Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 166 786 449
- Data zamieszczenia: 2019-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
ul. Rynek 1
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 6782962, 6752072, fax. 166 786 449
REGON: 68675300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla budowy, przebudowy i wyposażenia Podziemnej Trasy Turystycznej w Przemyślu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres pełnienia funkcji inwestora zastępczego będzie obejmować: 1) sprawdzenie istniejącej Dokumentacji projektowej: wskazanie ewentualnych niezbędnych poprawek i uzupełnień i identyfikacja ich zakresu, sporządzenie aktualizacji kosztorysów, sprawdzenie i aktualizacja specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 2) zapewnienie nadzoru inwestorskiego wymaganego przepisami prawa; 3) zapewnienie nadzoru archeologicznego przy budowa podziemnego łącznika pomiędzy Podziemną Trasą Turystyczną a budynkiem mieszczącym się przy ulicy Rynek 9; 4) zapewnienie nadzoru konserwatorskiego przy adaptacji pomieszczeń podziemi oraz budowie wyjścia ewakuacyjnego; 5) pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego w zakresie obowiązków Inwestora wynikających z przepisów prawa; 6) zarządzanie i nadzór nad realizacją umowy nad wykonaniem robót budowlanych, dostaw i usług zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych, wbudowywanych wyrobów budowlanych, wyposażenia i sprzętu, monitorowanie rozliczeń finansowych i rzeczowych zadania, gromadzenie dokumentacji i danych pozwalających na pełną kontrolę realizacji zadania inwestycyjnego, pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych, organizacja rad budowy, opiniowanie konieczności wykonania ewentualnych niezbędnych robót dodatkowych i zamiennych, nadzorowanie ich realizacji, sprawdzenie dokumentacji przygotowanej przez Wykonawców robót budowlanych, informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących i przewidywanych problemach oraz podejmowanych działaniach naprawczych lub/i zapobiegawczych dla ich przezwyciężenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 1) Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 poz. 110 z późn. zm.); 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank - Nr rachunku: 86 1560 0013 2787 7120 6000 0154 z dopiskiem “Wadium w postępowaniu o sygnaturze: ZP.2710.2.2019” 3) Wadium wnoszone w formie określonej w pkt V.1.1).b) – V.1.1).e) niniejszego Rozdziału, powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu papierowego podpisanego przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciela) oraz dołączone do oferty i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4) Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 5) Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie "Restauracja i poprawa infrastruktury Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu"
Dodano: 2024-04-16 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego”
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Żurawiczki, gm. Zarzecze”
Dodano: 2024-03-12 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1284R Ostrów – gr. pow. – Brzeźnica w km 1+466 – 7+363(...)”
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Zagórze i cz. wsi Manasterz, gmina Jawornik Polski ”
Dodano: 2023-12-05 - PEŁNIENIE FUNKCJI INPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-11-24 - „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową dróg powiatowych obejmującą budowę chodników dla pieszych w miejscach szczególnie niebezpiecznych”
Dodano: 2023-11-22 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTYCYJNEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: „Budowa zakładu karnego w Sanoku – I etap inwestycji”
Dodano: 2023-10-20 - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zad.: Modernizacja istniejącej i budowa nowej infr. oświetleniowej oraz termomodernizacja bud. użyteczności publ. na terenie ZPG Ziemia Lubaczowska
Dodano: 2023-10-06 - 3. ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: Budowa krytej pływalni z częścią rekreacyjno - wypoczynkową przy Szkole w Fredropolu w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-10-03