Gmina Nowy Staw ogłasza przetarg
- Adres: 82230 Nowy Staw, ul. Bema
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 552 715 110
- Data zamieszczenia: 2018-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Staw
ul. Bema 1
82230 Nowy Staw, woj. pomorskie
tel. 552 715 110
REGON: 52896500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowystaw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewaloryzacja przestrzeni publicznej w centrum Nowego Stawu w obrębie zabytkowego, historycznego układu urbanistycznego”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rewaloryzacja przestrzeni publicznej w centrum Nowego Stawu w obrębie zabytkowego, historycznego układu urbanistycznego”, w następujących specjalnościach: a) drogowej bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz gazowych bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych bez ograniczeń, 2. Roboty budowlane, nad którymi będzie pełniony nadzór, będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym inwestycji, który określa zakres i sposób wykonania robót – zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ. 3. Do zakresu obowiązków Nadzoru inwestorskiego należy zarządzanie procesem inwestycyjnym, które będzie obejmowało w szczególności: 1)organizację, koordynację oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2)wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2017r. poz. 1332) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b)sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, c)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, d)potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, e)wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, g)kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, h)ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, i)i) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum 4 razy w miesiącu; obecność inspektorów wszystkich branż dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy; każda obecność inspektorów na placu budowy ponad niezbędne minimum (4 razy w miesiącu) nie musi być odnotowywana w dzienniku budowy; wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta, j) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach, k) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, l) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, m) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, n) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, o) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora, p) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach miesięcznych (w razie potrzeby częściej), w każdym obiekcie, w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych; zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik CD) – przekazywanie dokumentacji raz w miesiącu Zamawiającemu. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji, b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego, c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej, d) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań, e) Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania, f) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 zł). 5. Przedmiotowe zamówienie obejmuje następujące zadania: Zadanie 1 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa rynków Pułaskiego i Kościuszki wraz z placem miejskim, miejscami postojowymi i wyjazdem na ul. Mickiewicza, miejscami postojowymi przy ul. Obrońców Westerplatte oraz remontem chodników ulic prowadzących do rynków w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”. Zadanie 2 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa miejsc postojowych przy ul. Powstańców (od ul. Obrońców Westerplatte do ul. Zwycięstwa) w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”. Zadanie 3 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: „Przebudowa drogi wewnętrznej i miejsc postojowych przy ul. Kopernika, w systemie „Zaprojektuj i wybuduj””. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24