Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego - Rozbudowa i doposażenie Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie-.

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 18a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5393472, 0602816546 , fax. 089 5337701
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy
    ul. Żołnierska 18a 18a
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5393472, 0602816546, fax. 089 5337701
    REGON: 00029558000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego - Rozbudowa i doposażenie Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie-.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego /Rozbudowa i doposażenie Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie/ realizowanego w formule -zaprojektuj i wybuduj- i współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 oraz budżetu Samorządu województwa warmińsko - mazurskiego 1 Zadanie inwestycyjne, o którym mowa w powyżej polega na: 1) zaprojektowaniu i wykonaniu rozbudowy Szpitala o tzw. skrzydło południowe, podpiwniczone, w którym powinny się znaleźć następujące bloki funkcjonalne: a) hall wejściowy z szatnią dla odwiedzających i toaletami ogólnodostępnymi b) apteka szpitalna c) oddział rehabilitacyjny d) oddział patologii i wad wrodzonych noworodka e) oddział wielospecjalistyczny f) blok operacyjny z pracownią histopatologiczną g) zespół wydawania zwłok, h) szatnia centralna, i) centralna sterylizatornia, j) oraz niezbędne zaplecze techniczne 2. zakupieniu, rozmieszczeniu i zainstalowaniu niezbędnego wyposażenia w tzw. skrzydle południowym. 3. Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego znajduje się w opracowaniach: 1) Programie funkcjonalno-użytkowym, 2) Koncepcji architektonicznej,które są do wglądu u Zamawiającego i które Zamawiający przekaże Inwestorowi Zastępczemu po podpisaniu niniejszej umowy. 4. Okres realizacji zadania inwestycyjnego ustala się jak poniżej: 1) rozpoczęcie realizacji: od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia jednak nie później niż od 19.02.2009r. 2) zakończenie rzeczowe realizacji (data podpisania ostatniego protokołu odbioru): do 31.10.2012 r. 3) zakończenie finansowe realizacji (data poniesienia ostatniego wydatku): do 31.12.2012 r. 4) końcowe rozliczenie całości wydatków i dofinansowania: do 30.01.2013 r. 5) uzyskanie ostatniej transzy dofinansowania: 31.03.2013 r. 5. Inwestor Zastępczy będzie pełnił obowiązki inwestora zastępczego w planowanym okresie realizacji inwestycji to jest do 31.03.2013 r. oraz w czasie rękojmi i gwarancji - przez okres 3 lat liczonych od daty zakończenia rzeczowego realizacji inwestycji (daty podpisania ostatniego protokołu odbioru). 6. W ramach pełnienia funkcji inwestora zastępczego Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do wykonywania praw i obowiązków Zamawiającego (inwestora właściwego) związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i wynikających w szczególności: 1) z umów zawartych przez Zamawiającego o dofinansowanie zadania inwestycyjnego z Województwem Warmińsko-Mazurskim, w tym Umowy nr UDA-RPWM.03.02.01-28-012/09-00 z dnia 30 listopada 2009 r. 2) z Wniosku o dofinansowanie zadania inwestycyjnego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 nr WND-RPWM.03.02.01-28-012/09 3) z wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 zwanej dalej Instytucją Zarządzającą RPO WiM, 4) z umowy zawartej przez Zamawiającego o wykonanie zadania inwestycyjnego w formule -zaprojektuj i wybuduj-, 5) z umów zawartych przez Zamawiającego o dostawę wyposażenia do rozbudowywanej części szpitala, 6) z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów ustawy Prawo budowlane. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTOWEGO ZAMÓWIENIA W TREŚCI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych Zamawiający żąda: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda : 2.1. Wykaz wykonanej minimum 3 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na zarządzaniu i nadzorowaniu i rozliczaniu inwestycji budowlanej dofinansowanej środkami publicznymi krajowymi lub zagranicznymi o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5 mln PLN (każda inwestycja), w tym 2 usługi zarządzania, nadzorowania i rozliczania inwestycji obiektów służby zdrowia z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi wykonano należycie - przy czym dokumenty te (np. referencje) zatwierdzone być muszą przez osoby uprawnione do reprezentacji wykazanych odbiorców - (wzór zał. nr 3 do SIWZ). W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego Wykonawcę. 2.2 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia wymaganych Prawem Budowlanym, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór stanowi zał. nr 4). Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia co najmniej podanych stanowisk: a/. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót ogólnobudowlanych - specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według Ustawy Prawo Budowlane. Minimalnie musi posiadać 5 letni staż jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży budowlanej oraz wykształcenie wyższe z uprawnieniami bez ograniczeń odpowiadającymi proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba b/. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót sanitarnych (wod. - kan., c.o., wentylacji, klimatyzacji) - specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według Ustawy Prawo Budowlane. Minimalnie musi posiadać 5-letni staż jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej oraz wykształcenie wyższe z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba c/. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót elektrycznych - specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według Ustawy Prawo Budowlane. Minimalnie musi posiadać 5-letni staż jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej oraz wykształcenie wyższe z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba d/ Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - specjalista robót teletechnicznych- specjalista w zakresie nadzoru inwestorskiego według Ustawy Prawo Budowlane. Minimalnie musi posiadać 5-letni staż jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży teletechnicznej oraz wykształcenie wyższe z odpowiednimi uprawnieniami bez ograniczeń proponowanej funkcji w realizacji zamówienia, przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - minimum 1 osoba Wymagany jest wypełniony przez Wykonawcę zał. Nr 4 do SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że wykazane osoby posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA. Jeżeli w wykazie, o którym mowa w Rozdz. VI ust. 2. Pkt 2.2. Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: 3.1 Polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od ryzyka zawodowego wystawiona na okres realizacji inwestycji na kwotę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. Dopuszcza się możliwość przedstawiania polis na okresy krótsze np. na jeden rok z tym, że kolejną należy złożyć min. 14 dni przed końcem pierwszej. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. A, pkt 1 ppkt 1.1; 1.2; 1.4- składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Dot. dokumentu ust. A pkt 1. ppkt.1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP. 4.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pk . 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 4.a) i 4.b) odnośnie terminów stosuje się odpowiednio. 4.2. W przypadku wykonawców spoza terytorium RP zamiast zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wykonawca przedstawia przynależność do właściwej izby branżowej na terenia kraju, z którego pochodzi, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na niego taki obowiązek. Ocena przeprowadzona będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń - wg klucza -spełnia- lub -nie spełnia-.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach