Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI I MONTAŻOWYMI przy realizacji projektu „Modernizacja instalacji mechaniczno- biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie w kierunku zwiększenia efektywności doczyszczania frakcji odpadów zbieranych selektywnie, tj. modernizacji linii sortowniczej części mechanicznej”

Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna" ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Przemysłowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 976 518 , fax. 236 975 649
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna"
    ul. Przemysłowa 61
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 976 518, fax. 236 975 649
    REGON: 13035045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI I MONTAŻOWYMI przy realizacji projektu „Modernizacja instalacji mechaniczno- biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie w kierunku zwiększenia efektywności doczyszczania frakcji odpadów zbieranych selektywnie, tj. modernizacji linii sortowniczej części mechanicznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru obejmującego kompleksowy, wielobranżowy nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno – budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych nad: 1) robotami budowlanymi wykonywanymi przez Wykonawcę robót budowlanych w zakresie zadania p.n. „Rozbudowa istniejącej hali sortowni odpadów wraz z infrastrukturą techniczną w zakresie modernizacji instalacji mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie przy ul. Przemysłowej 61” 2) robotami montażowymi wykonywanymi przez Dostawcę urządzeń technologicznych w ramach zadania p.n. „Modernizacja instalacji mechaniczno- biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie w kierunku zwiększenia efektywności doczyszczania frakcji odpadów zbieranych selektywnie, tj. modernizacji linii sortowniczej części mechanicznej”. Zadania realizowane w ramach projektu nr RPWM.05.01.00-28-0002/18 pn.: „Modernizacja instalacji mechaniczno- biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie w kierunku zwiększenia efektywności doczyszczania frakcji odpadów zbieranych selektywnie, tj. modernizacji linii sortowniczej części mechanicznej” Dokumenty opisujące zakres inwestycji (dokumentacja projektowa, uzupełnienie dokumentacji oraz wytyczne dla budowlanki do wykonania robót budowlanych oraz instalacyjnych – obiektowych), o której mowa w pkt. 4.1. ppkt. 1) niniejszego rozdziału są do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego http://www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl, zakładka przetargi, bieżące zamówienia Natomiast projekt technologiczny inwestycji, o której mowa w pkt. 4.1. ppkt. 2) niniejszego rozdziału, zostanie udostępniony Wykonawcy, z którym w wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta Umowa. Szczegóły dotyczące zamówienia zawarte zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dostępne na stronie internetowej Zamawiającego http://www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl, zakładka przetargi, archiwum Miejsce realizowanej usługi: Inwestycja będzie realizowana na terenie funkcjonującej instalacji komunalnej mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów w Działdowie przy ul. Przemysłowej 61” na działce o nr. 3711/19. 2. Zakres czynności związanych z nadzorem i kontrolą robót budowlano – montażowych obejmuje; 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, decyzją pozwolenia na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami warunków umowy, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane, w tym zatwierdzanie wniosków materiałowych przedstawianych przez Wykonawców przed ich wbudowaniem i przedstawianie ich do akceptacji Zamawiającego, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 5) Zamawiający żąda aby obowiązkiem inspektora nadzoru inwestorskiego było kontrolowanie rozliczeń budowy. 6) weryfikowanie i akceptowanie harmonogramów rzeczowo – finansowych i ich korekt w porozumieniu z Zamawiającym, wykonawcą robót budowlanych, dostawcą technologii w zakresie nadzorowanych Zadań. Nadzorowanie terminów i prawidłowości realizacji robót i dostaw; 7) wydawanie kierownikowi budowy lub robót montażowych poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych ( jeżeli takie wystąpią); 8) żądania od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wnioskowanie o wstrzymanie dalszych robót, (zapisem w dzienniku budowy) w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 9) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych i Dostawcę technologii zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; 10) dokonywanie bieżącej analizy kosztów budowy oraz sporządzanie stosownych raportów wg wymagań Zamawiającego; 11) sprawdzanie i akceptacja dokumentów rozliczeniowych budowy, 12) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych i dostaw technologii oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej; 13) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian i odstępstw od pierwotnej dokumentacji projektowej do jego ostatecznej akceptacji; 14) organizowanie roboczych narad koordynacyjnych (Rada budowy) na terenie budowy z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót budowlanych, Przedstawiciela dostawcy technologii, i innych niezbędnych instytucji i sporządzanie protokołów z tych narad; 15) sporządzanie w odstępach kwartalnych sprawozdań z postępu robót, 16) przeprowadzanie odbiorów, rozliczeń częściowych realizacji budowy; 17) weryfikacja zgodności wprowadzania podwykonawców przez Wykonawcę robót z wymaganiami wskazanymi w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, 18) niedopuszczenie do wykonywania prac w ramach podwykonawstwa przez niezaakceptowanych podwykonawców, niezwłoczne przekazanie do Zamawiającego informacji o zaistniałej sytuacji; 19) udział w przygotowywaniu i sporządzaniu wszelkich niezbędnych dokumentów i informacji do instytucji współfinansujących realizowaną inwestycję, udzielanie wyjaśnień technicznych w przypadku kontroli postępu robót przez instytucję współfinansującą i inne instytucje kontrolne; 20) uczestnictwo w obowiązkowych kontrolach prowadzonych przez instytucje: Państwowego Inspektora Sanitarnego, Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowego Inspektora nadzoru Budowlanego i innych, jeżeli wystąpią. 21) przygotowania do odbioru końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych i Dostawcę technologii, dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestniczenie w procedurze odbioru końcowego robót, 22) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych wszelkich dokumentów z procesu budowy niezbędnych do zawiadomienia stosownych organów o zakończeniu budowy i złożeniu wniosku do uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 23) rozliczenie końcowe budowy wraz z uzgodnieniem z Zamawiającym poniesionych nakładów finansowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami wewnętrznymi Zamawiającego; 24) uczestnictwo w przekazaniu Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającym rozpoczęcie użytkowania; 25) bieżąca współpraca z Zamawiającym; 26) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji; 27) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 28) zakres prac obejmuje również inne usługi konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. 29) uczestnictwo w inwentaryzacji wykonanych robót, rozliczanie robót wykonanych w ramach Umowy w przypadku ich przerwania z jakiejkolwiek przyczyny. 30) Inspektor Nadzoru wypełnia swoje obowiązki wydając polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski na piśmie. 31) Inspektor Nadzoru ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzenie szkody będącej normalnym następstwem nienależytego wykonania czynności objętych niniejszą umową, ocenianej w granicach przewidzianych dla umów starannego działania. Naprawienie szkody obejmuje wyłącznie straty, które poszkodowany poniósł. 32) Koordynator (lub wyznaczony przez niego – w zależności od potrzeb - inspektor nadzoru inwestorskiego) będzie również zobowiązany do przybycia na budowę na każde żądanie Zamawiającego, w terminie maksymalnie 24 godzin, liczone od przesłania żądania wezwania przez Zamawiającego, w formie e-mail. Wymaga się, aby wykonawca zapoznał się z nieruchomością jej otoczeniem i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie infor¬macje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i przydatne do wy¬ceny, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji miejsca wykonywanej usługi ponosi wykonaw¬ca. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób skierowanych do realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem nadzoru inwestorskiego. b) Zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) działalność obejmującą wykonywanie nadzoru inwestorskiego uważa się za samodzielną funkcję techniczną w budownictwie c) Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, o której mowa w pkt b mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane” odpowiedniej specjalności. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do sprawowania nadzoru inwestorskiego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. Zamawiający nie precyzuje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Oświadczenie wstępne Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty odrębnie dla każdego z nich). 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownym rejestrze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach