Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie drogi wewnętrznej w msc. Oblęgór ul. Sieniawska na terenie gminy Strawczyn wraz z budową kanalizacji sanitarnej.

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy przebudowie drogi wewnętrznej w msc. Oblęgór ul. Sieniawska na terenie gminy Strawczyn wraz z budową kanalizacji sanitarnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi wewnętrznej w msc. Oblęgór ul. Sieniawska na terenie gminy Strawczyn wraz z budową kanalizacji sanitarnej. Zad. 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy przebudowie drogi wewnętrznej w msc. Oblęgór ul. Sieniawska na terenie gminy Strawczyn. Inwestycja będzie prowadzona na działkach o numerach ewidencyjnym: - dz.nr ewid. 361,348/7, 284/1, 348/6, 345/1, 349/2, 344/3, 349/1 w msc. Oblęgór gm. Strawczyn Roboty zakresem obejmują przebudowę drogi wewnętrznej o następujących podstawowych parametrach: - Łączna długość odcinka drogi objętej przebudową 471,58m - Szerokość jezdni odcinka – 3,50m - Szerokość poboczy 2x 0,75m Przebudowa drogi polega na: Odcinek od km 0+000 do km 0+263 - Wymianie nawierzchni tłuczniowej na jezdnię o nawierzchni z kostki betonowej 20x10 gr 10cm - Podbudowa drogi wykonana z kruszywa łamanego warstwa grubości 20 cm - Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5Mpa gr 15cm Odcinek od km 0+263 do K.P.O km 0+471,58 - Wymianie nawierzchni tłuczniowej na jezdnię o nawierzchni z masy mineralno asfaltowej - Jezdnia nowej nawierzchni wykonana będzie z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości łącznej 8cm (warstwa wiążąca 4 cm + warstwa ścieralna 4 cm) - Podbudowa drogi wykonana z kruszywa łamanego łączna grubości 20 cm (warstwa dolna 10 cm, warstwa górna 10 cm) -Ulepszeniu podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5Mpa gr 15cm - Pobocze z kruszywa łamanego gr. 20cm Konstrukcja jezdni drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000 do km 0+263 - kostka betonowa o wymiarach 20 x 10 gr. 10 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 5,0 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - grunt stabilizowany cementemRm=1,5MPA gr.15cm Konstrukcja jezdni drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+263 do K.P.O. km 0+471,58 - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej śr. gr. 4cm - podbudowa w-wa góna z kruszywa łamanego gr. 10 cm - podbudowa w-wa dolna z kruszywa łamanego gr.10 cm - ulepszenie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa gr. 15cm Konstrukcja pobocza - podbudowa z kruszywa łamanego o gr.20cm Konstrukcja pod ścianę oporową : - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 lub kruszywo frakcji 2-4cm gr. 8cm - beton B-30 - podbudowa z kruszywa łamanego o gr.20cm -warstwa odsączająca z piasku gr10cm - stabilizacja gruntu cementem gr.15cm Roboty również obejmują wykonanie solarnego oświetlenia drogowego w ilości 13 szt., oznakowania pionowego i poziomego. Zad. 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy budowie odcinka sieci kanalizacyjnej wraz z włączeniem do istniejącej sieci w msc. Oblęgór ul. Sieniawska gm. Strawczyn w ramach zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Oblęgór ul. Widoma i ul. Studzianki, gmina Strawczyn Roboty będą obejmować wykonanie sieci kanalizacyjnej wraz z włączeniem do istniejącej sieci w msc. Oblęgór ul. Sieniawska tj.: budowę: - 12 studni kanalizacyjnych (SK. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 11.1) - kanału grawitacyjnego Ø 200 PVC-U o długości 346,3 mb 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna dotycząca budowy dostępna pod linkiem: http://www.strawczyn.4bip.pl/index.php?idg=6&id=876&x=4&y=34 ZP.271.1.16.2018 (Przebudowa drogi). Zakres obowiązków: - Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz zapoznanie się z projektowanymi rozwiązaniami oraz terenem budowy, - Wykonanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 ustawy Prawo budowlane, - Kontrolowanie rozliczenia robót oraz dokonywanie potwierdzenia merytorycznego wykonania prac, - Wydawanie wykonawcy robót budowlanych poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, akceptacji materiałów budowlanych, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczący prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych (jeżeli dotyczy), - Żądanie od Wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - Kontrolowanie przebiegu prac (ich ilość i terminowość) oraz jakości użytych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i wykorzystywanego sprzętu, - Dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów i urządzeń pod względem zgodności ze specyfikacjami technicznymi, - Udzielanie wyjaśnień do ewentualnych propozycji zmian do dokumentacji projektowej, - Wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo, - Czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową i terminową realizacją robót oraz ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, - Przestrzeganie bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego, - Zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych niezwłocznie po ich wykryciu, - Przybywanie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy, w terminie 2 dni od wezwania, - Udzielanie na żądanie zamawiającego informacji o stanie realizacji robót i ich zaawansowaniu, - Uczestnictwo w przygotowaniu odpowiedzi na korespondencję oraz wszelkie zapytania dot. budowy, - Uczestnictwo w spotkaniach dotyczących budowy oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów, notatek z tych spotkań w ustalonych terminach, - Współpraca z projektantem oraz informowanie go o stwierdzonych błędach lub niejasnościach, - Przedstawianie Zamawiającemu na piśmie zaleceń dotyczących wyceny robot budowlanych zamiennych i dodatkowych wraz z uzasadnieniem, sprawdzanie protokołów konieczności itp. - Sprawdzanie kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe lub powtarzające.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, złożona do upływu terminu składania ofert musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. 2) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 3) oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1a 4) wykaz osób do punktacji – załącznik 1b 5) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 7) Wykonawca w rozdziale III pkt 7 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. 8) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach