Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego.

Izba Celna w Rzepinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-110 Rzepin, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7509301 , fax. 95 7596442
  • Data zamieszczenia: 2011-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Rzepinie
    ul. Dworcowa 5 5
    69-110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 95 7509301, fax. 95 7596442
    REGON: 00014383400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.icrzepin.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego, przy realizacji inwestycji: Budowa siedziby Urzędu i Oddziału Celnego przy ul. Słubickiej w Zielonej Górze. W skład zadania inwestycyjnego wchodzą następujące obiekty i infrastruktura towarzysząca: 1) Budynek główny - obiekt biurowy o powierzchni użytkowej 2 826,86 m? i kubaturze 9 226 m? , powierzchni zabudowy 1147,82 m?. 2) Budynek kontrolno-magazynowy o powierzchni użytkowej 1097,17 m? i kubaturze 5069,17 m?, powierzchni zabudowy 1230,41 m?. 3) Budynek garażowy o powierzchni użytkowej 371 m? i kubaturze 1 855 m?, powierzchni zabudowy 498,04 m?. 4) Budynek portierni o powierzchni użytkowej 26,9 m? i kubaturze 80,9 m? , powierzchni zabudowy 36.45 m?. 5) Stacja trafo i agregat prądotwórczy. 6) Śmietnik. 7) Przyłącza i instalacje związane z obiektami kubaturowymi w zakresie wynikającym z zawartości opracowania projektowego ( zawartymi w wykazie dokumentacji projektowej - pkt. III ). 8) Elementy zagospodarowania terenu, m.in.: utwardzenia, ogrodzenie, mur oporowy. Bilans terenu opracowania projektowego: Bilans powierzchni terenu Nazwa Powierzchnia Procent powierzchni Chodniki 1 189,89 m2 4,78% Jezdnie 11 562,76 m2 46,44% Parkingi 2 632,03 m2 10,57% Trawniki 6 573,99 m2 26,41% Zabudowa projektowana2 937,97 m2 11,80% Powierzchnia działki 24 896,64 m2 Wykaz załączonej dokumentacji : 1. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA - BRANŻA ARCHITEKTURA - TOM I - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - TOM II - PROJEKT BUDYNKU BIUROWEGO A - TOM III - PROJEKT BUDYKU MAGAZYNOWO-WARSZTATOWEGO B - TOM IV - PROJEKT BUDYNKÓW TOWARZYSZĄCYCH C,D,E - SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA DLA BUDYNKÓW A, B, D - ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA DLA BUDYNKÓW A, B, D 2. BIOZ (INFORMACJA NT. PLANU BIOZ) - UJĘTO W OPISIE PROJEKTU ARCHITEKTURY 3. PROJEKT ORGANIZACJI ROBÓT 4. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA - PROJEKT DROGOWY - TOM I - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU 5. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA - BRANŻA KONSTRUKCJA - TOM I - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - TOM II - PROJEKT BUDYNKU BIUROWEGO A - TOM III - PROJEKT BUDYKU MAGAZYNOWO-WARSZTATOWEGO B - TOM IV - PROJEKT BUDYNKÓW TOWARZYSZĄCYCH C,D, 6. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA- INSTALACJE SANITARNE (KLIMATYZACJA, WENTYLACJA, WOD - KAN I C.O.) - TOM II - PROJEKT BUDYNKU BIUROWEGO A - TOM 0 - DOKUMENTY FORMALNE - TOM I - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - TOM III - PROJEKT BUDYKU MAGAZYNOWO-WARSZTATOWEGO B - TOM IV - PROJEKT BUDYNKÓW TOWARZYSZĄCYCH D 7. CHARAKTERYSTYKA ENERGETYCZNA - UJĘTO W OPISIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO BRANŻY SANITARNEJ 8. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA - INSTALACJE ELEKTROENERGETYCZNE - TOM I - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - TOM II - PROJEKT BUDYNKU BIUROWEGO A - TOM III - PROJEKT BUDYKU MAGAZYNOWO-WARSZTATOWEGO B - TOM IV - PROJEKT BUDYNKÓW TOWARZYSZĄCYCH C,D,E 9. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WYKONAWCZA - INSTALACJE NISKOPRĄDOWE, - TOM I - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - TOM II - PROJEKT BUDYNKU BIUROWEGO A - TOM III - PROJEKT BUDYKU MAGAZYNOWO-WARSZTATOWEGO B - TOM IV - PROJEKT BUDYNKÓW TOWARZYSZĄCYCH C,D 10. PRZEDMIAR - BRANŻA BUDOWLANA - ARCHITEKTURA, KONSTRUKCJA - ELEMENTY ZEWNĘTRZNE ZAGOSPODAROWANIA TERENU - BUDYNEK A - BUDYNEK B - BUDYNEK C - BUDYNEK D 11. PRZEDMIAR - BRANŻA DROGOWA - NAWIERZCHNIE DROGOWE - OZNAKOWANIE POZIOME I PIONOWE 12. PRZEDMIAR - INSTALACJE SANITARNE (KLIMATYZACJA, WENTYLACJA, WOD - KAN I C.O.) - SIECI ZEWNĘTRZNE - BUDYNEK A - BUDYNEK B - BUDYNEK C - BUDYNEK D 13. PRZEDMIAR - INSTALACJE ELEKTROENERGETYCZNE - ZASILANIE, STACJA TRANSFORMATOROWA, AGREGAT, LINIE KABLOWE NN, OŚWIETLENIE TERENU - BUDYNEK A - BUDYNEK WARSZTATOWO-MAGAZYNOWY B - BUDYNKI TOWARZYSZĄCE C,D,E 14. PRZEDMIAR - INSTALACJE NISKOPRĄDOWE + SYSTEM SYGNALIZACJI ALARMU POŻAROWEGO (SAP) + DŹWIĘKOWY SYSTEM OSTRZEGAWCZY (DSO) - TOM I - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - TOM II - PROJEKT BUDYNKU BIUROWEGO A - TOM III - PROJEKT BUDYKU MAGAZYNOWO-WARSZTATOWEGO B - TOM IV - PROJEKT BUDYNKÓW TOWARZYSZĄCYCH C,D, 15. OGÓLNA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT 16. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - BRANŻA BUDOWLANA - ARCHITEKTURA, KONSTRUKCJA - 00.00.00 - WYMAGANIA OGÓLNE - 01.01.00 - WYMAGANIA W ZAKRESIE ROBÓT PRZYGOTOWANIA TERENU BUDOWY - 01.02.00 - WYMAGANIA W ZAKRESIE ROBÓT WYKONANIA KOMPLETNEGO BUDYNKU I ZAGOSPODAROWANIA TERENU I UKSZTAŁTOWANIA ZIELENI - 01.03.00 - WYMAGANIA W ZAKRESIE ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH - 01.04.00 - WYMAGANIA W ZAKRESIE PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA - 02.00.00 - WYMAGANIA W ZAKRESIE ROBÓT INSTALACJI SANITARNYCH - 03.00.00 - WYMAGANIA W ZAKRESIE ROBÓT INSTALACJI ELEKTROENERGETYCZNYCH - 04.00.00 - WYMAGANIA W ZAKRESIE ROBÓT INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH - 05.00.00 - WYMAGANIA W ZAKRESIE ROBÓT SYGNALIZACJI ALARMU POŻAROWEGO - SAP I DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO - DSO - 06.00.00 - WYMAGANIA W ZAKRESIE ROBÓT PROJEKTU DROGOWEGO 17. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - BRANŻA DROGOWA - NAWIERZCHNIE DROGOWE 18. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - INSTALACJE SANITARNE (KLIMATYZACJA, WENTYLACJA, WOD - KAN I C.O.) 19. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - INSTALACJE ELEKTROENERGETYCZNE 20. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - INSTALACJE NISKOPRĄDOWE + SYSTEM SYGNALIZACJI ALARMU POŻAROWEGO - SAP I DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO - DSO 21. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - PROJEKT DROGOWY - TOM I - PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU 22. OŚWIADCZENIE O KOMPLETNOŚCI DOKUMENTACJI 23. PŁYTA CD Z WERSJĄ ELEKTRONICZNĄ - PROJEKT WYKONAWCZY WSZYSTKICH BRANŻ, KOSZTORYSY, PRZEDMIARY, SPECYFIKACJE Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zamieszczona wraz ze SIWZ. Ogólny zakres obowiązków, które wykonawca będzie zobowiązany wykonać: 1) weryfikacja dokumentacji technicznej do czasu ogłoszenia przetargu na wykonawcę robót budowlanych; 2) współpraca z zamawiającym przy przygotowaniu procedury przetargowej dotyczącej wyłonienia wykonawcy robót budowlanych (wykonawcy inwestycji); 3) udział wykonawcy w pracach komisji przetargowej w charakterze biegłego; 4) przekazanie wykonawcy robót budowlanych placu budowy; 5) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP i p.poż; 6) pośrednictwo pomiędzy projektantem a wykonawcą robót budowlanych dla rozwiązywania problemów projektowo-wykonawczych na etapie realizacji inwestycji z uzyskaniem akceptacji zamawiającego dla potrzeby wprowadzenia ewentualnych zmian; 7) nadzór nad prowadzeniem robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, które mają zastosowanie przy realizacji i oddaniu do użytkowania przedmiotowej inwestycji oraz zapisami umowy na roboty budowlane; 8) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, udział w odbiorach częściowych i końcowym zadania inwestycyjnego; 9) kontrola rozliczeń finansowych związanych z etapowym fakturowaniem robót budowlanych; 10) udział w procesie inwestycyjnym w zakresie zapewniającym pełną ochronę interesów zamawiającego; 11) reprezentowanie zamawiającego przy czynnościach kontrolnych jednostek administracyjnych związanych z realizacją inwestycji (w trakcie i po jej zakończeniu) przez Inspektorat Nadzoru Budowlanego, Urząd Miasta i innych; 12) przeprowadzenie czynności związanych z odbiorem końcowym zadania inwestycyjnego, 13) przeprowadzenie procedur związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektów; 14) udział w pracach komisji powołanych przez zamawiającego do czynności związanych z przeglądem gwarancyjnym inwestycji. Szczegółowy zakres obowiązków, które inwestor zastępczy będzie musiał wykonać w ramach zawartej umowy zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.icrzepin.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach