Przetargi.pl
Remont instalacji centralnego ogrzewania i instalacji wodno-kanalizacyjnej w Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Jeleniej Górze, przy ul. Leśnej 3.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, al. Jana Pawła II 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7523951, 7524657 , fax. 075 7523951
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze
    al. Jana Pawła II 7 7
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7523951, 7524657, fax. 075 7523951
    REGON: 00327131400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.jelenia-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji centralnego ogrzewania i instalacji wodno-kanalizacyjnej w Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Jeleniej Górze, przy ul. Leśnej 3.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace instalacyjne związane z wymianą rur c.o. i grzejników wraz z zaworami oraz z wymianą rozdzielaczy obiegów grzewczych. Roboty remontowo budowlane polegające na wymianie drzwi, wyrównaniu posadzki betonowej, wykonaniu wylewki, naprawie tynków ścian i stropu, malowaniu ścian i stropu w pomieszczeniu rozdzielaczy. Ponadto należy wykonać nową instalację elektryczną w tymże pomieszczeniu. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w niniejszej specyfikacji, tj.: Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5) spełniają wymagania przedstawione w dalszej części specyfikacji,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie wiarygodności i wystarczających kwalifikacji dla potrzeb zawarcia umowy, Wykonawcy przedstawią : oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy oraz rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.), tj.: 1) aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnymi zaświadczeniami właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającymi odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) polisą, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.jelenia-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach