Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.:Rozbudowa kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy Pl. Dąbrowskiego 2 - etap II.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.:Rozbudowa kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy Pl. Dąbrowskiego 2 - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.:Rozbudowa kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy Pl. Dąbrowskiego 2 - etap II.Inwestor Zastępczy dla projektu pod nazwą: Rozbudowa kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy PL. Dąbrowskiego 2 - etap II Kody CPV: 71000000 - 8 - usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71520000 - 9 - usługi nadzoru budowlanego 71244000 - 0 - kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71310000 - 4 - doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71247000 - 1 - nadzór nad robotami budowlanymi 71248000 - 8 - nadzór nad projektem i dokumentacja 79994000 - 8 - usługi zarządzania umowami 1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi Inwestora Zastępczego dla projektu Rozbudowa kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy PL. Dąbrowskiego 2 - etap II, obejmującej zakres opisany poniżej. 1.1.Podstawowe dane obiektu: Inwestycja znajduje się na terenie kompleksu objętym ochroną konserwatorską. Remontowany obiekt składa się z części nadziemnej oraz piwnic. Część nadziemna to parter oraz 1 piętro. W części nadziemnej znajdują się pomieszczenia administracyjne oraz sale audytoryjne. Część podziemna obejmuje pomieszczenia techniczne i gospodarcze związane z obsługą budynku. Budynek będzie wyposażony we wszystkie niezbędne instalacje do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania oraz spełnienia funkcji dydaktycznej. Obejmuje ona m.in. instalacje: elektryczną, wod.-kan., energetyczną, c.o. (budynek będzie ogrzewany ciepłem miejskim), instalacje słaboprądowe (okablowania strukturalnego, urządzenia sieci komputerowych itd.), przeciwpożarowa, telefoniczna, telewizji itp.). Budynek będzie wyposażony w odpowiedni sprzęt audiowizualny i meble. Dane podstawowe budynku: powierzchnia całkowita: 1 437 m2 powierzchnia netto pomieszczeń: 1 437 m2 powierzchnia użytkowa: 734 m2 powierzchnia ruchu: 703 m2 kubatura: 4 794 m3 powierzchnia terenów utwardzonych 760 m2 Szczegółowy opis zakresu robót, nad którymi ma być sprawowane zastępstwo inwestycyjne znajduje się w załączonej dokumentacji, Program Funkcjonalno - Użytkowy pod nazwą Rozbudowa kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy PL. Dąbrowskiego 2 z lipca 2013r. 1.2.Przedmiot zamówienia obejmuje głównie: 1)obowiązki Inwestora Zastępczego związane z procesem inwestycyjnym w zakresie: -udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wybór wykonawcy kompleksowego wykonania remontu w/w inwestycji, -organizacji procesu inwestycyjnego z upoważnienia i w porozumieniu z Zamawiającym, -nadzorowania realizacji prac budowlanych, -nadzorowania tworzenia dokumentacji projektowej i powykonawczej, -organizacji i przeprowadzania procedur odbiorowych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie, 2)obowiązki związane z realizacją inwestycji podlegającej rygorom Unii Europejskiej oraz budżetu państwa wynikające z realizacji umowy o dofinansowanie Projektu RPO WM pn. Poprawa jakości infrastruktury dydaktyki PWSZ w Płocku. 1.3.Ogólny opis: Inwestor Zastępczy i jego zespół nadzoru jako przedstawiciel Zamawiającego: a)działa w jego imieniu i odpowiada za realizację inwestycji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych oraz warunkami określonymi w umowie b)po konsultacji z Zamawiającym podejmuje decyzje we wszelkich sprawach związanych z interpretacją dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz sprawach dotyczących akceptacji wypełniania warunków umowy przez wykonawcę, właściwej interpretacji prawnej wszelkich zaistniałych faktów i zdarzeń c)pełni swoją funkcję przy pomocy zespołu, którym kieruje i za prace którego odpowiada. W skład ww zespołu wchodzi co najmniej: 1)zespół inspektorów nadzoru w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej, będący jednocześnie kierownikiem zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego - odpowiedzialny za zarządzanie Zespołem Inwestora Zastępczego, kontakt z Zamawiającym oraz zarządzanie, realizację i rozliczenie inwestycji, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -telekomunikacyjnej, 2)osoba (co najmniej jedna) prowadząca wszystkie czynności związane z prawidłowym rozliczeniem inwestycji. 1.4.Do zakresu obowiązków Inwestora Zastępczego należy: A) FAZA PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI: -udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego (zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych) na wybór wykonawcy kompleksowego wykonania remontu na podstawie przygotowanego programu funkcjonalno-użytkowego, w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz udział w pracach Komisji Przetargowej, m.in. udzielanie odpowiedzi na zapytania Wykonawców w zakresie wszelkich rozwiązań technicznych, - weryfikacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego pn. Rozbudowa kompleksu budynków Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku przy PL. Dąbrowskiego 2 - etap II. B)FAZA REALIZACJI INWESTYCJI a)organizacja procesu inwestycyjnego i nadzór realizacji prac budowlanych: od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą robót do rozliczenia inwestycji, b)weryfikacja i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót w terminie 10 dni, c)przekazanie Wykonawcy robót budowlanych dokumentacji program funkcjonalno-użytkowy, d)przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego, e)uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień stanowisk organów administracyjnych niezbędnych do realizacji inwestycji, f)przybycie na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót objętych nadzorem, g)ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, h)kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy w zakresie oświadczeń uprawnionych osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne, i)kontrola zgodności realizacji z dokumentacją projektową, programem funkcjonalno-użytkowym, projektem wykonawczym, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, Prawem budowlanym, uzyskanym pozwoleniem na budowę oraz umową o realizacje przedsięwzięcia inwestycyjnego, j)sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, k)sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikowych i ulegających zakryciu, l)zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji Wykonawcy robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, ł)przestrzeganie bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informowanie Zamawiającego o stanie robót oraz wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych i o stanie robót, m)kontrolowanie zgodności realizacji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym, n) pozyskanie inwentaryzacji powykonawczej oraz dokumentacji powykonawczej, o)prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą robót, p)wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów, r)wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, s)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, t)egzekwowanie usunięcia przez projektanta i Wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, u)doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji, w)przygotowanie dokumentów do złożenia przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie, x)zatwierdzanie protokołów przerobu, y)rozliczenie całości inwestycji do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. C)FAZA EKSPLOATACJI INWESTYCJI 1.Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót - w ciągu 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót. 2.W ramach pełnienia czynności nadzoru w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do zwołania i przeprowadzenia, przy udziale Zamawiającego 1 raz w każdym roku trwania gwarancji i rękojmi w terminie uzgodnionym przez strony, przeglądów gwarancyjnych, w tym do sporządzenia protokołów z przeglądów gwarancyjnych oceniających stan obiektu wraz z wykazem ewentualnych usterek oraz dokonanie przeglądu i sporządzenie protokołu z usunięcia usterek przez Wykonawcę robót. 3.Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do pełnienia czynności nadzoru na pisemne wezwanie Zamawiającego. D)KONTROLA ROZLICZEŃ FINANSOWYCH a)sprawdzanie protokołów odbioru robót w zakresie prac i kwot oraz ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym, b)przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem Wykonawcy robót kar umownych w fazie prowadzenia inwestycji i okresie gwarancji, c)dopilnowanie by koszty i terminy umowne inwestycji nie zostały przekroczone. Ponadto Inwestor Zastępczy winien brać udział w przygotowaniu oraz uczestniczyć w ewentualnych postępowaniach sądowych prowadzonych w celu obrony interesów Zamawiającego związanych z pełnieniem funkcji Inwestora Zastępczego dotyczącego inwestycji oraz występować w imieniu Zamawiającego przed organami administracyjnymi w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji w granicach udzielonych pełnomocnictwem. Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące procesu inwestycyjnego, które Inwestor Zastępczy winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie:trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach