Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycjami Gminy Poddębice

Gmina Poddębice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, Łódzka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436782580 , fax. 43678 39 95
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poddębice
    Łódzka 17/21
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 436782580, fax. 43678 39 95
    REGON: 730934387
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://poddebice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycjami Gminy Poddębice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Część I: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi w miejscowości Feliksów na odcinku od drogi powiatowej nr 3723E do drogi gminnej nr 111018E o nawierzchni asfaltowej – etap I”. Pełnienie nadzoru inwestorskiego ma na celu skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektowe, zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w ustalonym w Umowie z Wykonawcą robót terminie, aby osiągnąć cel jakiemu przedsięwzięcie ma służyć. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z dużą starannością wykonania i na wysokim standardzie wykończenia, zapewniającym długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1. Obowiązki Wykonawcy określone zostały w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) i są to między innymi: 1) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót, 2) organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na terenu budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzanie protokołów spotkań), 3) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 4) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 5) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad, 6) przygotowywanie do odbioru robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 7) poświadczenie terminu zakończenia robót, 8) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów, aprobat technicznych przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót, 9) powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 10) przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz instytucje finansujące, lub procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania), 11) rozwiązywanie wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji projektu, 12) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm, 13) nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, 14) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołu odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, 15) sprawdzanie gotowości do odbioru, 16) organizowanie, przeprowadzanie i dokonanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego czynności odbiorów, 17) przekazywanie przedmiotów odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, 18) egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót, 19) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru na Wykonawcą robót w zakresie BHP, 20) udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania, 21) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, 22) zalecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 23) opiniowanie wskazanych przez Wykonawcę robót podwykonawców i pozyskania zgody Zamawiającego, 24) wstrzymywanie robót, jeśli ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 25) w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych lub siły wyższej, przeprowadzanie analizy sytuacji i doradztwo Zamawiającemu sposobu rozwiązania problemu i/lub zatwierdzanie planu działania Wykonawcy robót przedstawionego na taką okoliczność, 26) analizowanie i zatwierdzanie sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji, 27) udział w przeprowadzaniu i nadzorowaniu prób końcowych i prób eksploatacyjnych, 28) informowanie Zamawiającego o postępie robót pisemnie, telefaksem lub pocztą elektroniczną oraz prowadzenie analitycznej współpracy ze wszystkimi stronami związanymi z wykonywaniem i realizacją projektu. 2. Wykonawca będzie kontrolował budowę min. 2 razy w tygodniu (w dni robocze), a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przy czym: a) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy; b) pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu, każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; c) czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego oraz dotyczący czynności których mowa w ust.1, powinien nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym, po zgłoszeniu chyba, że Zamawiający postanowi inaczej lub wyznaczy konkretny termin. Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został opisany w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępnej na stronie: https://poddebice.bip.gov.pl/publiccontracts/view/11056 Cześć II: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.:„Budowa placu zabaw wraz z siłownią plenerową przy ul. Grunwaldzkiej w Poddębicach”. Pełnienie nadzoru inwestorskiego ma na celu skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektowe, zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w ustalonym w Umowie z Wykonawcą robót terminie, aby osiągnąć cel jakiemu przedsięwzięcie ma służyć. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z dużą starannością wykonania i na wysokim standardzie wykończenia, zapewniającym długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie. Do obowiązków Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy: 1. Obowiązki Wykonawcy nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót budowlano - montażowych zostały określone w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017 r., poz.1332) w tym: 1) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót, 2) organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na terenie budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzanie protokołów spotkań), 3) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu, 4) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 5) poświadczenie usunięcia przez Wykonawcę wad, 6) przygotowywanie do odbioru robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót, 7) poświadczenie terminu zakończenia robót, 8) dostarczanie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów, aprobat technicznych przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót, 9) powiadomienie Zamawiającego o ewentualnych roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy, 10) przygotowywanie wszelkich niezbędnych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz instytucje finansujące, lub procedury wdrażania projektu (w zależności od źródła finansowania), 11) rozwiązywanie wszelkiego rodzaju skarg i rozliczeń osób trzecich powstałych przy realizacji projektu, 12) zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów oraz dokonywanie ich oceny jakościowej i zgodności z wymaganiami obowiązujących norm, 13) nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym, 14) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu podpisanych protokołu odbiorów robót wraz ze sprawdzonym rozliczeniem finansowym tych prac, 15) sprawdzanie gotowości do odbioru, 16) organizowanie, przeprowadzanie i dokonanie po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego czynności odbiorów, 17) przekazywanie przedmiotów odbioru Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą, 18) egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót, 19) kontrolowanie i sprawowanie nadzoru na Wykonawcą robót w zakresie BHP, 20) udział na każde wezwanie Zamawiającego w kontrolach realizacji zadania, 21) kontroli sposobu składowania i przechowywania materiałów, 22) zalecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości, 23) opiniowanie wskazanych przez Wykonawcę robót podwykonawców i pozyskanie zgody Zamawiającego, 24) wstrzymywanie robót, jeśli ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, 25) w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych lub siły wyższej, przeprowadzanie analizy sytuacji i doradztwo Zamawiającemu sposobu rozwiązania problemu i/lub zatwierdzanie planu działania Wykonawcy robót przedstawionego na taką okoliczność, 26) analizowanie i zatwierdzanie sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji, 27) udział w przeprowadzaniu i nadzorowaniu prób końcowych i prób eksploatacyjnych, 28) informowanie Zamawiającego o postępie robót pisemnie, telefaksem lub pocztą elektroniczną oraz prowadzenie analitycznej współpracy ze wszystkimi stronami związanymi z wykonywaniem i realizacją projektu. 2.Wykonawca będzie kontrolował budowę min. 2 razy w tygodniu (w dni robocze), a w razie potrzeby na każde żądanie Zamawiającego, przy czym: a) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy; b) pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu , każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy; c) czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego oraz dotyczący czynności których mowa w ust.1, powinien nastąpić nie później niż w następnym dniu roboczym, po zgłoszeniu chyba, że Zamawiający postanowi inaczej lub wyznaczy konkretny termin. Szczegółowy zakres robót podlegający nadzorowi został opisany w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dostępnej na stronie: bip.poddebice.pl/index.php?id=93&p1=szczegoly&p2=19836
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku. Część II: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: E.1) Formularz ofertowy dla danej części zamówienia - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. E.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych dla danej części zamówienia. E.3) Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału udziału w postępowaniu dla danej części zamówienia. E.4) Oświadczenie Wykonawcy aktualne na dzień składania ofert w zakresie wskazanym przez Zamawiającego o niepodleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia dla danej części zamówienia. E.5) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia dla danej części zamówienia – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach