Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn „Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową kanalizacji sanitarnej w Zasolu Bielańskim”

Urząd Gminy Wilamowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-330 Wilamowice, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48338129430 , fax. +48338129431
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilamowice
    Rynek 1
    43-330 Wilamowice, woj. śląskie
    tel. +48338129430, fax. +48338129431
    REGON: 072182321
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wilamowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn „Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową kanalizacji sanitarnej w Zasolu Bielańskim”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest profesjonalne świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową kanalizacji sanitarnej w Zasolu Bielańskim”. Zakres obowiązków Inwestora Zastępczego [zwanego również Wykonawcą]: wykonywanie nadzoru nad robotami budowlanymi, wykonywanymi w ramach ww. zadania inwestycyjnego oraz świadczenie usług doradczych związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją niniejszego zadania inwestycyjnego, w tym pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017r. poz. 1332 z późn. zm.), w ramach ww. zadania inwestycyjnego, w tym: Część A – nadzór inwestorski: Źródłami sfinansowania tej części zamówienia są środki finansowe: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, własne Gminy Wilamowice. Obowiązki Inwestora Zastępczego w ramach części A: Do podstawowych obowiązków Inwestora Zastępczego będzie należało sprawowanie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach, w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi. Realizacja inwestycji wymaga odpowiedniego nadzoru specjalistów z zakresu branży konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej i technologicznej. Usługi w zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego, zgodnego z zatwierdzonym projektem budowlanym są niezbędnym elementem prawidłowej realizacji inwestycji. Pełnienie funkcji Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego – w rozumieniu art. 27 ustawy Prawo budowlane, Do obowiązków Inwestora Zastępczego będzie należeć m.in.: weryfikacja i zatwierdzenie dokumentów (obmiary, kosztorysy powykonawcze) stanowiących podstawę do dokonania przez Zamawiającego płatności na rzecz Wykonawcy; sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentów wymaganych do odbioru robót budowlanych; opiniowanie i rekomendowanie ewentualnych propozycji zmian rozwiązań projektowych; monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym przy realizacji umowy harmonogramem robót; organizowanie narad technicznych, problemowych i innych spotkań uczestników procesu inwestycyjnego zaangażowanych w realizację umowy stron, organizacja i koordynacja działań wszystkich stron uczestniczących w przedsięwzięciu inwestycyjnym. Powyższe ma zapewnić kontrolę nad terminowością i jakością realizowanych robót budowlano-montażowych. Termin realizacji usługi Inwestora Zastępczego wpisuje się w założone ramy czasowe rzeczowej realizacji zadania inwestycyjnego na: „Rozbudowę oczyszczalni ścieków wraz z budową kanalizacji sanitarnej w Zasolu Bielańskim”. Część B – zastępstwo inwestycyjne: Źródłami finansowania tej części zamówienia są w całości środki własne Gminy Wilamowice. Do obowiązków Inwestora Zastępczego w ramach części B będzie należało w szczególności: weryfikacja projektu budowlanego pod względem zgodności z Prawem budowlanym, ustawą Pzp oraz innymi przepisami prawa powszechnie obowiązującego [weryfikacja projektu budowlanego zakończona zostanie raportem końcowym z weryfikacji przekazanym Zamawiającemu], Współudział w przygotowaniu postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy ( Wykonawców ) robót budowlanych, udział przedstawiciela Inwestora Zastępczego w pracach Komisji przetargowej w celu wyłonienia Wykonawcy ( wykonawców ) robót budowlanych, jak i później systematyczny nadzór nad realizacją udzielonego zamówienia. stały monitoring we współpracy z Zamawiającym nad terminową i prawidłową realizacją przez Zamawiającego umów zawartych z instytucjami finansującymi przedmiotowe zadanie, w szczególności: przygotowywanie w imieniu Zamawiającego wszelkich dokumentów dotyczących sprawozdawczości, rozliczeń inwestycji, wniosków o płatność, przygotowanie kompletnego wniosku o dofinansowanie do WFOŚiGW, bieżąca aktualizacja dokumentów wynikających ze złożonych wniosków o dofinansowanie ( Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, WFOŚiGW w Katowicach ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Pełnomocnik Zamawiającego wymaga złożenia wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 05.12.2017r. do godz. 8:30
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Pełnomocnik Zamawiającego nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wszyscy Wykonawcy muszą złożyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ: 1) Oświadczenie wstępne Wykonawcy, aktualne na dzień składania oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2A i 2B do SIWZ. 2). Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie - że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę[y] uprawnione do działania w jego imieniu. 3). Dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt 8.5 SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.4). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Pełnomocnikowi Zamawiającego, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument Wykonawca winien sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 5). Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert tj. a) wykaz wskazujący: - osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Kierownika zespołu, posiadającego wykształcenie wyższe techniczne i co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe przy koordynacji/zarządzaniu pracami związanymi z realizacją inwestycji w dziedzinie gospodarki wodno-ściekowej. - osobę dedykowaną przez Wykonawcę do pełnienia funkcji Specjalisty ds. rozliczeń Projektów inwestycyjnych, posiadającego wykształcenie ekonomiczne lub techniczne i minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku menadżera finansowego, eksperta finansowego lub specjalisty ds. rozliczeń/finansów przy koordynacji/zarządzaniu pracami związanymi z realizacją inwestycji budowalnej w dziedzinie gospodarki wodno-ściekowej. - osobę dedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru w powyższej specjalności. Wykaz Wykonawca winien sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. b) dowody, że wykazane inwestycje zostały wykonane należycie i że dedykowane osoby/dedykowana osoba pełniły/pełniła przy ich realizacji funkcję Kierownika zespołu i/lub Specjalisty ds. rozliczeń Projektów i/lub Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych np. protokoły odbioru końcowego inwestycji, protokoły odbioru końcowego robót budowlanych; protokoły odbioru częściowego robót budowlanych; oświadczenie wykonawcy robót budowlanych lub inwestora, potwierdzające że dedykowana osoba pełniła w wykazanych przedsięwzięciach funkcje odpowiadające funkcjom Kierownika zespołu i/lub Specjalisty ds. rozliczeń Projektów inwestycyjnych i/lub Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, referencje wystawione przez inwestora dla wykonawcy, oświadczenie dedykowanej osoby, potwierdzające że pełniła ona w wykazanych przedsięwzięciach jedną z określonych powyżej funkcji. c) z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane inwestycje zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz że dedykowane osoby/dedykowana osoba pełniły/pełniła przy ich realizacji odpowiednio funkcję odpowiadającą funkcjom Kierownika zespołu i/lub specjalisty ds. rozliczeń Projektów inwestycyjnych i/lub Inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. UWAGA: Ww. dowody potwierdzające, że: wykazane inwestycje zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji odpowiednie funkcje, o których mowa powyżej muszą zostać załączone przez Wykonawcę przy ofercie, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust. 2 „uPzp”, ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 „uPzp” na późniejszym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach