Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - etap II"

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 455 124
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 756 455 124
    REGON: 52497300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - etap II"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – etap II”. Zakres robót budowlanych nad którymi prowadzony będzie nadzór: I. Przebudowa obiektu Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 Roboty budowlane obejmują swym zakresem wykonanie następujących prac, szczegółowo opisanych w dokumentacji technicznej : a. remont elewacji frontowej budynku z pominięciem wykonanego zakresu prac opisanych w dziale „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-3a, b. wykonanie (dokończenie) rozbiórek istniejących ścian w zakresie przedstawionym w załączniku „uzupełnienie rozbiórek – elementy przeznaczone do rozbiórki” c. przebudowę poszczególnych pomieszczeń z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów higieniczno sanitarnych, warunków ochrony przeciwpożarowej oraz dla dostępu osób niepełnosprawnych, d. montaż jednostronnej obudowy nowych szkieletowych ścian działowych z izolacją z wełny mineralnej, e. przebudowę wewnętrznej instalacji: elektrycznej z pominięciem wykonanego zakresu prac opisanych w dziale „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-2c i pkt A-2k w zakresie osprzętu elektrycznego, f. przebudowę wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej w zakresie montażu i przyłączenia wszystkich przyborów sanitarnych (umywalki, zlewozmywaki, muszle-zestawy sanitarne, kabiny prysznicowe z brodzikiem, podgrzewacze zasobnikowe wody, baterie z zaworami) g. budowę wewnętrznej instalacji hydrantowej, h. wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych, w tym kompletnych systemów alarmowych, antywłamaniowych i monitoringu, i. wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych ewakuacyjnych z pominięciem wykonanego zakresu prac opisanych w dziale „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-2i, j. wykonanie instalacji sygnalizacji zagrożenia pożarowego k. wymianę lub renowację wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej z pominięciem wykonanego zakresu prac opisanych w dziale „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-1g, l. montaż nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej m. wykonanie posadzki na gruncie w pomieszczeniach przybudówki do skrzydła północnego (pom. nr PP0.1, PP0.2, PP0.3, PP0.4, PP0.5, PP0.6, PP0.7, PP0.8, PP0.9, PP0.17, PP0.18, PP0.19) wraz z warstwami izolacji przeciwwodnej i cieplnej, n. budowę szybu windowego i montaż dźwigów osobowych z pominięciem wykonanego zakresu prac opisanych w punkcie „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-2h, o. montaż platform dla osób niepełnosprawnych p. demontaż i ponowny montaż urządzeń instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji (grzejniki, przewody wentylacyjne itp.) w niezbędnym zakresie, koniecznym do wykonania robót wykończeniowych ścian, sufitów i podłóg q. prace budowlane wykończeniowe oraz towarzyszące wszystkich pomieszczeń m.in. tynków ścian i sufitów, montaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach, wykonanie nowych posadzek, okładzin ściennych, malowanie ścian w kolorach, montaż armatury sanitarnej, montaż osprzętu, montaż rolet okiennych z pominięciem zakresu prac opisanych w punkcie „Przedmiot zamówienia nie obejmuje” pkt A-2k,i. r. konserwacja zachowanych elementów wystroju wnętrz, s. przebudowę nawierzchni placu wewnętrznego i innych powierzchni komunikacyjnych wraz z odwodnieniem, t. wykonanie miejsca gromadzenia odpadów, u. montaż elementów małej architektury, v. wykonanie nasadzeń zieleni, w. inne określone dokumentacją budowlaną, x. inne określoną w aneksie do projektu budowlanego, tym: o roboty budowlane opisane w aneksie do projektu budowlanego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze w zakresie zmiany rzędnych posadzki w skrzydle północnym oraz rzędnych poziomu terenu na zewnątrz budynku z wyłączeniem wymiany okien w pomieszczeniu kuchni i stołówki (pomieszczenia PP.0.6. i PP.0.9), o roboty instalacyjne opisane w aneksie do projektu przebudowy i termomodernizacji obiektu Centrum Kultury w zakresie budowy wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej wraz z urządzeniami do przygotowania c.w.u. w przebudowywanej kuchni przedszkola. Wymagane wyposażenie a. urządzenia i armatura sanitarna w pomieszczeniach sanitarnych i pomocniczych, b. kompletne systemy elektrycznie, alarmowe, antywłamaniowe, monitoringu, SAP (ostrzegania o pożarze) oraz teletechniczne wraz ze wszystkimi urządzeniami i osprzętem pozwalającymi na użytkowanie tych systemów zgodnie z przeznaczeniem, c. osprzęt elektryczny (włączniki, gniazda itp.) we wszystkich pomieszczeniach, d. urządzenia oświetlenia podstawowego i awaryjnego, (oprawy oświetleniowe, skrzynki, tablice rozdzielcze, sterowniki, regulatory ) e. elementy zaciemniające na oknach – w sali teatralnej i widowiskowej, f. windy – dźwigi osobowe kompletne, g. platformy dla niepełnosprawnych II. Remont dachu i termomodernizacja budynku przy ul. Kościuszki 4 – część mieszkalna Zakres prac obejmuje wykonanie: a. roboty rozbiórkowe, dotyczące obróbek blacharskich, pokrycia dachu, kominów ponad dachem, instalacji odgromowej, tynków zewnętrznych; b. odsłonięcie murów fundamentowych w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowej i termicznej; c. wykonanie docieplenia ścian fundamentowych i izolacji przeciwwilgociowej; d. wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych z wyprawą elewacyjną; e. odtworzenie i naprawa detali architektonicznych; f. wymiana pokrycia dachowego z płytek włókno-cementowych i papy termozgrzewalnej z uzupełnieniem i wymianą zniszczonego deskowania; g. wymiana wszystkich obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów zewnętrznych i akcesoriów dachowych; h. odbudowa kominów z cegły klinkierowej; i. wymiana instalacji odgromowej; j. renowacja stolarki okiennej i drzwiowej Przedmiot zamówienia nie obejmuje : A. Robót budowlanych wykonanych na podstawie wcześniejszych zamówień: 4. W zakresie termomodernizacji obiektu: Wszystkie roboty remontowo-budowlane, opisane w dokumentacji projektowej a dotyczące termomodernizacji obiektów zostały wykonane. Zakres tych prac obejmował: a. docieplenie elewacji tylnej, elewacji skrzydeł bocznych I ścian w gruncie, b. remont i docieplenie dachu i stropodachu budynku, c. wymianę orynnowania, obróbek blacharskich, opierzeń dachu oraz instalacji odgromowej, d. przebudowę wewnętrznych instalacji grzewczych: ciepłej wody użytkowej i centralnego ogrzewania z grzejnikami, e. wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, f. wymianę „starej” stolarki okiennej, g. montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznych ganków wejściowych, h. wykonanie izolacji cieplnej podłóg na gruncie, i. wykonanie drenażu opaskowego I przykanalików kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód z drenażu, j. wykonanie izolacji cieplnej stropów pod poddaszem nieogrzewanym, k. wykonanie docieplenia ścian w gruncie, 5. W zakresie przebudowy obiektu: a. nadbudowę skrzydła północnego budynku z wykonaniem nowej więźby dachowej, b. przebudowę wewnętrznej instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej z wyłączeniem osprzętu sanitarnego, c. przebudowę wewnętrznej instalacji elektrycznej dla zasilania urządzeń wentylacyjnych i sanitarnych, d. wykonanie drenażu opaskowego, e. budowę ganków wejściowych skrzydła północnego, f. budowę zewnętrznych schodów wejściowych skrzydła północnego, g. wykonanie przykanalików kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód z drenażu, h. budowę żelbetowego szybu windowego w budynku przedszkola, i. montaż klap system oddymiania klatek schodowych j. wzmocnienie konstrukcji istniejących stropów k. prace budowlane wykończeniowe oraz towarzyszące tj. wykonanie tynków ścian i sufitów, montaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach, wykonanie nowych posadzek, okładzin ściennych, malowanie ścian i sufitów w kolorach, montaż osprzętu elektrycznego i opraw w pomieszczeniach BP.1.2, BP.1.2, BP.1.3, BP.1.4, BP.1.5, BP.1.6, BP.1.7, BP.1.8, BP.1.9, BP.1.10 i BP.1.6 (pomieszczenia biblioteki). 6. W zakresie elementów zewnętrznych : a. wykonania robót opisanych Obmiarem Robót Wykonanych - elewacja frontowa (załącznik w zbiorze Dokumentacja projektowa), b. przebudowy zewnętrznej instalacji gazowej, c. przebudowy przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, d. likwidacji zbiorników podziemnych na nieczystości bytowe, B. Wyposażenie, dostawy i roboty nie będące przedmiotem zamówienia: a. wyposażenie sali tanecznej, b. przebudowa sceny w sali widowiskowej, c. wyposażenie sali teatralnej d. wyposażenie biblioteki w meble oraz sprzęt komputerowy, e. dostawa urządzeń i wyposażenie pomieszczeń kuchni, szatni i magazynów w przedszkolu. f. budowa punktu informacyjnego w bibliotece Poza pracami określonymi powyżej, opisanymi dokumentacja techniczną do obowiązków Wykonawcy robót należeć będzie:  odzyskanie, odspojenie i oczyszczenie kostki kamiennej granitowej znajdującej się pod istniejącą nawierzchnią dziedzińca Centrum Kultury i na terenie obiektu oraz przetransportowanie jej w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na odległość nie większą niż 2 km);  zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Dokumentacja techniczna: 1.1. Projekt budowlany – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury wraz z informacją BIOZ: a. TOM I – Projekt zagospodarowania terenu dla przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze b. TOM II – Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze c. TOM III – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze 1.2. Projekty wykonawcze - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze a. Projekt wykonawczy zagospodarowania terenu dla przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze b. Projekt wykonawczy – Branża architektoniczna i konstrukcyjna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze c. Projekt wykonawczy - Branża architektoniczna i konstrukcyjna – Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze d. Projekt wykonawczy - Branża sanitarna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz z załącznikiem graficznym w zakresie zmiany systemu orurowania instalacji centralnego ogrzewania e. Projekt wykonawczy - Branża sanitarna - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - Instalacja centralnego ogrzewania, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodociągowa i hydrantowa, instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej wraz załącznikiem graficznym w zakresie zmiany systemu orurowania instalacji centralnego ogrzewania f. Projekt wykonawczy - Branża elektryczna - Przebudowa bryły głównej i skrzydła południowego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze – Instalacje elektryczne i niskoprądowe g. Projekt wykonawczy - Branża elektryczna - Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa o ganki wejściowe skrzydła północnego budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze - Instalacja elektryczne i niskoprądowe 1.3. Projekt budowlano-wykonawczy remontu elewacji frontowej budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze 1.4. Opis zakresu robót rozbiórkowych pozostałych, istniejących ścian 1.5. Aneks do projektu budowlanego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze – w zakresie zmiany rzędnych posadzki w skrzydle północnym oraz rzędnych poziomu terenu na zewnątrz budynku 1.6. Aneks do projektu budowlanego przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku Centrum Kultury w Kamiennej Górze – w zakresie budowy wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej wraz z urządzeniami do przygotowania c.w.u. w przebudowywanej kuchni przedszkola 1.7. Obmiar robót wykonanych - elewacja frontowa 1.8. Projekt budowlano-wykonawczy remontu dachu oraz termomodernizacji budynku przy ul. Kościuszki 4 – część mieszkalna 1.9. Zestawienie grzejników w budynku przedszkola. 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: 2.1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom I –Roboty budowlane 2.2 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom II – Instalacje 2.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru Robót Tom III – Zagospodarowanie terenu stanowiące załączniki do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. Zakres zobowiązań Wykonawcy robót obejmuje: 1. Wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej za wyjątkiem tych, które nie są objęte przedmiotem zamówienia 2. Uzgodnienie wzoru i kolorystyki ścian, podłóg, drzwi i innych elementów wykończeniowych (tj. włączniki, gniazda elektryczne, oprawy oświetleniowe, okucia drzwi, elementy drewniane, armatura sanitarna). 3. Wykonawca w wyznaczonym terminie winien wykonać roboty budowlane oraz przekazać kompletny operat kolaudacyjny, o którym mowa w SIWZ Część III. Istotne postanowienia umowy §9 pkt 2.2 umowy. Obowiązkiem Wykonawcy nie będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Informacje dodatkowe: 1. Roboty realizowane będą na podstawie aktualnego pozwolenia na budowę oraz zgłoszeń wykonywania robót budowlanych. 2. W trakcie realizacji prac budowlanych należy wprowadzić zakaz wjazdu pojazdów na dziedziniec kompleksu Centrum Kultury oraz zapewnić bezpieczne i bezkolizyjne dojście dla użytkowników kompleksu: mieszkańców, klientów Klubu Sportowego RELAX 3. Struktura własności i dostęp do nieruchomości:  dz. nr 865, 238/7, 234/9, 238/9 obr. 6 m. Kamienna Góra stanowią własność Gminy Miejskiej Kamienna Góra Zamawiający zapewni nieodpłatny dostęp do obiektu Centrum Kultury poprzez te nieruchomości;  dz. nr 278 obr. 6 m. Kamienna Góra ul. Kościuszki to - droga powiatowa (Powiat Kamiennogórski) – warunki wejścia w teren działki oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego należy uzgodnić z właścicielem - do uzyskania kosztem i staraniem Wykonawcy;  dz. nr 235, 238/2, obr. 6 m. Kamienna Góra – nieruchomości prywatne – nieodpłatny dostęp uzyskany staraniem Zamawiającego. 4. Istniejący „plac wewnętrzny” na działce nr 865 zostanie oddany do dyspozycji wykonawcy w części z uwagi na konieczność zapewnienia bezkolizyjnego dojścia użytkowników skrzydeł bocznych kompleksu, w których mieszczą się lokale mieszkalne oraz Klub Sportowy RELAX. Wykonawca uwzględniając te wymogi winien przedstawić i uzgodnić z Zamawiającym propozycję zajęcia „placu wewnętrznego”. 5. Realizacja zadania przewidziana jest do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Zamawiający informuje, że rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie dwóch faktur: faktury częściowej i faktury końcowej wystawionych przez Wykonawcę. Pierwsza faktura częściowa zostanie wystawiona w dniu 31 stycznia 2020 roku, natomiast faktura końcowa zostanie wystawiona po odbiorze końcowym robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca robót budowlanych udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty i 24 miesiące na zamontowane urządzenia. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: 1. reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, Polskimi Normami, przepisami prawa polskiego, zasadami wiedzy technicznej oraz umową z wykonawcą robót budowlanych; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów budowlanych i urządzeń (wydawanie zatwierdzeń materiałowych); 3. ewidencjonowanie wydanych zatwierdzeń materiałowych wraz z ich kopiami i przekazanie ich na 10 dni przed zakończeniem czasu trwania umowy zamawiającemu; 4. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego; 5. sprawdzanie ilości pracowników na budowie w tym podwykonawców; 6. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 7. ustalanie przed wystawieniem przez wykonawcę robót budowalnych faktur, wykonanych i odebranych zakresów rzeczowych podlegających fakturowaniu z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo-finansowego; 8. wydawanie kierownikowi robót poleceń (potwierdzonych wpisem do dziennika budowy) dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót; 9. informowanie na piśmie Zamawiającego na koniec każdego tygodnia o : e. postępie robót; f. ilości zaangażowanych do pracy przez Wykonawcę robót budowlanych robotników z rozróżnieniem na pracowników Wykonawcy i poszczególnych podwykonawców o ile wystąpią; g. ewentualnych zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych w odniesieniu do zawartej umowy; h. składania serwisu fotograficznego z postępu robót na płycie CD; 10. żądanie od kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową; 11. zgłaszanie Zamawiającemu zastrzeżeń do projektu i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Wykonawcą oraz typowanie ewentualnych robót dodatkowych; 12. kontrola oznakowania miejsca robót; 13. uczestnictwo w odbiorze końcowym robót budowlanych wg zasad określonych w Załączniku nr 4 do umowy; 14. uczestniczenie na wezwanie Zamawiającego w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych w odstępach 12-miesięcznych licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót budowlanych; 15. zarządzenie nadzoru i przeprowadzenie kontroli wszystkiego co jest przygotowywane lub wytwarzane w celu dostawy na potrzeby realizacji robót. W tym celu Wykonawca może domagać się od wykonawcy robót budowlanych przeprowadzenia takich testów, jakie uzna za konieczne, które przewidziane są w dokumentacji projektowej; 16. inicjowanie, na każdorazowe żądanie Zamawiającego, narad koordynacyjnych. Narady koordynacyjne odbywać się będą co najmniej 1 raz w tygodniu z udziałem całego zespołu i Wykonawcy. Z każdej narady będzie sporządzony protokół. W czasie każdej narady koordynacyjnej mają prawo uczestniczyć w charakterze obserwatorów wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele. Poza usługami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dołączoną dokumentacją i warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający informuje, że jest na etapie wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych (ogłoszono postępowanie przetargowe), nad którymi sprawowany ma być nadzór inwestorski. Ponieważ Zamawiający na obecnym etapie nie ma wiedzy na temat tego jak to postępowanie będzie przebiegać, informuje że w przypadku, gdy dojdzie do unieważnienia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, odstąpi od umowy na pełnienie funkcji inspektora nadzoru.   Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Miejska Kamienna Góra reprezentowana przez Burmistrza Miasta Kamienna Góra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1;  z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach