Gmina Zduńska Wola ogłasza przetarg
- Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Zielona
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 234 129 , fax. 438 232 750
- Data zamieszczenia: 2020-02-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zduńska Wola
ul. Zielona 30
98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 438 234 129, fax. 438 232 750
REGON: 73093444700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. gminazdunskawola.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu: „Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Zduńska Wola i Zapolice” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymieniony powyżej projekt, zwany dalej Projektem, objęty jest dofinansowaniem z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, zwanym dalej RPO WŁ na lata 2014-2020. W związku z tym umowy na roboty budowlane, dostawy lub usługi muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i procedurami wdrażania RPO WŁ na lata 2014-2020, z wszystkimi odpowiednimi wymaganiami oraz warunkami umowy o dofinansowanie projektu. Projekt polega na zaprojektowaniu, zakupie i montażu: 1) instalacji fotowoltaicznych na obiektach: - prywatnych (299 szt. instalacji z tego: 209 szt. na terenie gminy Zduńska Wola oraz 90 na terenie gminy Zapolice) - gminnych (7 szt. instalacji z tego: 6 szt. na terenie gminy Zduńska Wola oraz 1 instalacja na terenie gminy Zapolice); 2) instalacji kolektorów słonecznych na obiektach: - prywatnych (99 szt. z tego: 48 szt. na terenie gminy Zduńska Wola oraz 51 szt. na terenie gminy Zapolice); 3) instalacji gruntowych pomp ciepła (47 szt. z tego: 32 szt. na terenie Gminy Zduńska Wola oraz 15 szt. na terenie gminy Zapolice). Zamówienie polegać będzie na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie zapisami umowy i Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ), jak również pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami polskiego prawa budowlanego i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie robót, a także wspierać Zamawiającego we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób do punktacji – załącznik nr 1a SIWZ 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa budynku wielorodzinnego z częścią garażową z urządzeniami budowlanymi oraz rozbiórką budynku biurowego na terenie w Łodzi przy ul. Lubelskiej 9/11
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2124E oraz drogi nr 2168E
Dodano: 2023-10-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie
Dodano: 2023-09-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików”
Dodano: 2023-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"
Dodano: 2022-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ujeździe”
Dodano: 2022-10-31 - Pełnienie funkcji Inspektora inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na "Doposażeniu oświetlenia Parku Psiego na Widzewie Wschodzie" w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2022-09-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad remontem 12 ulic na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2022-08-12 - Pełnienie funkcji Inspektora inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na "Doposażeniu oświetlenia Parku Psiego na Widzewie Wschodzie" w ramach Budżetu Obywatelskiego nr W087WW
Dodano: 2022-08-10 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji „ Rozbudowa siedziby WFOŚiGW w Łodzi wraz z zagospodarowaniem terenu”.
Dodano: 2021-07-30