Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Modernizacja zespołu budynków Panoramy Racławickiej – etap III. w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.

Muzeum Narodowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, Pl. Powstańców Warszawy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe we Wrocławiu
    Pl. Powstańców Warszawy 5
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3435643, 3433308, , fax. 713 725 159
    REGON: 27846800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Modernizacja zespołu budynków Panoramy Racławickiej – etap III. w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, polegającej na zarządzaniu i prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i dostawami wraz z montażem przy realizacji Projektu pn. Modernizacja zespołu budynków Panoramy Racławickiej – etap III, w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. 2. Panorama Racławicka, oddział Muzeum Narodowego we Wrocławiu jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków nr 464/Wm, decyzją z 25 listopada 1991r. (obecnie nr rejestru zabytków: A/2281/464/Wm). 3. Podmiot świadczący kompleksowe usługi zarządzania i prowadzenia nadzoru inwestorskiego, zwany dalej Inżynierem Kontraktu, wyłoniony zostanie w niniejszym postępowaniu i będzie min. pełnił funkcje nadzoru inwestorskiego dla wszystkich kontraktów na roboty budowlane, dostawy wraz z montażem związane z realizacją Projektu. Ponieważ Projekt jest wielobranżowy konieczne jest, aby Inżynier Kontraktu, w ramach zespołu specjalistów, zagwarantował nadzór nad robotami wszystkich branż, a także dostawami sprzętu i wyposażenia oraz aranżacją strefy wejściowej w zakresie Małej i Dużej Rotundy (system komentarza i urządzeń odsłuchowych oraz system wystawienniczy). 4. Zamawiającego wymaga stworzenia harmonogramu prac w taki sposób, aby w okresie wzmożonej działalności wystawienniczej Panoramy Racławickiej tj. od około 15 kwietnia do około 15 września każdego roku wykonywać tylko te prace, które nie wymagają zamknięcia Panoramy dla zwiedzających. 5. Ogólne obowiązki Inżyniera Kontraktu: • weryfikacja całej dokumentacji projektowej w zakresie jej zgodności ze stanem obecnym zespołu budynków Panoramy Racławickiej, celami Projektu i dokumentacją aplikacyjną Projektu, a także z obowiązującymi przepisami prawa. • przygotowanie pełnej dokumentacji przetargowej na wybór generalnego wykonawcy • przekazanie generalnemu wykonawcy w imieniu inwestora kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy • zawiadomienie organu architektoniczno-budowlanego o rozpoczęciu budowy • zgłaszanie projektantowi wszelkich zastrzeżeń do projektu i dokonanie z nim niezbędnych uzgodnień i wyjaśnień, ale zawsze po wcześniejszym uzgodnieniu z zamawiającym • nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami • sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych • sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach techniczny instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania • potwierdzenie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad • nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. poż, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji inwestycji • sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, opisywanie faktur oraz przekazywanie informacji inwestorowi dotyczących zapotrzebowania na środki finansowe na kolejne miesiące realizacji inwestycji • kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeń generalnego wykonawcy z nimi (wynika to z uwagi na przepisy Kodeksu Cywilnego zawarte w art. 6471 dotyczące solidarnej odpowiedzialność inwestora i generalnego wykonawcy wobec podwykonawcy, za zobowiązania powstałe w związku z realizowanymi przez nich na zlecenie inwestora robót budowlanych) • przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego inwestycji • prowadzenie narad roboczych prowadzonych na terenie inwestycji z udziałem zamawiającego • dokonanie czynności odbioru końcowego Inwestycji • uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji • rozliczenie końcowe inwestycji • przekazanie użytkownikowi inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym pozwalającym na natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania • występowanie w imieniu inwestora przed organami administracji publicznej w sprawach wynikających z realizacji inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw • naliczanie w imieniu inwestora kar umownych oraz ewentualnie odszkodowań od wykonawców oraz dostawców • archiwizację korespondencji, dokumentacji i przekazanie ich inwestorowi w stanie kompletnym po zakończeniu inwestycji 6. Szczegółowy zakres prac Inżyniera Kontraktu określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający dysponuje następującą dokumentacją: 1) dokumentacją projektową pn. PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY PRZEBUDOWY I REMONTU ZESPOŁU BUDYNKÓW PANORAMY RACŁAWICKIEJ z dn. 08.01.2014r. METROPOLIS. Projekt uzyskał pozwolenie na budowę[DECYZJA NR 1505/14 z dn. 08.04.14 [WAB.6740.497.2014.B1ZK-3; nr kan. 3647/2014]. Wykonano w ramach Etapu I oraz Etapu II część prac, co jest potwierdzone wpisami w DZIENNIKU BUDOWY NR 1254/I/2014, wydanym 11.08.2014 r., Zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi i protokołami odbioru. W skład dokumentacji wchodzą projekty branżowe:  Projekt budowlany Panorama Racławicka – modernizacja – Instalacje sanitarne wewnętrzne;  Projekt budowlany Panorama Racławicka – Instalacje elektryczne wewnętrzne;  Projekt budowlany – naprawy i modernizacja konstrukcji budynku Panoramy Racławickiej we Wrocławiu – konstrukcja, ekspertyza konstrukcyjna. Muzeum Narodowe we Wrocławiu dysponuje prawami autorskimi oraz prawami zależnymi do niniejszej dokumentacji projektowej. WYKONANO ZAKRES NASTĘPUJĄCYCH PRAC: a) ETAP I: A. Rotunda  Naprawa słupów nośnych rotundy,  Część izolacji przeciwwilgociowej przyziemia (wschód - zachód), B. Pawilon wejściowy  Szczelne pokrycie dachu  Zabezpieczenie przed podsiąkaniem wody w pn-wsch części podziemnej  Nowa instalacja odgromowa C. Pawilon techniczny  Remont czerpni powietrza – montaż kanałów do central wentylacyjnych  Wymiana wykończenia posadzki w pomieszczeniach klimatyzatorni D. Stanowisko agregatu wody lodowej  Wymiana pokrycia dachu  Wymiana linii zasilającej stanowisko agregatu wraz z rozdzielnicą  Wymiana oświetlenia stanowiska  Wymiana agregatu wody lodowej oraz części urządzeń instalacji glikolowej E. Ogólne  Wykonanie nowych kominków wentylacyjnych  Wykonanie nowych obróbek blacharskich  Wykonanie nowej instalacji odgromowej F. Teren  Remont chodników przy rotundzie od str. pn i zach.  Renowacja kamiennej posadzki na dziedzińcu przed wejściem gł. do pawilonu  Odnowienie brukowanej powierzchni przy stanowisku agregatów G. Roboty towarzyszące  Wywóz gruzu  Roboty zabezpieczające  Kładzenie płytek na stanowisku agregatu  Montaż świetlików w pawilonie administracyjnym  Karczowanie bluszczu cz. I b) ETAP II A: A. Rotunda  Karczowanie bluszczu cz. II  Wzmocnienie konstrukcji słupa nośnego rotundy B. Pawilon wejściowy  Zakup sprzętu: ekranu projekcyjnego, gablot muzealnych z kopułą, siedzisk i krzeseł w hallu  Dostawa wieszaków do szatni  Zakup i instalacja urządzeń dla niepełnosprawnych C. Pawilon techniczny  Rozbudowa rozdzielnic TRG1/1  Trasy kablowe dla dodatkowych obwodów grzewczych + kable grzewcze  Dostawa rozdzielnic i WLZ T1/2, T1/3, TRG1/1, TRG1/2  Instalacja drzwi i okien  Zasilanie rezerwowe dla agregatu wody lodowej +uziemienie agregatu D. Teren  Remont chodników z wymianą na płyty granitowe  Zabezpieczenie kamienia przed wejściem E. Ogólne  Roboty zabezpieczające F. ETAP II B  Rotunda  Wymiana opraw oświetleniowych wraz z montażem urządzeń sterujących, ZZR, rozdzielnic T1/2, T1/3, TRG1/1, TRG1/2 G. Pawilon wejściowy  Montaż wieszaków szatniowych DO WYKONANIA POZOSTAŁY PRACE BUDOWLANE: Pracownia Architektoniczna Piotr Dominiczak wykonuje aktualnie wielobranżowy projekt budowlany zamienny do projektu budowlanego „Remont i przebudowa zespołu budynków Panoramy Racławickiej przy ul. Jana Ewangelisty Purkyniego 11 we Wrocławiu” autorstwa: Metropolis Biuro Architektoniczne na ww. prace. Planowany termin zakończenia prac projektowych - 28.05.2019. Zakres prac projektowych obejmuje m.in: a) Wykonanie sprawdzających obliczeń nośności konstrukcji dachu Dużej Rotundy w celu określenia zakresu remontu elementów konstrukcji dachu. b) sposobu naprawy i uszczelnienia pokrycia całego dachu Dużej Rotundy w tym świetlików dachowych c) zabezpieczenia antykorozyjnego i ppoż. istniejącej konstrukcji stalowej dachu Dużej Rotundy ; d) wymianę wpustów dachowych, kabli grzewczych oraz obróbek blacharskich Dużej Rotundy; e) sposobu naprawy izolacji przeciwwilgociowej przyziemia Dużej Rotundyi bunkra p.poż. oraz określenie niezbędnego zakresu robót f) renowacji posadzki w zakresie niezbędnym w strefach ekspozycyjnych (dla odwiedzających) g) odwodnienia liniowego w tunelu wejściowym do Dużej Rotundy (weryfikacja rozwiązania Biura Architektonicznego METROPOLIS) ; h) instalacji zasilającej system nagłośnienia i system audioguide (audio przewodników) w Dużej Rotundzie; i) instalacji zasilającej system nagłośnienia i system audiowizualny Małej Rotundy oraz innych niezbędnych instalacji do nowej aranżacji Małej Rotundy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy wytyczne do zaprojektowania ww. instalacji; j) aranżacji wraz z przebudową wnętrza pawilonu wejściowego wraz z wymianą głównych drzwi wejściowych; k) aranżacji wraz z przebudową węzła sanitarnego dla zwiedzających, wraz z wymianą wszystkich niezbędnych instalacji; l) rozbudowy o jeden hydrant istniejącej instalacji hydrantowej w pawilonie wejściowym (weryfikacja rozwiązania Biura Architektonicznego METROPOLIS) ; m) sposobu naprawy izolacji przeciwwilgociowej przyziemia pawilonu technicznego i wejściowego wraz z określeniem niezbędnego zakresu robót n) remontu czerpni powietrza w pawilonie technicznym; o) naprawy elewacji pawilonu technicznego i wejściowego oraz płyt wypełniających ściany zewnętrzne Dużej Rotundy; p) wymiany instalacji c.o. w całym obiekcie (tj. w pawilonie technicznym, wejściowym, małej rotundzie, węźle sanitarnym dla zwiedzających); q) wymiany sieci okablowania strukturalnego; r) wymiany instalacji grzewczej wpustów dachowych i koryt odprowadzających wodę z dachu pawilonów technicznego i wejściowego; s) remontu istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej z funkcją klimatyzacji w celu utrzymania zalecanych parametrów powietrza w Dużej Rotundzie Panoramy; t) systemu CCTV dla całego obiektu Panoramy Racławickiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami w obiekcie muzealnym, ze szczególnym uwzględnieniem dużej rotundy oraz tunelu wejściowego (ewakuacyjnego); u) wymiany świetlików punktowych (6 szt) na dachu płaskim przy Małej Rotundzie v) sprawdzenie stanu istniejącej instalacji chłodniczej i określenie wytycznych remontowych; w) zaprojektowanie instalacji elektrycznych ( oświetlenie, gniazd wtykowych i innych niezbędnych). Instalacja oświetlenia Dużej Rotundy wyłączona z opracowania; x) określenie wytycznych remontu nawierzchni w strefie wejścia głównego do Panoramy Racławickiej; y) wszystkich wskazań zawartych w Postanowieniach DKW PSP we Wrocławiu nr WZ.5595.173.2.2018, WZ.5595.173.3.2018 z dn. 04 maja 2018r m.in.:  wydzielenie pożarowe pomieszczeń technicznych;  wymiana systemu urządzeń gaśniczych na instalację zraszaczową na bazie nowoczesnych systemów ochrony wykorzystujących wysokociśnieniową mgłę wodną;  wymiana sygnalizacji alarmu pożarowego dla obiektu;  wymiana instalacji oświetlenia awaryjnego (ewakuacyjnego, kierunkowego) oraz bezpieczeństwa i przeszkodowego;  wymiana instalacji uziemień i połączeń wyrównawczych zgodnie z obowiązującymi normami;  wymiana instalacji odgromowej (LPS) z wykorzystaniem do dalszej eksploatacji części instalacji spełniającej aktualne normy;  zastosowanie w drzwiach wejściowych, otwieranych ręcznie z „holu wejściowego” okuć antypanicznych;  zamknięcie drzwiami w klasie EIS 60 odporności ogniowej tunelu ewakuacyjnego;  wykonanie drzwi oddzielenia pożarowego między Rotundą a bunkrem EIS 60;  okien oddymiających sterowanych z SSP wraz z wymianą stolarki okiennej świetlików w Pawilonie Wejściowym; Pozostałe dokumenty 1) Opis aranżacji oraz wyposażenia Panoramy Racławickiej, ART FM, Kraków 2017 r. 2) Specyfikacje techniczne sprzętu i wyposażenia Panoramy Racławickiej, ART FM, Kraków 2017 r. Dokumentację, o której mowa powyżej w pkt. 1 i 2 powyżej stanowią opracowania koncepcyjne dot. dostaw sprzętu i wyposażenia w zakresie Małej i Dużej Rotundy (system komentarza i urządzeń odsłuchowych oraz system wystawienniczy, na które składa się: system audioguide, nagłośnienie Dużej Rotundy, system wystawienniczy Małej Rotundy). 8. Zaleca się, aby potencjalny Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji zadania inwestycyjnego celem sprawdzenia uwarunkowań budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, w zakresie pozwalającym na prawidłowe przygotowanie oferty oraz zawarcie umowy i wykonanie zamówienia – wizja lokalna potencjalnego wykonawcy jest możliwa, po uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego panią Wiktorią Filipiak-Marszalską Kierownikiem Działu Technicznego Panoramy Racławickiej, e-mail:wiktoria.marszalska@panoramaraclawicka.plKoszty wykonania wizji ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium na czas związania ofertą, w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:  Pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Muzeum Narodowego we Wrocławiu: ING BANK ŚLĄSKI Nr konta: 75 1050 1575 1000 0022 0436 8597 Tytuł przelewu: „Wadium – Zamówienie nr 3/2019” - poręczeniach bankowy lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 j.t. oraz Dz.U. z 2016poz. 2260). 3. Gwarancję i poręczenia należy wystawić na Muzeum Narodowe we Wrocławiu z siedzibą we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5 , 50-153 Wrocław. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji (bankowej/ubezpieczeniowej) lub poręczenia, z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego – zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986 ze zm.) w ich literalnym brzmieniu. 5. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2 powyżej przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Zaleca się, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, załączając do oferty w oddzielnej kopercie, a kopię dokumentu spiąć trwale z ofertą. 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców, pod warunkiem iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku, składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium, zabezpieczającego ofertę, do wyznaczonego terminu zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczalnych form jego wniesienia), Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 , oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z przepisem art. 25a ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz „doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, przygotowany wg wzoru załącznika nr 5a SIWZ UWAGA! Wykaz osób do oceny w kryterium „doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” nie należy do dokumentów o których mowa w art. 25 ustawy Pzp i w przypadku niezłożenia go wraz z ofertą lub złożenia dokumentu wadliwego, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawców do jego uzupełnienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą w/w Formularza, to w tym kryterium „Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” Wykonawca otrzyma „0” punktów. W razie konieczności, w szczególności, gdy formularz budzi wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Do oceny w kryterium „doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” nie mogą zostać przedstawione inne osoby niż wskazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Dziale V ust. 1 pkt. 3 lit. b) lit. A oraz lit. B SIWZ. Jeżeli w złożonym wraz z ofertą Formularzu przygotowanym wg wzoru załącznika nr 5 „Wykaz osób” Wykonawca do pełnienia funkcji Kierownika zespołu Inżyniera Kontraktu oraz Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej wskaże inną osobę niż w Formularzu przygotowanym wg wzoru 5a- „doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, to w tym podkryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. Jeżeli Zamawiający będzie wzywał Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień dotyczących Formularza przygotowanego wg wzoru załącznika nr 5 „Wykaz osób” w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia i prowadzić to będzie do zmiany Kierownika zespołu Inżyniera Kontraktu oraz Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej wskazanych w Formularzu „doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”, to w tym podkryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów. W przypadku łączenia funkcji Kierownika zespołu Inżyniera Kontraktu i Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej przez jedną osobę, doświadczenie jest oceniane w każdym z dwóch podkryterium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach