Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa istniejącego budynku (domu studenckiego) na budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalami socjalnymi w Jeleniej Górze przy ul. Wyczółkowskiego 59

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58 58
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa istniejącego budynku (domu studenckiego) na budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalami socjalnymi w Jeleniej Górze przy ul. Wyczółkowskiego 59
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi . Inwestor zastępczy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego. Pełnienie funkcji inwestora zastępczego obejmuje obowiązki związane z przygotowaniem , realizacją i rozliczeniem zadania związanego ze zmianą sposobu użytkowania i przebudową istniejącego budynku (domu studenckiego) na budynek mieszkalny wielorodzinny z lokalami socjalnymi , w tym szczególnie: 1- sprawdzenie i zaopiniowanie otrzymanej od Zamawiającego dokumentacji projektowej wraz z kosztorysem inwestorskim, na podstawie której ogłoszone zostanie postępowanie przetargowe na roboty budowlane, 2- przygotowanie oraz przeprowadzenie ,przy udziale Zamawiającego, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych i wyposażenia pomieszczeń, do zawarcia umowy z wybranym wykonawcą- włącznie, 3- zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich , wymaganych prawem ( dla przedmiotowego zadania) branżach , 4- nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez wykonawcę zgodnie z dokumentacją projektową, zapisami umowy , ustalonymi terminami realizacji , obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i przepisami, w tym szczególnie ustawą z 07.07.1994 r. -Prawo budowlane , przestrzegania na budowie przepisów bhp , 5- w przypadku wystąpienia takiej potrzeby- wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez wykonawcę lub Zamawiającego i dokonanie z nim stosownych uzgodnień i wyjaśnień, 6- w przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę - uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym inwestor zastępczy nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania, 7- ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych , uzupełniających lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę, 8- w przypadku wystąpienia robót dodatkowych i/lub uzupełniających prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad ich realizacją w ramach zawartej umowy, 9- dokonywanie odbiorów częściowych, 10- przegląd instrukcji eksploatacji obiektu i urządzeń dostarczonych przez wykonawcę w celu przekazania kompletnej inwestycji Zamawiającemu, 11- przyjęcie od wykonawcy skompletowanej całościowej dokumentacji powykonawczej , sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji, 12-przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze końcowym, włącznie z przekazaniem zakończonego zadania Zamawiającemu i jego ostatecznym rozliczeniu , potwierdzeniem wniesienia przez wykonawcę wymaganego umową na roboty ogólnobudowlane -zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, 13- informowanie Zamawiającego o problemach, które wystąpiły, jak również o problemach przewidywanych, sposobach ich uniknięcia lub niezbędnych działaniach korygujących, 14- wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, 15- ułatwienie polubownego rozstrzygania sporów, 16- organizowanie okresowych narad koordynacyjnych na budowie (włącznie z przygotowaniem protokołów ze wszystkich formalnych narad) dotyczących bieżących i przyszłych robót (w razie konieczności), w których udział brać będą wykonawca robót oraz Zamawiający, jak również zapewnienie wdrażania podjętych decyzji wpływających na postęp robót, 17- wykonywanie wszelkich czynności związanych z dochodzeniem roszczeń z tytułu gwarancji i jakości i rękojmi za wady fizyczne, 18- prowadzenie nadzoru finansowego poprzez : - dokonywanie bieżących rozliczeń środków własnych Zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji , - sporządzanie Harmonogramów rzeczowo- finansowych w układzie wymaganym przyszłymi umowami dotacyjnymi w ramach wsparcia finansowego w tworzeniu lokali socjalnych i przez służby finansowe Zamawiającego (Beneficjenta) , - sporządzania sprawozdań rzeczowo- finansowych o częstotliwości i układzie wymaganym przyszłymi umowami dotacyjnymi w ramach wsparcia finansowego w tworzeniu lokali socjalnych, - występowanie z wnioskami - do Zamawiającego i ewentualnego Dotującego - o uruchomienie transz płatniczych. Cel zadania inwestycyjnego. Roboty budowlane polegające na przebudowie, związanej ze zmianą sposobu użytkowania domu studenckiego na budynek wielorodzinny z mieszkaniami socjalnymi . Wszelkie prace i roboty budowlane z tym związane prowadzone będą w obiekcie wyłączonym z użytkowania. Przebudowa nie powoduje zmiany kubatury i powierzchni zabudowy. Z prac na zewnątrz budynku przewiduje się wykonanie tylko przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej (w budynku nie występuje i nie jest projektowana instalacja gazowa). Nie przewiduje się zmian w gospodarowaniu terenu, a jedynie po zakończeniu prac- uzupełnienie nawierzchni dróg i chodników , uporządkowanie terenów zielonych i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. W zakresie przebudowy przewiduje się ,poza typowymi robotami budowlanymi , wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych oraz uzupełnienie c.o. - w nowo powstałych pomieszczeniach. Budynek, który powstał przed 01.04.1995 r. zaprojektowany jest jako trzytraktowy, z jedną klatką schodową, o charakterystycznych parametrach technicznych: kubatura - 7057,oo m3 powierzchnia zabudowy - 502,32 m2 powierzchnia całkowita - 2511,oo m2 powierzchnia wewnętrzna budynku - 2320,50 m2 powierzchnia wewnętrzna kondygnacji - 464,10 m2 powierzchnia netto - 2039,44 m2 w tym: powierzchnia 49 mieszkań- 1710,55 m2 wysokość budynku - ~ 15 m liczba kondygnacji - 4+ poddasze użytkowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1- posiadać uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia : - inspektora nadzoru branży konstrukcyjno- budowlanej pełniącego jednocześnie funkcję - koordynatora inspektorów nadzoru - minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń -zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz dokumentu potwierdzającego przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - z datą ważności na dzień otwarcia ofert; - minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej 36 miesięcy na stanowisku inspektora nadzoru i/lub kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej; pełnienie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - funkcji inspektora nadzoru i/lub kierownika budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej nad co najmniej jednym ( 1 ) zamówieniem podobnym do przedmiotowego zadania inwesty- -cyjnego wielkością i zakresem rzeczowym (złożonością prac) , Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku inspektora nadzoru i/lub kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej . Do doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru i/lub kierownika budowy nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przez zamówienia podobne w branży konstrukcyjno-budowlanej należy rozumieć prace polegające na budowie lub przebudowie budynków co najmniej średnio wysokich na mieszkania, hotele, internaty lub akademiki. - inspektora nadzoru robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych oraz instalacji c.o. - minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - zgodnie z ustawą z 07.07.1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz dokumentu potwierdzającego przynależność do polskiej , właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - z datą ważności na dzień otwarcia ofert; - minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej 36 miesięcy na stanowisku inspektora nadzoru i/lub kierownika budowy branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych ; pełnienie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, funkcji inspektora nadzoru i_lub kierownika budowy nad co najmniej dwoma ( 2 ) robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych lub kanalizacyjnych, instalacji c.o. (może to dotyczyć jednego zadania , w którym prowadzone były łącznie prace obejmujące wszystkie, w_w roboty instalacyjne lub realizację osobnych zamówień obejmujących poszczególne w_w roboty instalacyjne). Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku inspektora nadzoru i_lub kierownika budowy w branży instalacyjnej- sanitarnej , przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru i_ub kierownika budowy nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przez podobne roboty branży instalacyjnej - sanitarnej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych , kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania. - inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalne kwalifikacje: posiadanie ważnych uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimalne doświadczenie zawodowe: co najmniej 36 miesięcy na stanowisku inspektora nadzoru i_lub kierownika budowy branży elektrycznej lub elektroenergetycznej ; pełnienie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - funkcji inspektora nadzoru i_lub kierownika budowy w branży elektrycznej lub elektroenergetycznej nad co najmniej jednym ( 1 ) zamówieniem podobnym do przedmiotowego zadania inwestycyjnego wielkością i zakresem rzeczowym (złożonością prac) , Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe należy rozumieć łączną ilość miesięcy przepracowanych na stanowisku inspektora nadzoru i_lub kierownika budowy branży instalacyjnej- elektrycznej lub elektroenergetycznej, przy realizacji podobnych robót. Do doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru nie sumuje się okresu zatrudnienia osoby na innych budowach w tym samym czasie . Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych . Przez podobne roboty branży instalacyjnej - elektrycznej lub elektroenergetycznej rozumie się prace polegające na budowie lub przebudowie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i_lub elektroenergetycznych. - specjalistę do spraw rozliczeń tj. osobę posiadającą doświadczenie w prowadzeniu rozliczeń przynajmniej jednego zadania inwestycyjnego z dofinansowaniem środkami zewnętrznymi , - specjalistę do spraw zamówień publicznych tj. osobę posiadającą doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji przetargowych , przeprowadzaniu postępowań oraz sporządzania dokumentacji z postępowań. b) wykonawca musi wykazać się w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonaniem co najmniej trzech ( 3) usług inwestora zastępczego _inżyniera kontraktu_ inżyniera projektu lub innej usługi równoważnej - odpowiadających swoim zakresem , rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, 3- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4- nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia _ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: ad. 1- - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad. 2- - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych czynności przez te osoby - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby dla których nie jest pracodawcą , a którymi będzie dysponował . Do wykazu należy ponadto dołączyć: dokumenty stwierdzające, że wymienione osoby posiadają wymagane uprawnienia ; aktualne na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczenia potwierdzające przynależność do stosownej Izby zawodowej. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie , dotyczy to szczególnie osób wymienionych jako: Inspektor nadzoru, Specjalista , załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV stanowiący załącznik 3.1 do IDW. Należy pamiętać, że informacje dotyczące tych osób są konieczne do potwierdzenia spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu , o którym mowa w punkcie 2- a) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. - wykaz usług , o których mowa w punkcie 2- b) z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik 4. do IDW. oraz dołączeniem dokumentu , z którego jednoznacznie wynika wykonanie tych usług z należytą starannością . W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. ad. 4- - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego integralny załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu . W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605, ze zmianami ) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, to jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej w pkt. ad. 1., składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. jeleniagora.pl link: BIP_zamówienia publiczne.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach