Gmina Miejska Kościerzyna ogłasza przetarg
- Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 802 300 , fax. 586 802 320
- Data zamieszczenia: 2019-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościerzyna
ul. 3 Maja
83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. 586 802 300, fax. 586 802 320
REGON: 19167512600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koscierzyna.gda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta, dostawa i montaż windy w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie - budynek Urzędu Miasta”, dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymogów przeciwpożarowych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadań: • Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie – budynek Urzędu Miasta: termomodernizacja (docieplenie, wymiana stolarki, instalacja co) • Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie – budynek Urzędu Miasta: dostawa i montaż windy • Dostosowanie budynku Urzędu Miasta do wymogów przeciwpożarowych 2. W ramach nadzorowanych robót wykonane zostaną prace: • termomodernizacja: 1. wymiana stolarki okiennej wraz z obróbką ościeży (gładź gipsowa) i 2 krotnym malowaniem 2. wymiana drzwi wejściowych 3. docieplenie elewacji styropianem gr. 10 cm, docieplenie ościeży, kołkowanie, wykonanie warstwy zbrojonej z wtopioną siatką oraz wyprawy, malowanie farbą silikonową wraz z wymiana parapetów zewnętrznych 4. demontaż starej instalacji c.o. 5. dostawa i montaż węzła cieplnego 1 funkcyjnego 6. wykonanie przyłącza ciepłowniczego na warunkach wydanych przez gestora sieci 7. wykonanie nowej instalacji c.o. 8. wykonanie zabudów g-k instalacji c.o. wraz z gładziami, 2 krotnym malowaniem, okładzinami z glazury w pomieszczeniach sanitarnych, uzupełnieniem listwowania zabudów • dostawa i montaż windy 9. roboty rozbiórkowe 10. budowa szybu windowego żelbetowego wraz z dostawą i instalacją windy wewnątrz budynku z niezbędną instalacją elektryczną 11. roboty murarsko – tynkarskie (zamurowania, wykucie otworów drzwiowych, rozebranie, murowanie ścian, wykonanie tynków) 12. roboty malarskie (gładzie gipsowe, malowanie) 13. obsadzenie drzwi wewnętrznych • wymogi przeciwpożarowe 14. montaż wewnętrznej stolarki przeciwpożarowej, 15. wykonanie wyjścia ewakuacyjnego i zewnętrznych schodów ewakuacyjnych, 16. montaż klapy oddymiającej oraz okna napowietrzającego wraz z centralą zasilającą i sterowniczą, 17. wykonanie instalacji hydrantowej wraz z montażem hydrantów, 18. roboty wykończeniowe i malarskie po robotach związanych z montażem stolarki p.poż, wyjścia ewakuacyjnego i instalacji hydrantowej. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa rozdział 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści „SIWZ”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24