Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania pn.: „Tarnobrzeg bez smogu- wymiana ciepła w budynkach jedno i wielorodzinnych na terenie miasta Tarnobrzega” .

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 226 570 , fax. 158 222 504
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 158 226 570, fax. 158 222 504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad realizacją zadania pn.: „Tarnobrzeg bez smogu- wymiana ciepła w budynkach jedno i wielorodzinnych na terenie miasta Tarnobrzega” .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania pn.: „Tarnobrzeg bez smogu- wymiana ciepła w budynkach jedno i wielorodzinnych na terenie miasta Tarnobrzega” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2010, oś Priorytetowa III- Czysta Energia, Działanie 3.3- Poprawa jakości powietrza, Poddziałanie 3.3.1.- Realizacja Planów Niskoemisyjnych. Projekt nr: RPPK.03.03.01-18-0016/18, Umowa o dofinansowanie Projektu: RPPK.03.03.01-18-0016/18-00 z dnia 28 czerwca 2019 roku. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru należy rozumieć jako świadczenie usługi dotyczącej zarządzania, kontroli i rozliczenia prac projektowych i robót budowlanych pod względem organizacyjnym i merytorycznym zgodnie z przepisami prawnymi i finansowymi Polski i UE zapewniając zarządzanie i nadzorowanie inwestycji od jej początkowego stadium (prace projektowe), poprzez przekazanie placu budowy, kompleksowe prowadzenie kontroli, sprawozdawczości, monitoringu i rozliczenia Inwestycji. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dotyczy nadzoru nad realizacją poniższych robót: Zadanie 1: 1) demontaż, wyniesienie na zewnątrz i przekazanie do utylizacji mieszkańcowi istniejących kotłów na paliwo stałe - szt. 84, 2) demontaż, wyniesienie na zewnątrz i przekazanie do utylizacji mieszkańcowi istniejących zasobników c.w.u. - szt. 78, 3) opracowanie projektu wewnętrznej instalacji gazowej montażu kotła kondensacyjnego wraz z wkładem kominowym z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla budynków objętych projektem - szt. 84, 4) przy opracowaniu projektu należy uwzględnić ekspertyzę kominiarską (koszt wykonania przeglądu kominiarskiego po stronie mieszkańca) 5) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej zgodnie z opracowanym projektem szt. 84, 6) montaż kotła gazowego w sposób umożliwiający jego pracę z istniejącą instalacją centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku szt. 84, w tym:  gazowy kocioł kondensacyjny standard (GKS1) jednofunkcyjny, wiszący do współpracy z istniejącym zasobnikiem c.w.u. o minimalnej mocy nominalnej 24 kW, szt. 7,  gazowy kocioł kondensacyjny standard (GKS2) jednofunkcyjny, wiszący do współpracy z istniejącym zasobnikiem c.w.u. o minimalnej mocy nominalnej 32 kW, szt. 1,  gazowy kocioł kondensacyjny standard jednofunkcyjny, wiszący z zasobnikiem c.w.u. o pojemności 120 – 130 litrów (GKS3) o minimalnej mocy nominalnej 24 kW , szt. 46,  gazowy kocioł kondensacyjny standard jednofunkcyjny, wiszący z zasobnikiem c.w.u. o pojemności 120 – 130 litrów (GKS4) o minimalnej mocy nominalnej 32 kW , szt. 2,  gazowy kocioł kondensacyjny standard dwufunkcyjny, wiszący z przepływowym ogrzewaniem c.wu (GKS5) o minimalnej mocy nominalnej 24 kW , szt. 13,  gazowy kocioł kondensacyjny premium, wiszący dwufunkcyjny z wbudowanym zasobnikiem c.w.u. o pojemności 45 – 60 litrów (GKP1) o minimalnej mocy nominalnej 15kW, szt. 4,  gazowy kocioł kondensacyjny premium, wiszący dwufunkcyjny z wbudowanym zasobnikiem c.w.u. o pojemności 45 – 60 litrów (GKP2) o minimalnej mocy nominalnej 20 kW, szt. 5,  gazowy kocioł kondensacyjny premium, wiszący dwufunkcyjny z wbudowanym zasobnikiem c.w.u. o pojemności 45 – 60 litrów (GKP3) o minimalnej mocy nominalnej 28 kW, szt. 1,  gazowy kocioł kondensacyjny premium, kompaktowy, stojący z wbudowanym zasobnikiem o pojemności 120 – 130L (GKP5) o minimalnej mocy nominalnej 18kW, szt. 3,  gazowy kocioł kondensacyjny premium, kompaktowy, stojący z wbudowanym zasobnikiem o pojemności 120 – 130L (GKP6) o minimalnej mocy nominalnej 25kW, szt. 2, 7) montaż wkładów kominowych kwasoodpornych, nierdzewnych przeznaczonych do gazowych kotłów kondensacyjnych szt. 84 , w tym:  wkład kominowy kwasoodporny(WK1) o maksymalnej średnicy przewodu spalinowego 80 mm do montażu w szachcie kominowym wysokość do 8m, Szt. 41 ,  wkład kominowy kwasoodporny(WK2) o maksymalnej średnicy przewodu spalinowego 80 mm do montażu w szachcie kominowym wysokość od 8m – 10 m, szt. 33 ,  wkład kominowy kwasoodporny (WK3), nierdzewny o maksymalnej średnicy przewodu spalinowego 80 mm do montażu w szachcie kominowym wysokość od 10m – 12m, szt. 7,  odprowadzenie spalin przez ścianę do 2 m średnica dn 80 (WK4) kwasoodporny nierdzewny, szt. 3, 8) zamknięcie układu instalacji centralnego ogrzewania w budynkach objętych projektem, 9) podłączenie kotła do prawidłowo uziemionego i zabezpieczonego gniazda elektrycznego (koszt wykonania gniazda po stronie mieszkańca), 10) instalację wewnętrzną wody oraz c.o. należy wyposażyć w filtry siatkowe. Filtr siatkowy na powrocie czynnika grzewczego powinien być zamontowany na poziomym odcinku instalacji. Należy zamontować zawory kulowe przed i za filtrem w celu ułatwienia czyszczenia i wymiany filtra, 11) montowane kotły z zasobnikami będą posiadały zabezpieczenie przed poparzeniem wodą wypływającą z zasobnika do instalacji lub Wykonawca zamontuje takie zabezpieczenie na własny koszt, 12) zabezpieczenie przed poparzeniem dla istniejących zasobników c.w.u. mieszkańcy wykonują na własny koszt o ile zajdzie taka potrzeba ( na wyraźne życzenie mieszkańca), 13) wykonanie zabezpieczeń antykorozyjnych wykonanych rurociągów w obrębie kotłowni oraz wykonanie prawidłowej izolacji rurociągów w kotłowni zgodnie z obowiązującymi normami, 14) montaż konfiguracja i uruchomienie sterownika pokojowego będącego na wyposażeniu kotła (o ile dotyczy), 15) montaż modułu sterowania przez internet będącego na wyposażenia kotła ( o ile dotyczy), 16) montaż czujnika temperatury zewnętrznej do sterowania pogodowego będącego na wyposażeniu kotła (o ile dotyczy), 17) montaż wkładu kominowego i przyłączenie kotła do przewodu spalinowo – powietrznego zgodnie z projektem i wymaganiami zawartymi w obowiązujących normach, 18) Wykonanie niezbędnych przebić i przewiertów w celu prawidłowego wykonanie instalacji kotłowni gazowej, 19) wykonanie prac związanych z prawidłowym zabezpieczeniem przejść instalacyjnych przez ściany budynku w miejscach montażu instalacji, 20) zamurowanie i przebić przez ściany i wygładzenie naprawionych powierzchni, 21) przeprowadzenie wymaganych prób szczelności wykonanej instalacji, 22) badanie kotła analizatorem spalin połączone z regulacją kotła – wynik badania załączony do protokołu odbioru, 23) napełnienie instalacji grzewczej wodą uzdatnioną zgodnie z normami i wymaganiami producenta, 24) przeprowadzenie rozruchu instalacji, 25) wykonie wymaganych kontroli, prób instalacji na zimno i na gorąco. 26) inne niewymienione prace instalacyjne, budowlane i montażowe niezbędne do prawidłowego wykonania i funkcjonowania instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach objętych niniejszym projektem, 27) przeszkolenie mieszkańców w zakresie bezpiecznej i prawidłowej obsługi zamontowanych gazowych kotłów kondensacyjnych oraz z zasad podstawowej konserwacji urządzeń, które mieszkańcy mogą wykonywać samodzielnie – przeszkolenie potwierdzone oświadczeniem mieszkańca, 28) przekazanie mieszkańcom instrukcji obsługi kotłowni z gazowym kotłem kondensacyjnym, 29) przeprowadzenie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego instalacji, 30) przekazanie dokumentacji powykonawczej z wszystkimi protokołami, atestami dla poszczególnych urządzeń i materiałów, atestami higienicznymi. Zadanie 2: 1) demontaż, wyniesienie na zewnątrz i przekazanie do utylizacji mieszkańcowi istniejących kotłów na paliwo stałe szt. 44, 2) demontaż, wyniesienie na zewnątrz i przekazanie do utylizacji mieszkańcowi istniejących zasobników c.w.u. szt. 23, 3) opracowanie indywidualnej koncepcji wykonania automatycznej kotłowni opalanej biomasą, uzgodnienie koncepcji z mieszkańcem i uzyskaniem pozytywnej opinii inspektora nadzoru, 4) przy opracowaniu koncepcji wykonania kotłowni opalanej biomasą należy uwzględnić ekspertyzę kominiarską (koszt wykonania przeglądu kominiarskiego po stronie mieszkańca), 5) wykonanie montażu automatycznych kotłów opalanych biomasą szt. 44, w tym:  automatyczny kocioł na pellet standard z zasobnikiem i układem podawania paliwa oraz palnikiem wrzutkowym ze zgarniaczem szlaki (KBS1) o jednostkowej mocy nominalnej 15kW, szt. 14  automatyczny kocioł na pellet standard z zasobnikiem i układem podawania paliwa oraz palnikiem wrzutkowym ze zgarniaczem szlaki (KBS2) o jednostkowej mocy nominalnej 20 kW, szt. 18  automatyczny kocioł na pellet standard z zasobnikiem i układem podawania paliwa oraz palnikiem wrzutkowym ze zgarniaczem szlaki (KBS3) o jednostkowej mocy nominalnej 25 kW, szt. 1  automatyczny kocioł na pellet standard kompaktowy pionowy (KBS5) o jednostkowej mocy nominalnej 15 kW, szt. 1  automatyczny kocioł na pellet premium z zasobnikiem i układem podawania paliwa oraz palnikiem wrzutkowym ze zgarniaczem szlaki (KBP2) o jednostkowej mocy nominalnej 15kW, szt. 3  automatyczny kocioł na pellet premium z zasobnikiem i układem podawania paliwa oraz palnikiem wrzutkowym ze zgarniaczem szlaki (KBP3) o jednostkowej mocy nominalnej 20kW, szt. 4  automatyczny kocioł na pellet premium z zasobnikiem i układem podawania paliwa oraz palnikiem wrzutkowym ze zgarniaczem szlaki (KBP4) o jednostkowej mocy nominalnej 30 kW, szt. 1  automatyczny kondensacyjny kocioł na pellet (KBK2) o minimalnej mocy jednostkowej 20kW szt. 1  kocioł zgazowujący biomasą kombi z buforem ciepła min. 500 litrów z dodatkowym palnikiem na pellet (KBG3) o mocy nominalnej minimum 20kW, szt. 1, 6) wkłady kominowe do kotłów premium na biomasę (kotły premium, kotły kondensacyjne) o średnicy maksymalnie do 150mm szt. 9 , w tym:  wkład kominowy do kotła na pellet premium, kwasoodporny, nierdzewny maksymalna średnica do 150 mm, (WK1B) – wysokość do 8m szt. 4  wkład kominowy do kotła na pellet premium kwasoodporny, nierdzewny maksymalna średnica do 150 mm, (WK2B) – wysokość od 8 – 10 m szt. 2  wkład kominowy do kotła na pellet premium kwasoodporny nierdzewny maksymalna średnica do 150 mm, (WK3B) – wysokość od 10– 12 m szt. 3 7) montaż zasobników c.w.u. do kotłów na biomasę szt. 23 , w tym:  zasobnik ciepłej wody użytkowej o pojemności 150 litrów (ZCW1) z wężownicą współpracującą z kotłem wraz z niezbędną armaturą i pompą ładującą zasobnik c.w.u. szt. 4,  zasobnik ciepłej wody użytkowej o pojemności 200 litrów (ZCW2) z dwiema wężownicami współpracującymi z kotłem i innym źródłem ciepła wraz z niezbędną armaturą i pompą ładującą zasobnik c.w.u. szt. 8,  zasobnik ciepłej wody użytkowej o pojemności 300 litrów (ZCW3) z dwiema wężownicami współpracującymi z kotłem i innym źródłem ciepła wraz z niezbędną armaturą i pompą ładującą zasobnik c.w.u. szt. 11, 8) montaż nowego kotła i wpięcie go do istniejących instalacji c.o. , c.w.u., z. w. w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania instalacji w trybie automatycznym. 9) instalacja zespołu ochrony temperatury powrotu kotła, w oparciu o posiadaną koncepcję, dokumentację techniczną i DTR kotła z wykorzystaniem zaworu trzydrogowego z siłownikiem i pompy zmieszania kotłowego. 10) wykonanie montażu czopucha do komina dymowego. 11) instalację sterownika kotła z czujnikami temperatury zewnętrznej, pokojowej, czujnikami niezbędnymi do współpracy z instalacją c.o., c.w.u. regulacją zaworu trójdrogowego, okablowaniem dla poprawnej pracy Instalacji, z możliwością rozbudowy o moduł komunikacji WiFi do zdalnej obsługi i odczytu danych z poziomu Internetu z dowolnego urządzenia z dostępem Internetu oraz zainstalowaną popularną przeglądarką internetową (o ile będzie wymagane dla danego rodzaju instalacji) 12) wykonanie izolacji termicznych zgodnie z obowiązującymi normami. 13) wykonanie płukania instalacji oraz prób ciśnieniowych instalacji. 14) uruchomienie instalacji i udział w odbiorze technicznym. 15) odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji. 16) przeszkolenie użytkownika w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi instalacji oraz jej bieżącej konserwacji. 17) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji zawierającej:  schemat instalacji,  prostą instrukcję obsługi instalacji napisaną językiem nietechnicznym w języku polskim,  protokoły badań i sprawozdań z wynikiem pozytywnym (protokoły szczelności instalacji hydraulicznych),  deklaracje zgodności, certyfikaty i atesty na zamontowane urządzenia i materiały,  karty techniczne zamontowanych urządzeń,  karty gwarancyjne zamontowanych urządzeń,  protokół przeszkolenia Użytkownika w zakresie bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej instalacji,  kartę regulacji ( ustawienia sterownika kotła),  protokół odbioru instalacji podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcę , przy udziale mieszkańca. Zadanie 3: 1) opracowanie projektów budowlano - wykonawczych nowych kompaktowych węzłów dwufunkcyjnych do c.o. i c.w.u. w budynkach Tarnobrzeskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Tarnobrzegu po przeprowadzeniu inwentaryzacji budowlanej pomieszczeń i przeprowadzeniu uzgodnień z przedstawicielami Spółdzielni 12 budynków szt. 15 węzłów, 2) opracowanie projektów budowlano - wykonawczych wewnętrznej instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej dla budynków zakwalifikowanych do udziału w projekcie szt. 20, 3) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wykonania przyłącza ciepłowniczego niskiego parametru do budynku spółdzielni mieszkaniowej przy ulicy Dąbrowskiej 4 długość przyłącza około 150 m - szt. 1, 4) wykonanie prac demontażowych istniejących zużytych i nieefektywnych węzłów ciepłowniczych w 9 budynkach (9 węzłów) – przekazanie urządzeń i materiałów do utylizacji Zarządcy budynków, Tarnobrzeskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Tarnobrzegu z dowiezieniem zdemontowanych urządzeń do miejsca wskazanego na terenie Tarnobrzega. 5) wykonanie prac demontażowych istniejących piecyków gazowych do c.w.u. w mieszkaniach z zabezpieczeniem instalacji gazowej zgodnie z opracowanym projektem i wydanymi warunkami technicznymi wydanymi przez operatora sieci gazowej w 20 budynkach( łącznie 1545 szt. piecyków gazowych do c.w.u.)– przekazanie urządzeń i materiałów z demontażu mieszkańcom w celu utylizacji; 6) roboty budowlane mające na celu dostosowanie pomieszczeń na węzły ciepłownicze do możliwości zainstalowania kompaktowych węzłów cieplnych – roboty ogólnobudowlane, wodno-kanalizacyjne, elektryczne, wentylacyjne. Łącznie 15 pomieszczeń, 7) montaż węzłów wraz z doprowadzeniem zasilania zimnej wody do pomieszczenia węzła, 8) podłączenie nowych kompaktowych węzłów ciepłowniczych do sieci ciepłowniczej wraz z wykonaniem wewnętrznych układów pomiarowych dla c.o. i c.w.u. ( liczniki energii cieplnej dostarcza dostawca energii cieplnej i pozostają one jego własnością. 9) podłączenie nowych kompaktowych węzłów ciepłowniczych do wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u 10) wykonanie wewnętrznych instalacji ciepłej wody użytkowej zgodnie z wykonanymi projektami budowlano-wykonawczymi doprowadzających centralną ciepłą wodę użytkową do mieszkań w których likwidowane były piecyki gazowe w 20 budynkach, 11) przyłączenie centralnej instalacji ciepłej wody użytkowej do poszczególnych gospodarstw domowych (mieszkań) biorących udział w projekcie, 12) przekazanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej zadania inwestycyjnego protokoły odbioru częściowego, końcowego, protokoły odbioru robót, które podlegają zakryciu, dokumentacja fotograficzna wykonanych instalacji, protokoły z prób szczelności instalacji na zimno i na gorąco, instrukcje obsługi węzłów cieplnych i mieszkaniowych stacji cieplnych, karty katalogowe zamontowanych urządzeń, dokumentacje techniczno-ruchowe, atesty higieniczne, deklaracje zgodności, deklaracje CE, karty gwarancyjne producentów na zastosowane urządzenia i materiały oraz karty gwarancyjne Wykonawcy na zastosowane urządzenia i materiały oraz wykonane roboty instalacyjne, 13) przekazanie protokołów przeszkolenia upoważnionych pracowników reprezentujących Beneficjenta Zbiorowego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi oraz podstawowych zasad konserwacji węzłów ciepłowniczych, systemu monitoringu węzłów ciepłowniczych, 14) wykonawca ma obowiązek skutecznie przeszkolić upoważnionych przedstawicieli Tarnobrzeskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Tarnobrzegu w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi oraz podstawowych zasad konserwacji zainstalowanych węzłów cieplnych i systemu monitoringu. Zadanie 4: 1) opracowanie projektów budowlano - wykonawczych nowych węzłów dwufunkcyjnych w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej „Siarkowiec” w Tarnobrzegu po przeprowadzeniu inwentaryzacji budowlanej pomieszczeń i przeprowadzeniu uzgodnień z przedstawicielami Spółdzielni szt. 12, 2) opracowanie projektów budowlano - wykonawczych wewnętrznej instalacji centralnej ciepłej wody użytkowej dla budynków zakwalifikowanych do udziału w projekcie wraz z likwidacją indywidualnych piecyków gazowych do c.w.u. i podłączeń instalacji gazowej, szt. 12, 3) wykonanie prac demontażowych istniejących zużytych i nieefektywnych węzłów ciepłowniczych w 12 budynkach – przekazanie urządzeń i materiałów do utylizacji Zarządcy budynków, Spółdzielni Mieszkaniowej „Siarkowiec” w Tarnobrzegu z dowiezieniem zdemontowanych urządzeń do miejsca wskazanego na terenie Tarnobrzega. 4) wykonanie prac demontażowych istniejących piecyków gazowych do c.w.u. w mieszkaniach z zabezpieczeniem instalacji gazowej zgodnie z opracowanym projektem i wydanymi warunkami technicznymi wydanymi przez operatora sieci gazowej w 12 budynkach ( łącznie218 szt. indywidualnych piecyków gazowych do c.w.u.) – przekazanie urządzeń i materiałów z demontażu mieszkańcom w celu utylizacji. 5) roboty budowlane mające na celu dostosowanie pomieszczeń na węzły ciepłownicze do możliwości zainstalowania kompaktowych węzłów cieplnych – roboty ogólnobudowlane, wodno-kanalizacyjne, elektryczne, wentylacyjne. (12 pomieszczeń) 6) montaż węzłów wraz z doprowadzeniem zasilania zimnej wody do pomieszczenia węzła, 7) podłączenie nowych kompaktowych węzłów ciepłowniczych do sieci ciepłowniczej wraz z wykonaniem wewnętrznych układów pomiarowych dla c.o. i c.w.u. ( liczniki energii cieplnej dostawcza Spółdzielnia Mieszkaniowa „Siarkowiec” w Tarnobrzegu i pozostają one jej własnością. 8) podłączenie nowych kompaktowych węzłów ciepłowniczych do wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u, 9) wykonanie wewnętrznych instalacji ciepłej wody użytkowej zgodnie z wykonanymi projektami budowlano-wykonawczymi doprowadzających centralną ciepłą wodę użytkową do mieszkań w których likwidowane były piecyki gazowe w 12 budynkach, 10) przyłączenie centralnej instalacji ciepłej wody użytkowej do poszczególnych gospodarstw domowych (mieszkań) biorących udział w projekcie, 11) przekazanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej zadania inwestycyjnego protokoły odbioru częściowego, końcowego, protokoły odbioru robót, które podlegają zakryciu, dokumentacja fotograficzna wykonanych instalacji, protokoły z prób szczelności instalacji na zimno i na gorąco, instrukcje obsługi węzłów cieplnych i mieszkaniowych stacji cieplnych, karty katalogowe zamontowanych urządzeń, dokumentacje techniczno-ruchowe, atesty higieniczne, deklaracje zgodności, deklaracje CE, karty gwarancyjne producentów na zastosowane urządzenia i materiały oraz karty gwarancyjne Wykonawcy na zastosowane urządzenia i materiały oraz wykonane roboty instalacyjne, 12) przekazanie protokołów przeszkolenia upoważnionych pracowników reprezentujących Beneficjenta Zbiorowego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi oraz podstawowych zasad konserwacji węzłów ciepłowniczych, systemu monitoringu węzłów ciepłowniczych, 13) Wykonawca ma obowiązek skutecznie przeszkolić upoważnionych przedstawicieli Spółdzielni Mieszkaniowej ”Siarkowiec” w Tarnobrzegu w zakresie prawidłowej i bezpiecznej obsługi oraz podstawowych zasad konserwacji zainstalowanych węzłów cieplnych i systemu monitoringu. 2.2 Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem pn.: „Tarnobrzeg bez smogu- wymiana ciepła w budynkach jedno i wielorodzinnych na terenie miasta Tarnobrzega” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2010, oś Priorytetowa III- Czysta Energia, Działanie 3.3- Poprawa jakości powietrza, Poddziałanie 3.3.1.- Realizacja Planów Niskoemisyjnych. Projekt nr: RPPK.03.03.01-18-0016/18, Umowa o dofinansowanie Projektu: RPPK.03.03.01-18-0016/18-00 z dnia 28 czerwca 2019 roku. 2.3. Świadczenie usługi obejmuje miedzy innymi: 2.3.1 Reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.3.2 Weryfikację kompletności i opiniowanie dokumentacji projektowej otrzymywanej od Wykonawcy w ramach w/w zadania. 2.3.3 Sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę, zawiadomienie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót, z załączeniem wymaganych oświadczeń. 2.3.4 Zarządzanie i koordynacja realizacji całości Inwestycji. 2.3.5 Sprawdzanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, stosowanych materiałów i technologii. 2.3.6 Uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji oraz sprawdzanie i protokolarne dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających.. 2.3.7 Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek, bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych prac w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie. 2.3.8 Bieżące rozwiązywanie problemów technicznych, w razie potrzeby inicjowanie spotkań w celu rozwiązywania występujących problemów i zagrożeń. 2.3.9 W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót nie objętych dokumentacją projektową, zapytaniem ofertowym i zapisami umowy z Wykonawcą, Inspektor jest upoważniony i zobowiązany do: a) niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o konieczności wykonania takich robót, b) Przygotowania dla Zamawiającego protokołu, spisanego przy udziale kierownika budowy i Zamawiającego, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót, c) przedstawienia Zamawiającemu kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie tych robót; zakres i wartość robót każdorazowo będą podlegać weryfikacji i akceptacji Zamawiającego, d) wydania polecenia wykonania robót wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 2.3.10 Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji projektu. 2.3.11 Udział w naradach koordynacyjnych, problemowych i innych spotkaniach, które będą prowadzone w razie potrzeby, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcą, a także przygotowywanie protokołów, notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp realizacji zadania. 2.3.12 Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego. 2.3.13 Stwierdzenie zakończenia robót budowlanych, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej. 2.3.14 Kompletowanie dokumentów i materiałów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru i rozliczenia zadania inwestycyjnego (karty katalogowe, deklaracje zgodności, deklaracje CE, karty gwarancyjne, dokumentację powykonawczą, itp.) 2.3.15 Egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców prac montażowych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów. 2.3.16 Udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu, czynnego uczestnictwa we wszelkich kontrolach jakim zostanie poddany Zamawiający w obszarze realizacji inwestycji oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, a także udzielanie wyjaśnień. 2.3.17 Weryfikacja oraz potwierdzenie rzeczowego i finansowego zaawansowania prac, kontrolowanie zakresów wykonanych prac, dostaw oraz kwot w ramach zgodności z umową na realizację Inwestycji. 2.3.18 Kontrola w zakresie zgodności realizacji Inwestycji z postanowieniami umowy o dofinansowanie Inwestycji, w tym w zakresie rozliczenia Inwestycji, w szczególności w zakresie rzeczowym i finansowym zaawansowania prac. 2.3.19 Sprawdzanie (pod względem rachunkowym i merytorycznym) rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2.3.20 Udział w uzyskaniu pozwolenia na eksploatację. 2.3.21 Sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących przebiegu realizacji Inwestycji, w tym szczegółowego raportu końcowego. 2.3.22 Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji zadania. 2.3.23 Pomoc w dochodzeniu od Wykonawcy robót należytych kar, odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 2.3.24 Działanie w imieniu Zamawiającego w okresie umownej odpowiedzialności Wykonawcy za wady i usterki inwestycji w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonanie Inwestycji, w tym egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych oraz przeglądu po okresie gwarancji (rękojmi) zgodnie z umową na realizację Inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą ma obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany poniżej rachunek bankowy Zamawiającego , najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg 71 1240 2744 1111 0000 3990 9563 . Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; b) wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miasta Tarnobrzega / kasa przy ul. Mickiewicza 7 / przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty . 7. Zwrot wadium: a) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji b) wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach