Muzeum Warmii i Mazur ogłasza przetarg
- Adres: 10-074 Olsztyn, ul. Zamkowa 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 5279596 w.44 , fax. 0-89 5272039
- Data zamieszczenia: 2015-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warmii i Mazur
ul. Zamkowa 2 2
10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 5279596 w.44, fax. 0-89 5272039
REGON: 51098916300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania pod nazwą Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inwestora zastępczego obejmująca swoim zakresem zastępstwo inwestorskie w imieniu zamawiającego oraz odpowiadanie przed nim za organizację i koordynację działań wszystkich stron uczestniczących w realizacji robót rozszerzonego zakresu przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim - perły architektury gotyckiej w Polsce - II etap. Robotami rozszerzającego zakresu zadania są: 1) wykonanie prac konserwatorskich elewacji wschodniej, północnej i zachodniej zamku w Lidzbarku Warmińskim, 2) wykonanie iluminacji zamku w Lidzbarku Warmińskim. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ((Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) nad robotami rozszerzonego zakresu, 2) nadzór nad badaniami konserwatorskimi oraz pracami konserwatorskimi i restauratorskimi w ramach robót rozszerzonego zakresu , 3) nadzór nad badaniami archeologicznymi i architektonicznymi wykonywanymi przez wyłonionych wykonawców realizowanymi w ramach robót rozszerzonego zakresu, 4) nadzór nad realizacją robót i usług realizowanych w ramach robót rozszerzonego zakresu, 5) przygotowanie i przeprowadzenie procedur związanych z udzieleniem zamówień publicznych na wybór wykonawców robót budowlanych, dostaw i usług realizowanych w ramach robót rozszerzonego zakresu, 6) prowadzenie i rozliczenie wszystkich zadań realizowanych w ramach robót rozszerzonego zakresu, 7) rozliczanie robót budowlanych oraz prac konserwatorskich i restauratorskich w ramach robót rozszerzonego zakresu, 8) zarządzanie zadaniem oraz prowadzenie rozliczeń bieżących i końcowego rozliczenia projektu we współpracy z obecnym inwestorem zastępczym. 9) współpraca z Zamawiającym i Inwestorem Zastępczym zakresu podstawowego projektu w zarządzaniu robotami rozszerzonego zakresu projektu, 10) wypełnianie obowiązków sprawozdawczych (w tym w zakresie rozliczeń finansowych) i współpraca w tym zakresie z zamawiającym i Inwestorem Zastępczym zakresu podstawowego projektu, 11) współpraca z zamawiającym i Inwestorem Zastępczym zakresu podstawowego projektu w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu zgodnie z wymaganiami Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014, 12) obsługa okresu gwarancyjnego, tj.: a) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót rozszerzonego zakresu projektu oraz prac konserwatorskich i restauratorskich, w trakcie okresu gwarancyjnego, a także protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, b) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych organizowanych przez Inwestora Zastępczego zakresu podstawowego projektu. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 3.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: 36 1540 1072 2001 5013 1081 0004. 4. Wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metodyka - organizacja zespołu
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15