Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania Odnawialne źródła energii na terenie gminy Tworóg”

Urząd Gminy w Tworogu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-690 Tworóg, ul. Zamkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 857 493, , fax. 322 857 414
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Tworogu
    ul. Zamkowa 16
    42-690 Tworóg, woj. śląskie
    tel. 322 857 493, , fax. 322 857 414
    REGON: 54522500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tworog.pl/5604

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania Odnawialne źródła energii na terenie gminy Tworóg”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru nad robotą budowlaną obejmującą realizację zadania pod nazwę „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Tworóg” w systemie zaprojektuj i wybuduj. Przedmiotem nadzoru jest nadzór nad wykonaniem dokumentacji, dostawą i montażem instalacji OZE zlokalizowanymi na nieruchomościach prywatnych należących do mieszkańców Gminy Tworóg w następującym zakresie: 1) instalacji solarnych - 24 szt., 2) instalacji fotowoltaicznych - 191szt., 3) pomp ciepła c.w.u. -20 szt., 4) pomp ciepła c.o. wraz z c.w.u. - 27 szt., 5) instalacji z kotłem ciepła na biomasę - pellet - 26 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wzorze umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w pkt 2 i 3 rozdz. XV: 4.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 2 i 3 rozdz. XIV - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 oraz Załącznik nr 4 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2. Na ofertę Wykonawcy składa się: 2.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 2.2. Oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 i 4 do SIWZ (Oświadczenia z art.25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.4. Dokumenty innych podmiotów dotyczących oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy Pzp (np. pisemne zobowiązanie innego podmiotu). 3. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną zgodnie z wymaganiami SIWZ. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym, należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Oferta musi być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub odręcznym pismem nieścieralnym atramentem. 6. Oferta musi być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 7. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenie Wykonawcy, muszą być również podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 8. Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę/y upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy. 9. Zaleca się, aby zapisane strony oferty, wraz z dołączonymi do niej dokumentami i oświadczeniami były ponumerowane oraz zaparafowane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy jakakolwiek strona zostanie podpisana przez Wykonawcę, parafa na tej stronie nie jest już wymagana.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach