Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa ul. Władysława Łokietka i części ul. Ziemiańskiej w Trutnowach pierwszych”.

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa ul. Władysława Łokietka i części ul. Ziemiańskiej w Trutnowach pierwszych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach następującego zadania inwestycyjnego: „Przebudowa ul. Władysława Łokietka i części ul. Ziemiańskiej w Trutnowach pierwszych”, w następujących specjalnościach: a) drogowej bez ograniczeń, b) sanitarnej, c) elektroenergetycznej Zadanie obejmuje kompleksowy nadzór nad wykonaniem wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, umową, SIWZ i uzyskaniem przez Wykonawcę robót budowlanych pozwolenia na użytkowanie. 2. Inwestycja „Przebudowa ul. Władysława Łokietka i części ul. Ziemiańskiej w Trutnowach pierwszych” zlokalizowana jest na działkach o numerach 218/2, 249/2, 360, 250/28 w Trutnowach i obejmuje swym zakresem wykonanie niżej wymienionych prac: - wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz betonowej kostki brukowej; - wykonanie nawierzchni zjazdów z betonowej kostki brukowej; - wykonanie nawierzchni ciągu pieszo rowerowego z betonowej kostki brukowej niefazowanej; - wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej niefazowanej; - przeniesienie przystanku autobusowego; - wycinka krzaków, drzew i usunięcie karp; - odprowadzenie powierzchniowe wód opadowych do istniejących rowów; - budowa oświetlenia ulicznego wraz z demontażem istniejącego oświetlenia ulicznego; - budowa kanału technologicznego; - budowa sieci wodociągowej; - usunięcie kolizji z infrastrukturą techniczną sieci elektroenergetycznej i sieci elektroenergetycznej oświetleniowej; - wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; - wykonanie skarp i obsianie ich trawą; - wykonanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; - wykonanie prac porządkowych i doprowadzenie terenu przyległego do inwestycji do stanu pierwotnego. 3. Ponadto, w ramach inwestycji, Wykonawca winien wykonać: - próg zwalniający wykonany z betonowej kostki brukowej; - wbudować porozbiórkowe płyty drogowe ok. 50 szt. i płyt YOMB ok. 50 szt. z przebudowywane w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległość do 5 km od placu budowy; - czyszczenie i korektę istniejącego rowu do którego będzie odprowadzana woda opadowa. - transport odzyskanego kamienia bruku w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległość do 15 km od placu budowy; - dokonać korekty ciągu pieszo rowerowego i chodnika przy skrzyżowaniu z ul. Ziemiańską (okolice przystanku autobusowego, łuk R10) w zakresie przytulenia obu ciągów do ogrodzeń (wyprostowania), zaniżenia krawężników na tym odcinku, wybrukowania odzyskaną kostką brukową przestrzeń pomiędzy jezdnią a ciągami. Parametry wkładu drogowego: - klasa drogi D - kategoria ruchu KR3 - szerokość jezdni 5,00 m- 5,50 m - szerokość ciągów pieszo rowerowych 2,50 m - szerokość chodników 2,00 m - długość drogi 638,13 m Przebudowywana droga łączy się z drogą wojewódzką nr 227 poprzez skrzyżowanie typu T. W ramach przebudowy należy wykonać korekty łuków oraz regulację wysokościową skrzyżowania oraz chodnik do przystanku autobusowego. W ramach przebudowy układu drogowego należy rozebrać istniejące nawierzchnie. Uwzględniając występowanie w podłożu gruntów wysadzinowych zastosować stabilizację podłoża cementem pod jezdnią i zjazdami. Pod ciągami pieszo rowerowymi zastosować należy geokompozyt separacyjno wzmacniający. Nawierzchnie jezdni częściowo są z masy bitumicznej a częściowo z kostki brukowej betonowej, fazowanej. Zjazdy, dojścia do furtek, chodniki i ciągi pieszo rowerowe wykonać z kostki betonowej. Pobocza należy utwardzić destruktem asfaltowym. W układzie drogowym zastosować krawężniki betonowe i krawężniki najazdowe. Drogę należy odwodnić powierzchniowo poprzez nadanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych i odprowadzić do istniejących rowów. Teren budowy winien być zabezpieczony i zagospodarowany zgodnie z organizacją ruchu na czas budowy, umożliwiając poruszanie się mieszkańcom oraz uwzględniać obowiązujące przepisy budowlane i BHP. W trakcie inwestycji należy uwzględnić ruch pojazdów do gospodarstwa rolnego. W zakresie sieci wodociągowej należy istniejącą sieć przebiegającą pod przebudowywaną jezdnią przenieść i zlokalizować pod budowanym chodnikiem i pasem zieleni. Przebudowywana sieć musi być odebrana w otwartym wykopie przez eksploatatora sieci. W zakresie branży elektroenergetycznej należy wybudować nowe oświetlenie uliczne. Istniejące oprawy uliczne należy zdemontować i przekazać zamawiającemu. Należy wybudować kanał technologiczny o parametrach i konstrukcji zgodnie z wymaganiami branżowymi. W ramach inwestycji należy usunąć kolizje z istniejącą infrastrukturą techniczną w zakresie: - sieci elektroenergetycznej; - sieci elektroenergetycznej oświetleniowej; - sieci teletechnicznej; Należy wykonać stałą organizację ruchu. Zamawiający informuje, iż na realizację przedmiotowego zamówienia posiada dwa Zgłoszenia Robót Budowlanych: - Zaświadczenie Starosty Gdańskiego AB 6748.1350.2018.MSK.GK z dnia 21.01.2019r. - Zaświadczenie Wojewody Pomorskiego WI-III.7843.9.1.2019ME z dnia 20.02.2019r. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik 7 do niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego: W zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust 1, obejmuje w szczególności: 1) Organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2) Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 6) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9) kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 10) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 11) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum 4 razy w miesiącu. Zamawiający wymaga, aby inspektorzy byli obecni na placu budowy co najmniej raz w tygodniu. Obecność inspektorów dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy. Ilość wizyt na placu budowy inspektora stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Każda Obecność inspektora na placu budowy ponad niezbędne minimum (4 razy w miesiącu) nie musi być odnotowywana w dzienniku budowy. Wizyty nie odnotowywane w dzienniku budowy będą zapisywane m.in. na: listach obecności, protokołach z narad koordynacyjnych, itp. W nagłych przypadkach wymagających obecności inspektora nadzoru (np. awaria, wypadek podczas realizacji robót np.: osunięcie ziemi, uszkodzenie infrastruktury znajdującej się w pobliżu realizacji robót budowlanych, itp.) będzie on się musiał stawić na placu budowy w ramach umownego wynagrodzenia nawet w sytuacji gdy liczba wizyt przekracza liczbę wizyt zaoferowanych w ofercie. Wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. 12) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 13) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania, 14) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów miesięcznych dla Zamawiającego, 16) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 17) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 18) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 19) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach miesięcznych (w razie potrzeby częściej), w każdym obiekcie, w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik CD) – przekazywanie dokumentacji raz w miesiącu Zamawiającemu, 6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. d) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań. e) Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. f) Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na jego żądanie lub najpóźniej w momencie wygaśnięcia lub rozwiązania umowy. g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6) ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach