawy i usługi, 3) udział w pracach komisji przetargowej w charakterze sekretarza komisji, zgodnie z przyjętym regulaminem pracy komisji przetargowej, 4) przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów, w ramach powierzonych obowiązków, na potrzeby realizacji projektu, 5) obsługa aplikacji głównego centralnego systemu teleinformatycznego SL2014 w zakresie Zamówienia publiczne, 6) archiwizacja prowadzonej dokumentacji, 7) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji, 8) współpraca z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego projektem w celu realizacji planowanych zadań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów, 9) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu, w tym obecność podczas kontroli i audytów projektu celem składania wyjaśnień dot. stosowania ustawy Pzp; dotyczy to także kontroli i audytów, które będą miały miejsce po zakończeniu realizacji umowy, 10) przestrzeganie zasad równości szans przy wykonywaniu obowiązków zawodowych oraz zasad zrównoważonego rozwoju na stanowisku pracy, 11) przestrzeganie procedur związanych z ochroną danych osobowych uczestników projektu, personelu oraz Wykonawców. Wykonawca będzie świadczył usługę poza siedzibą Zamawiającego oraz poprzez osobiste stawiennictwo w siedzibie Zamawiającego. Osobiste stawiennictwo będzie następować stosownie do zapotrzebowania, w terminach wskazanych przez Zamawiającego, m.in. na otwarciu ofert, podczas kontroli prowadzonych przez instytucje zewnętrzne. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający do wykonania niniejszego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). W związku z powyższym Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy osób wykonujących określone przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa art. 29 ust. 3a ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne dokumenty, jakie Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy [na Załączniku Nr 1 SIWZ], 2) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 4)w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 5) informację o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, z podaniem firm Podwykonawców [Załącznik Nr 7 do SIWZ]. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza realizować niniejszego zamówienia z udziałem Podwykonawców, nie załącza tego załącznika do oferty. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach