Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice

Gmina Jejkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-290 Jejkowice, Główna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 302 002 , fax. 324 302 880
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jejkowice
    Główna 38a
    44-290 Jejkowice, woj. śląskie
    tel. 324 302 002, fax. 324 302 880
    REGON: 27625876000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jejkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Jejkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru nad robotą budowlaną obejmującą realizację zadania pod nazwę „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Jejkowice” w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem nadzoru jest nadzór nad wykonaniem dokumentacji, dostawą i montażem instalacji OZE zlokalizowanymi na nieruchomościach prywatnych należących do mieszkańców Gminy Jejkowice w następującym zakresie: 1) instalacji solarnych – 13 szt 2) instalacji fotowoltaicznych - 43 szt., 3) pomp ciepła c.w.u. – 16 szt., 4) pomp ciepła c.o. wraz z c.w.u. - 6 szt., 5) instalacji z kotłem ciepła na biomasę – 14 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 5) Dowód wniesienia wadium. 6) Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określa § 7 i § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.7.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach