Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa systemu odprowadzania wód opadowych z rejonu zachodniej części Gorzowa Wlkp

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2014-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji: Budowa systemu odprowadzania wód opadowych z rejonu zachodniej części Gorzowa Wlkp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na sprawowaniu funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach inwestycji: Budowa systemu odprowadzania wód opadowych z rejonu zachodniej części miasta Gorzowa Wlkp., która będzie realizowana w oparciu o postanowienia Warunków Ogólnych i wprowadzonych Warunków Szczególnych Kontraktu na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego [Warunki Ogólne, wydanie angielsko - polskie 2000 (tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999)]. W ramach inwestycji: Budowa systemu odprowadzania wód opadowych z rejonu zachodniej części miasta Gorzowa Wlkp. przewidziane jest wykonanie: -kanałów deszczowych z rur PEHD SN8 o średnicach od 160 mm do 2200 mm o długości c. a. 7 km, -systemu oczyszczania w postaci osadnika i separatora koalescencyjnego z wkładem lamelowym, -zbiornika retencyjnego o pojemności c. a. 56 tys. m3, -drogi technologicznej, -usunięcia kolizji z linią napowietrzną energetyczną, -przyłącza elektroenergetycznego. Zamawiający dysponuje pełnobranżową dokumentacją projektową (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót) oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz pozwoleniami na budowę. Ze względu na zmianę sposobu odprowadzenia wód opadowych, polegającą na odprowadzeniu przedmiotowych wód do kolektora odprowadzającego ścieki oczyszczone z oczyszczalni ścieków zamiast do rzeki Warty, została wykonana dokumentacja zamienna. 2. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO 1.Inżynier Kontraktu zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją przedmiotowej inwestycji. 2.Inżynier Kontraktu działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego oraz ponosi odpowiedzialność za wyrządzone szkody będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. 3.Inżynier Kontraktu zobowiązany jest wypełnić wszystkie obowiązki określone w Warunkach Ogólnych KONTRAKTU na budowę dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego [Warunki Ogólne, wydanie angielsko - polskie 2000 (tłumaczenie pierwszego wydania FIDIC 1999)] oraz Warunkach Szczególnych Kontraktu. 4.Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do utworzenia zespołu osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, zwanego dalej Kluczowym Personelem. Kluczowy Personel musi się składać przynajmniej z następujących osób: 1.Inżynier Kontraktu - 1 osoba, 2.Inspektor branży sanitarnej - 2 osoby, 3.Inspektor branży budowlano-konstrukcyjnej - 1 osoba, 4.Inspektor branży drogowej - 1 osoba, 5.Inspektor branży elektrycznej - 1 osoba, 6.Specjalista do spraw rozliczeń - 1 osoba, 7.Prawnik - 1 osoba. Ze względu na konieczność zapewnienia dyspozycyjności Kluczowego Personelu Zamawiający wymaga przedstawienia osób zastępujących w przypadku nieobecności spowodowanej sytuacjami losowymi, urlopem, chorobą itp. Wymagania Zamawiającego w stosunku do osób zastępujących są takie same, jak do wymienionego Kluczowego Personelu i opisane zostały w Rozdziale VII2D niniejszej specyfikacji. 5. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należeć będzie utrzymanie biura na terenie Gorzowa Wlkp., w którym organizowane będą, spotkania z udziałem Wykonawcy robót i Zamawiającego, przechowywana będzie dokumentacja związana z realizacją kontraktu oraz dostępny będzie specjalista do spraw rozliczeń. Biuro winno być utrzymywane przynajmniej przez okres realizacji robót zakończony wystawieniem Świadectwa Przejęcia oraz podpisaniem odbioru końcowego. Jednocześnie zastrzega się, że na wniosek Zamawiającego rady budowy i spotkania z udziałem zainteresowanych stron mogą być organizowane w siedzibie Zamawiającego oraz na placu budowy. 6. Zamawiający oczekuje: -obecności Inżyniera Kontraktu i inspektorów nadzoru na budowie podczas prowadzonych robót w zakresie niezbędnym do nadzorowania robót, oceny jakości wbudowywanych materiałów, odbierania wykonanych robót i innych obowiązków wykonywanych w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, w taki sposób, aby nie opóźniać działań Wykonawcy robót, -zapewnienia obecności Inżyniera Kontraktu i wszystkich inspektorów nadzorujących aktualnie wykonywane roboty na cotygodniowych radach budowy, -wyznaczenia pełnomocnika Inżyniera Kontraktu do kontaktów z Zamawiającym, który będzie dyspozycyjny codziennie w godzinach pracy Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. 7. Jeżeli Inżynier Kontraktu uzna za koniecznie rozszerzenie składu Kluczowego Personelu należy ująć to przy określaniu wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach