Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn. zaprojektowanie i wykonanie remontu budynku biurowo-administracyjnego w Bartoszycach, ul. Kętrzyńska 45 A

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10448 Olsztyn, ul. Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 248 800 , fax. 895 248 802
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie
    ul. Głowackiego 6
    10448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 248 800, fax. 895 248 802
    REGON: 1034470800704
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji pn. zaprojektowanie i wykonanie remontu budynku biurowo-administracyjnego w Bartoszycach, ul. Kętrzyńska 45 A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. Zaprojektowanie i wykonanie remontu budynku biurowo-administracyjnego w Bartoszycach, ul. Kętrzyńska 45 A. Zakres realizowanej inwestycji oraz wymagania jakościowe określa program funkcjonalno-użytkowy oraz obowiązujące przepisy prawa. Dokumentacja stanowi załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. 2. Inwestor Zastępczy będzie wykonywał czynności zastępstwa inwestycyjnego w imieniu i na rzecz Zamawiającego. W ramach wykonywanych czynności Inwestor Zastępczy nie ma prawa do podpisywania umów i zaciągania żadnych zobowiązań finansowych wobec uczestników procesu inwestycyjnego realizujących zadania inwestycyjne. 3. Inwestor Zastępczy będzie wykonywał swoje czynności na podstawie umowy i udzielonych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy pełnomocnictw. 4. Szczegółowe pełnomocnictwa dotyczące przedmiotu zamówienia ustalane będą przez Strony w trakcie jej realizacji. 5. Zamawiający zobowiązuje się udzielać Inwestorowi Zastępczemu pełnomocnictw, o których mowa w ust. 3 i 4 w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Inwestora Zastępczego pisemnie takiej potrzeby wraz z jej uzasadnieniem. Zamawiający odmówi udzielenia pełnomocnictwa jeżeli nie jest ono związane z przedmiotem zamówienia lub nie leży w zakresie kompetencji Inwestora Zastępczego. 6. Wymienione w ust. 3 i 4 pełnomocnictwa Inwestor Zastępczy zobowiązuje się przyjąć i wypełniać ze starannością profesjonalnego pełnomocnika (podwyższona staranność) i z zabezpieczeniem interesów Zamawiającego. 7. Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków, jakie obciążają Zamawiającego z tytułu umów zawartych w związku z realizacją inwestycji z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks cywilny, oraz obowiązków wynikających z Prawa administracyjnego w związku z realizacją zadań inwestycyjnych, a w szczególności z ustaw: Prawo budowlane, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, o wyrobach budowlanych, aktów wykonawczych, a także aktów prawa miejscowego i innych aktów prawnych znajdujących zastosowanie do niniejszej inwestycji. 8. W toku wykonywania przedmiotu zamówienia Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do podejmowania wszelkich czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego, w tym do prawidłowego, zgodnego z prawem, zasadami sztuki budowlanej wymaganiami Zamawiającego wykonania inwestycji. Bez pisemnej zgody Zamawiającego Inwestor Zastępczy nie może wprowadzać żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowalnych. 9. Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego będzie polegało na zarządzaniu całością zadań mających za cel realizację inwestycji. Przedmiot umowy Wykonawca będzie realizował w dwóch etapach: a) etap I - pełnienie nadzoru nad wykonaniem dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno- Użytkowego, a także weryfikacja tej dokumentacji w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę i do wykonania robót budowlanych inwestycji; b) etap II - pełnienie nadzoru nad wykonywaniem robót budowalnych inwestycji w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 10. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności Inwestora Zastępczego został określony w projekcie umowy - załącznik Nr 6 do SIWZ. 11. Zamawiający informuje, że wartość szacunkowa wynosi: a) dla inwestycji – 2 375.541,68 zł netto; b) dla Inwestora Zastępczego – 122.969,22 zł netto. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 4 pkt 2 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (patrz Rozdział VIII ust. 8 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach