Izba Administracji Skarbowej w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-022 Katowice, ul. Damrota
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2076000 , fax. 32 2076010
- Data zamieszczenia: 2018-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 2076000, fax. 32 2076010
REGON: 102123400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru robót budowlanych nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Rybniku” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych nad realizacją zadania inwestycyjnego współfinansowanego ze środków UE w ramach projektu „Wzrost efektywności energetycznej w budynkach Izby Skarbowej w Katowicach - Termomodernizacja budynku Urzędu Skarbowego w Rybniku" nr POIS.01.03.01-00-0141/16" z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. Dokumentacja techniczna obejmuje wykonanie kompleksowego remontu, budynku Urzędu Skarbowego w Rybniku, w tym roboty termomodernizacyjne stanowiące I zakres robót, zgodnie z zawartą umowa z wykonawcą robót budowlanych. Roboty budowlane obejmują I zakres robót związanych z termomodernizacją budynku Urzędu Skarbowego w Rybniku przy placu Armii Krajowej 3 obejmujące w szczególności: - ocieplenie przegród budynku (m.in. ściany zewnętrzne; ściany piwnic: stropodachy), - wymiana stolarki okiennej, - modernizacja instalacji CO. (wymiana grzejników; rurociągów i ich izolacja; montaż zaworów termostatycznych), - wymiana oświetlenia na energooszczędne. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z projektem, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w zakresie termomodernizacji budynku Urzędu Skarbowego w Rybniku przy placu Armii Krajowej 3, będących Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Ponadto wskazane jest dokonanie wizji lokalnej obiektu. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. Wykonawca winien zapewnić po swojej stronie odpowiedni zespół, który posiada niezbędną zdolność techniczną i zawodową w postaci Inspektorów nadzoru robót budowlanych w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, bez ograniczeń. W związku z ustanowieniem Inspektorów nadzoru robót budowlanych w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia Inspektora nadzoru specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jako koordynatora ich czynności na budowie. Wszystkie osoby wymienione w pkt. 4.1 lit. a - c winny biegle posługiwać się językiem polskim. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje osobami biegle posługującymi się językiem polskim, dla prawidłowego wypełnienia warunków umowy musi zapewnić na swój (Wykonawcy) koszt odpowiednie usługi tłumacza w celu efektywnej i prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez osobę wskazaną przez Wykonawcę pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania w ww. zakresie uprawnień budowlanych i doświadczenia. W przypadku zawieszenia realizacji umowy na roboty budowlane Zamawiający przewiduje rozliczenie za usługę nadzorów w wysokości proporcjonalnej do wielkości wykonania robót i zawieszenie umowy o nadzory do czasu wszczęcia robót budowlanych. W przypadku opóźnienia odbioru robót budowlanych nadzory pełnione będą do chwili podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ), - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 5 do SIWZ) - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 6 do SIWZ) - Wykaz wykonywanych zamówień (Załącznik nr 7 do SIWZ) wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie nadzoru budowlanego. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ). Oryginał oświadczenia o przynależności bądź też braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku jeżeli nie został złożony w terminie o którym mowa w pkt 9 w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu”
Dodano: 2024-04-17 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. „Budowa mostu w ciągu ul. Spacerowej w Nieborowicach” oraz „Przebudowa dróg na terenie gminy Pilchowice”
Dodano: 2024-04-05 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Utworzenie miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w ramach Programu „Maluch+” 2022-2029 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-09-28 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad montażem instalacji fotowoltaicznych w ramach projektu pn. Zielona Jura – wzrost wykorzystania OZE w gminach Olsztyn, Przyrów, Dąbrowa Zielona
Dodano: 2023-09-26 - ,,Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu”
Dodano: 2023-08-10 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Przebudowa Parku Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach w formule zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa basenu wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Olsztyn - Etap I".
Dodano: 2023-05-17 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: „Wykonanie ogrodów deszczowych na terenie Gminy Cz-Dz” w ramach projektu Z zapałem przeciw zmianom klimatu..."
Dodano: 2023-05-16 - USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ ULICY ZIELONEJ ORAZ PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ ULICY BRZOSKWINIOWEJ NA TERENIE SOŁECTWA CZANIEC GMINA PORĄBKA”
Dodano: 2023-05-15 - Obsługa Inwestorska na zadaniu pn: Dobry klimat dla Radlina - kompleksowa rewitalizacja przestrzeni miejskich Etap II z podziałem na dwa zadania.
Dodano: 2023-05-15