Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84100 Puck, ul. 10 Lutego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 586 732 737
- Data zamieszczenia: 2018-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
ul. 10 Lutego 29
84100 Puck, woj. pomorskie
tel. 058 6732096 w. 40, fax. 586 732 737
REGON: 19051973700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina.puck.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Aglomeracji Puck – budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Darzlubie, Brudzewo, Mechowo i Mrzezino” obejmującą budowę ca 35 km kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, tłoczniami ścieków w aglomeracji Puck, w następujących miejscowościach: 1. budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Darzlubie oraz kanalizacji deszczowej, przebudowy drogi i budowy chodnika; 2. budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brudzewo; 3. budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mechowo; 4. budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mrzezino. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Aglomeracji Puck – budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Darzlubie, Brudzewo, Mechowo i Mrzezino” obejmującą budowę ca 35 km kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przyłączami, tłoczniami ścieków w aglomeracji Puck, w następujących miejscowościach: 1. budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Darzlubie oraz kanalizacji deszczowej, przebudowy drogi i budowy chodnika; 2. budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brudzewo; 3. budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mechowo; 4. budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mrzezino. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następujących wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł). 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 3.1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu (w formie przelewu) - na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 55 8349 0002 0008 9500 2000 0030 z opisem „WADIUM – PRZETARG NIEOGRANICZONY – ZNAK: IZP.U.271.2.2018 b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości jednolity tekst (Dz.U. z 2017.poz. 1089 i 2260). 3.2 Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą. 4. Zwrot wadium: 4.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. UWAGA: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.4.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 4.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3 Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdziale XV, pkt II, ppkt.1 SIWZ. 4.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4.5 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tej ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4.6 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c/ nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy są zobowiązani do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a. FORMULARZ OFERTY. Wzór formularza oferty stanowi załącznik numer 5 do SIWZ; b. dowód wpłacenia/wniesienia wadium - w wysokości i na zasadach określonych w Rozdz. XIII SIWZ. c. Wykaz Cen – załącznik nr 15 d. W związku z tym, że drugim kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu jest Doświadczenie personelu kluczowego (rozumianego, jako osoby przewidziane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej) na potrzeby oceny ofert do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe doświadczenie personelu kluczowego ponad minimalne doświadczenie wymagane w warunku (np. referencje lub zaświadczenia od podmiotu na rzecz, którego usługi przez personel kluczowy były realizowane). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. W TERMINIE 3 (SŁOWNIE: TRZECH) DNI od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp – Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: - stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 9 do SIWZ. UWAGA : w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24