Gmina Strawczyn ogłasza przetarg
- Adres: 26067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
- Data zamieszczenia: 2018-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
ul. Stefana Żeromskiego 16
26067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
REGON: 29101079000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad przebudową i remontem stacji uzdatniania wody w Strawczynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi z przebudową i remontem Stacji Uzdatniania Wody w Strawczynie z zachowaniem ciągłości pracy istniejącej hydroforni w okresie trwania budowy. W zakresie następujących rodzajów robot: - przebudowa budynku stacji uzdatniania wody - demontaż istniejącej technologii uzdatniania wody - budowa nowej technologii uzdatniania wody - budowa obudowy studni głębinowej nr 3 - budowa dwóch naziemnych zbiorników wody Vr = 150 m3 - budowa agregatu prądotwórczego - budowa oświetlenia terenu - budowa niezbędnej infrastruktury technicznej wod-kan i elektrycznej - rozbiórka dwóch zbiorników wody czystej V = 50m3 - budowa szczelnego zbiornika ścieków chemicznych NaOH - wykonanie wewnętrznych instalacji wod-kan - wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych i AKPiA - zagospodarowanie terenu – wykonanie komunikacji projektowanej - uporządkowanie i zagospodarowanie terenu inwestycji 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna dotycząca budowy dostępna pod linkiem: http://www.strawczyn.4bip.pl/index.php?idg=6&id=876&x=4&y=34 ZP.271.1.31.2018 (Stacja uzdatniania wody). 3. Zakres obowiązków: - Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz zapoznanie się z projektowanymi rozwiązaniami oraz terenem budowy, - Wykonanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów art. 25 ustawy Prawo budowlane, - Kontrolowanie rozliczenia robót oraz dokonywanie potwierdzenia merytorycznego wykonania prac, - Wydawanie wykonawcy robót budowlanych poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, akceptacji materiałów budowlanych, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczący prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych (jeżeli dotyczy), - Żądanie od Wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - Kontrolowanie przebiegu prac (ich ilość i terminowość) oraz jakości użytych przez Wykonawcę materiałów, urządzeń i wykorzystywanego sprzętu, - Dokonywanie sprawdzenia zastosowanych materiałów i urządzeń pod względem zgodności ze specyfikacjami technicznymi, - Udzielanie wyjaśnień do ewentualnych propozycji zmian do dokumentacji projektowej, - Wykonywanie powierzonych czynności sumiennie i fachowo, - Czuwanie w imieniu Zamawiającego nad prawidłową i terminową realizacją robót oraz ochrona interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, - Przestrzeganie bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego, - Zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych niezwłocznie po ich wykryciu, - obecność na budowie w sposób stały, zapewniający nadzór nad inwestycją – przez stały nadzór rozumie się obecność inspektora nadzoru w branży sanitarnej lub koordynatora inspektorów nadzoru oraz pozostałych branżowych inspektorów na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy nie mniej niż: Inspektor nadzoru branży sanitarnej - 2 godziny dziennie 2 razy w tygodniu do końca realizacji inwestycji (kryterium oceny ofert), wizyty pozostałych inspektorów nadzoru (branżystów) w czasie prowadzonych prac budowlanych - nie mniej niż 2 razy w tygodniu. Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny a to oznacza, że wszelkie czynności wymagające obecności inspektorów nadzoru poza wskazanym limitem nie zwalnia ich z obecności podczas tych czynności. Wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy. - Udzielanie na żądanie zamawiającego informacji o stanie realizacji robót i ich zaawansowaniu, - Uczestnictwo w przygotowaniu odpowiedzi na korespondencję oraz wszelkie zapytania dot. budowy, - Uczestnictwo w spotkaniach dotyczących budowy oraz sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu protokołów, notatek z tych spotkań w ustalonych terminach, - Współpraca z projektantem oraz informowanie go o stwierdzonych błędach lub niejasnościach, - Przedstawianie Zamawiającemu na piśmie zaleceń dotyczących wyceny robot budowlanych zamiennych i dodatkowych wraz z uzasadnieniem, sprawdzanie protokołów konieczności itp. - Sprawdzanie kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe lub powtarzające. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 3) oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1a 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 6). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7). zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Brody w celu polepszenia jakości życia mieszkańców
Dodano: 2024-06-18 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:„Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie”
Dodano: 2024-05-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla 4 zadań
Dodano: 2024-04-04 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją inwestycji „Rozbudowa i przebudowa budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach.
Dodano: 2024-01-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: „Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Areszcie Śledczym w Kielcach".
Dodano: 2023-05-22 - Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na budowie siedziby Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Kielcach
Dodano: 2023-05-20 - Nadzór inwestorski w zakresie robót drogowych na zadaniu p.n. Remont dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Sędziszów
Dodano: 2023-03-24 - Nadzór inwestorski wielobranżowy nad inwestycją pn.: "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach".
Dodano: 2022-12-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową wiaduktu nad torami kolejowymi w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego obejmującego wykonanie przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego wraz z budową obiektu w celu przekroczenia linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków i skomunikowania Osiedla Dolna Kamienna z Osiedlem Przydworcowym w Skarżysku-Kamiennej” (branża mostowa i elektroenergetyczna)
Dodano: 2021-04-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową wiaduktu nad torami kolejowymi w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego obejmującego wykonanie przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego wraz z budową obiektu w celu przekroczenia linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków i skomunikowania Osiedla Dolna Kamienna z Osiedlem Przydworcowym w Skarżysku-Kamiennej” (branża mostowa i elektroenergetyczna)
Dodano: 2021-02-11