Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Likwidacja kotłowni przy ul. Zapomnianej 5 i przyłączenie do miejskiego systemu ciepłowniczego budynków na osiedlu Chęcińskie w Kielcach

Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 25-611 Kielce, ul. Mielczarskiego 139/143
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3684282 , fax. 041 3684156
  • Data zamieszczenia: 2010-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
    ul. Mielczarskiego 139/143
    25-611 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3684282, fax. 041 3684156
    REGON: 29052343400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Likwidacja kotłowni przy ul. Zapomnianej 5 i przyłączenie do miejskiego systemu ciepłowniczego budynków na osiedlu Chęcińskie w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn. Likwidacja kotłowni przy ul. Zapomnianej 5 i przyłączenie do miejskiego systemu ciepłowniczego budynków na osiedlu Chęcińskie w Kielcach Do obowiazków Inżyniera Kontraktu należy m.in: 1. Przekazanie wykonawcy robót budowlanych dokumentacji projektowej oraz terenu budowy. 2. Sprawowanie funkcji koordynatora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późniejszymi zmianami). W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a)reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, b)przygotowywania dokumentów do podpisu przez Zamawiającego oraz prowadzenie korespondencji z organami nadzoru budowlanego związanej z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót, c)organizowania prac związanych z nadzorem inwestorskim tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót tj. wykonywać obowiązki koordynatora czynności inspektorów nadzoru (personel Zamawiającego) w branży: technologicznej, budowlano - konstrukcyjnej i elektrycznej, d)współpracowania ze wskazanymi przez Zamawiającego pracownikami i konsultantami zewnętrznymi w sposób, który zapewni sprawne zrealizowanie Projektu w założonym czasie i zgodnie z zaplanowanym budżetem, e)podejmowania wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację prac zgodnie z harmonogramem, f)przestrzegania zasady pisemnej korespondencji w sprawach budowy (każde zgłoszenie, polecenie, decyzja, akceptacja, uzgodnienie, czy potwierdzenie jakie wystąpią w trakcie realizacji Projektu poświadczone będą w formie pisemnej niezależnie od zapisów w Dzienniku budowy), g)przestrzegania terminów przedkładania dokumentów, sprawozdań na budowie, które muszą być egzekwowane i dotrzymywane, h)podejmowania samodzielnych decyzji w zakresie udzielonych kompetencji i ponoszenie za nie pełnej odpowiedzialności we wszystkich sprawach związanych z jakością robót, zatwierdzaniem i oceną jakości materiałów i postępem robót, a ponadto w sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz sprawach dotyczących akceptacji wypełnienia warunków kontraktowych przez wykonawcę robót, i)udziału w naradach i spotkaniach związanych z budową, j)rozwiązywania problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, k)współpracowania z projektantami w ramach nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od projektantów wyjaśnień związanych z realizacją robót i wątpliwości dotyczących Projektu i zawartych w nim rozwiązań, l)inicjowania i koordynowania wykonywania niezbędnych pomiarów sprawdzających jakość i poprawność wykonywanych robót, ł)udziału w czynnościach odbiorów częściowych robót i w odbiorze końcowym, m)potwierdzania usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorach częściowych robót, n)rozliczenia końcowego zadania inwestycyjnego. Odpowiednie protokóły potwierdzające wykonanie robót muszą mieć wyodrębnione części dotyczące kosztów kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych, dla potrzeb sporządzania rozliczeń z Instytucją Zarządzającą Projektem. o)ponoszenia odpowiedzialności za prowadzenie promocji Projektu. 3. Sporządzanie sprawozdań, raportów zaawansowania finansowego i rzeczowego robót w układzie ogólnym i branżowym, wniosków o płatność, a także innych dokumentów związanych z inwestycją a wynikających z wymogów Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Świętokrzyskiego oraz przedkładanie tych raportów Zamawiającemu w terminach ustalonych przez Zamawiającego w formie elektronicznej i pisemnej. 4. Udzielanie informacji związanych z realizacją robót budowlanych, których zażąda Instytucja Zarządzająca Projektem. 5. Wszelkie kontakty z mediami winny odbywać się w porozumieniu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 717000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpec.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach