Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego boiska sportowego w miejscowości Wocławy w Gminie Cedry Wielkie

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2017-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą Budowa wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego boiska sportowego w miejscowości Wocławy w Gminie Cedry Wielkie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wielofunkcyjnego, ogólnodostępnego boiska sportowego w miejscowości Wocławy w Gminie Cedry Wielkie w następujących specjalnościach: a)konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, 2.Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: Budowa boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 819 m2, o wymiarach 21 m x 39 m we Wocławach obejmuje wykonanie niżej wymienionych boisk do dyscyplin sportowych wraz z ich wyposażeniem: a)boisko uniwersalne do piłki ręcznej 18,48 m x 36,96 m -1 szt. b)boisko do siatkówki 9,00 m x 18,00 m - 1 szt. c)boisko treningowe do koszykówki wym. 10,30 m x 19,24 m - 2 szt. d)budowę ogrodzenia o wysokości 4 m. W ogrodzeniu należy zamontować bramę techniczną i furtkę wejściową. e)ustawienie przy boisku ławek z siedziskami plastikowymi z oparciem o wys. 25cm na konstrukcji stalowej, ocynkowanej ogniowo – 2 szt. po 20 miejsc, oraz kosza na śmieci poj. 60 l – szt.1, f)wykonanie ciągu pieszego z kostki gr. 6 cm oraz ciągu pieszo jezdnego z kostki gr. 8 cm nawiązując do stanu istniejącego przy budynku szkoły w Wocławach, g)Wykonanie obrzeża nawierzchni boiska i chodników obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej. h)montaż przy wejściu na boisko, w kostce gumowej wycieraczki o wymiarach 1 m x 2 m. i)montaż wzdłuż ciągu pieszego, przed wejściem na boisko dwóch ławek szer. 200 cm. oraz kosza na śmieci poj. 60l – szt. 1, ławki na konstrukcji stalowej z drewnianym siedziskiem i oparciem. j)wykonanie odwodnienia boiska – powierzchniowo do gruntu, spadkami poprzecznymi i=0,5 % na teren przyległy do płyty boiska, k)wyposażenie boiska sportowego w następujące elementy: - bramki do piłki ręcznej 300 x 200 cm wraz z wyposażeniem – 2 szt., - konstrukcja wsporcza koszy do koszykówki wraz z wyposażeniem – 4 kpl., - słupki z siatką do siatkówki oraz tenisa ziemnego wraz z wyposażeniem – 1 kpl, l)wykonanie oświetlenie boiska obejmującego: słupy metalowe h-9m – 4szt., naświetlacze LED 200 W- 8 szt., szafę oświetleniową TO do sekcyjnego sterowania oświetleniem z licznikiem energii elektrycznej. Słupki, łącznie z oświetleniowym należy zabezpieczyć osłonami z pianki poliuretanowej. m)wykonanie piłkochwytów z siatki polipropylenowej (na wysięgniku ogrodzenia) o długości 21 m i wysokości 4 m, – 2 kpl 3.Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania w ramach powyższego zadania zawiera: a)Dokumentacja Projektowa b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - stanowiące załącznik 7 do SIWZ 4.Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego: W zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust 1, obejmuje w szczególności: 1)Organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2)Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 3)Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5)sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 6)potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 7)wydawanie kierownikowi budowy poleceń dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8)żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9)kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 10) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 11) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum dwa razy w miesiącu. Obecność inspektora dokumentowana będzie notatkami sporządzanymi przez przedstawiciela Zamawiającego. 12) wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. 13) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 14) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, 15) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 16) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów miesięcznych dla Zamawiającego, 17) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 18) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 19) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach miesięcznych (w razie potrzeby częściej), w każdym obiekcie, w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik CD) – przekazywanie dokumentacji raz w miesiącu Zamawiającemu, 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. d) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań. e) Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. f) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych,00/100) 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6) ustawy PZP. 8. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega odrzuceniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach