Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją inwestycji: Budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 3, 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 667 17 04, 667 17 05 , fax. 022 667 17 33
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
    ul. Szamocka 3, 5 3, 5
    01-748 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 667 17 04, 667 17 05, fax. 022 667 17 33
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ubezpieczenia społeczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją inwestycji: Budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) pełnienie funkcji Inwestora zastępczego nad realizacją, rozliczeniem i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie inwestycji: Budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie. Przedmiotem ww. inwestycji będzie budowa kabiny IT-ROOM o łącznej powierzchni min. 400 m2 i mocy na poziomie min. 600 kW w istniejącym pomieszczeniu o powierzchni 442 m2 wraz z niezbędną infrastrukturą; b) sprawdzenie posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej ww. inwestycji oraz nadzór inwestorski nad wprowadzeniem w niej ewentualnych zmian przez Wykonawcę dokumentacji; c) udział w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy ww. inwestycji, d) wykonywanie uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji wobec Wykonawcy ww. inwestycji - zgodnie z wymogami i warunkami określonymi w Załączniku nr 1 do SIWZ. Posiadana przez Zamawiającego dokumentacja projektowa, określająca szczegółowy zakres rzeczowy inwestycji, o której mowa w pkt 1b) stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 4 lat od zawarcia umowy, w tym: a) w zakresie pełnienia funkcji Inwestora zastępczego nad realizacją, rozliczeniem i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie inwestycji: Budowa serwerowni dla Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie - począwszy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą inwestycji do momentu uzyskania pozwolenia na użytkowanie ww. inwestycji; b) w zakresie sprawdzenia posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej ww. inwestycji (pod pojęciem dokumentacji projektowej rozumie się również jej część kosztową: przedmiary, kosztorysy inwestorskie i zbiorcze zestawienie kosztów oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) oraz nadzoru inwestorskiego nad wprowadzeniem w niej ewentualnych zmian przez Wykonawcę dokumentacji - w terminie 28 dni licząc od daty przekazania dokumentacji projektowej (w tym: 14 dni na weryfikację dokumentacji od daty jej przekazania); Przekazanie dokumentacji projektowej nastąpi w dniu zawarcia umowy z Inwestorem zastępczym; c) w zakresie udziału w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy w/w inwestycji, tj. w obszarze odnoszącym się do współpracy z Zamawiającym przy udzielaniu odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane dla ww. inwestycji oraz oceny ofert i wyboru Wykonawcy ww. inwestycji (w szczególności przez sprawdzenie kosztorysów ofertowych w zakresie zgodności z przedmiarami i w kontekście ewentualnej konieczności poprawienia występujących w nich omyłek na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych) - począwszy od terminu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy ww. inwestycji do dnia podpisania umowy z Wykonawcą ww. inwestycji; d) w zakresie wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji wobec Wykonawcy ww. inwestycji - począwszy od daty podpisania z Wykonawcą ww. inwestycji Protokołu końcowego odbioru robót aż do upływu okresu rękojmi i gwarancji. Rozpoczęcie realizacji inwestycji planowane jest na III kwartał 2014r. Zakończenie realizacji inwestycji szacowane jest w terminie do 31.03.2015r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 300,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach