Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacyjnej Gminy Krasocin w msc. Oleszno - etap III

Gmina Krasocin ogłasza przetarg

  • Adres: 29-105 Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3917026 w. 122 , fax. 041 3917010
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasocin
    ul. Macierzy Szkolnej 1 1
    29-105 Krasocin, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3917026 w. 122, fax. 041 3917010
    REGON: 29101014500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasocin.eobip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie sieci kanalizacyjnej Gminy Krasocin w msc. Oleszno - etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych polegających na wykonaniu następującego zakresu: Kanał główny A i kanały boczne A, PCV fi 200, L = 4.296,0mb Przykanaliki kanału głównego A i kanałów bocznych A, PCV fi 160 mm, L = 2.585,00mb Kanał główny B, PCV fi 200, L = 637,0mb Przykanaliki kanału głównego B, PCV fi 160 mm, L = 661,0mb Kanał główny C, PCV fi 200, L = 307,0mb Przykanaliki kanału głównego C, PCV fi 160 mm, L = 88,0mb Kanał główny E i kanały boczne E, PCV fi 200, L = 1.496,5mb Przykanaliki kanału głównego E i kanałów bocznych E, PCV fi 160 mm, L = 866,0mb Rurociąg tłoczny T3, T4 (PE fi 63 mm, SDR17) - 1158,0mb Rurociąg tłoczny T5 (PE fi 90 mm, SDR17) - 438,0mb Pompownie ścieków P1, P3, P4, P5 - po 1kpl. (w tym ogrodzenia oraz zasilania pompowni) W powyższym zakresie ujęto min. budowę 213,0 szt. przykanalików.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 717000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium w formie określonej w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wysokość wadium - 2.000,00 zł słownie: dwa tysiące zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej Ustawą, Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - należy wykazać minimum dwa zadania, w których wykonawca pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, polegających na budowie min 8 km sieci kanalizacyjnej grawitacyjno - ciśnieniowej (w tym przykanaliki) osobno dla każdego z zadań; 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - należy wskazać osoby, które będą pełnić funkcje inspektorów posiadających uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalnościach: - sieci kanalizacyjnych; - drogowych; - elektrycznych (roboty elektryczne przy przepompowniach) 2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) okazania uprawnień budowlanych osób, o których mowa w ppkt. 2 wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasocin.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach