Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego/ inspektora nadzoru inwestorskiego/ w ramach przedsięwzięcia pn.: „OSPR- Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” realizowanego w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Oświęcimski strategiczny program rządowy- Etap V 2016-2020”

Urząd Gminy Brzeszcze ogłasza przetarg

  • Adres: 32620 Brzeszcze, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327 728 500
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzeszcze
    ul. Kościelna 4
    32620 Brzeszcze, woj. małopolskie
    tel. 327 728 500
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego/ inspektora nadzoru inwestorskiego/ w ramach przedsięwzięcia pn.: „OSPR- Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” realizowanego w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Oświęcimski strategiczny program rządowy- Etap V 2016-2020”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego/ inspektora nadzoru inwestorskiego/ podczas realizacji przedsięwzięcia pn.: „OSPR- Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” realizowanego w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Oświęcimski strategiczny program rządowy- Etap V 2016-2020 2. Zakres zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi związane z pełnieniem funkcji Inwestora zastępczego/ inspektora nadzoru inwestorskiego/ na etapach: - opracowania dokumentacji technicznej w ramach przedsięwzięcia „OSPR- Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz- Birkenau” (m.in analizy i weryfikacji dokumentacji sporządzanej przez wykonawcę dokumentacji technicznej, jej zgodności z przepisami powszechnie obowiązującymi, kompletności dokumentacji sporządzonej przez projektanta, – opinię na piśmie Inwestor zastępczy przedstawi Zamawiającemu ) - realizacji robót budowlanych, usług i dostaw w ramach przedsięwzięcia „OSPR -Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” Usługa związana z pełnieniem funkcji Inwestora zastępczego/ inspektora nadzoru inwestorskiego/ obejmuje wykonanie m.in.: 1) czynności przy sprawdzeniu i ocenie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót pod kątem możliwości właściwego prowadzenia inwestycji polegającej na realizacji zadania zgodnie z opracowanym projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i wypracowaniu ewentualnych uwag i wniosków, 2) udział w pracach komisji przetargowych na wyłonienie wykonawców dokumentacji technicznej oraz robót budowlanych na żądanie zamawiającego (Zamawiający zakłada przeprowadzenie przetargów na wyłonienie wykonawcy dokumentacji technicznej oraz wykonawcy robót budowlanych) W przypadku konieczności powtórzenia przetargu obowiązkiem Inwestora zastępczego będzie udział w powtórzonych postępowaniach. Postępowania na ww wykonawców będą prowadzone w trybie określonym ustawą Prawo zamówień publicznych. 3) współpraca przy opracowywaniu wymaganej przez Instytucję Zarządzającą dokumentacji, w tym dokumentacji do sporządzania aneksów, 4) współpraca w prowadzeniu sprawozdawczości podczas realizacji przedsięwzięcia pn.: „OSPR-Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” realizowanego w ramach programu wieloletniego pod nazwą „Oświęcimski strategiczny program rządowy- Etap V 2016-2020 zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej z zachowaniem obowiązujących procedur, 5) współpraca w przygotowywaniu wniosków o płatność - rozliczanie poszczególnych transzy dotacji oraz ich weryfikacja. 6) monitorowanie inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 7) nadzór nad właściwą promocją projektu zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej. 8) właściwa archiwizacja dokumentów dotyczących i przedsięwzięcia pn.: „OSPR -Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” (stosowne opisy na dokumentach). 9) przygotowanie na żądanie Instytucji Zarządzającej wyjaśnień związanych z rozliczaniem przedsięwzięcia w wyznaczonym przez nią terminie. 10) współpraca w opracowaniu szczegółowego harmonogramu finansowo – rzeczowego inwestycji w oparciu o złożony przez Zamawiającego wniosek o dofinansowanie przedsięwzięcia pn.: „OSPR-Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau”. 11) organizację, nadzór i koordynację całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych i dostaw podczas realizacji przedsięwzięcia pn.: „OSPR- Budowa ścieżki rowerowej związanej z miejscami pamięci KL Auschwitz-Birkenau” 12) obowiązków Inwestora zastępczego / Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy PB, PZP, wraz z aktami wykonawczymi do tych ustaw; 13) koordynacja nadzoru autorskiego, wynikającego z zawartych na etapie prac projektowych umów; 14) opracowanie odpowiednich raportów; 15) rozliczenia finansowe robót budowlanych; 16) kontroli zgodności wykonywanych robót m.in. z dokumentacją projektową, pozwoleniami na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej; 17) kontrola jakościowa robót i materiałów budowlanych; 18) organizacja i dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego; 19) udział w przeglądach usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą i musi być wniesione najpóźniej przed terminem składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Załącznik nr 1.1. - Kryteria pozacenowe – doświadczenie Inspektora Nadzoru-koordynatora zespołu inspektorów. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej http://www.brzeszcze.pl.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach