Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa drogi gminnej w Cedrach Wielkich na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Leśnej”

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2020-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa drogi gminnej w Cedrach Wielkich na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Leśnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach następującego zadania inwestycyjnego: „Budowa drogi gminnej w Cedrach Wielkich na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Leśnej” w następujących specjalnościach: a) drogowej bez ograniczeń, b) sanitarnej, c) elektroenergetycznej Zadanie obejmuje kompleksowy nadzór nad wykonaniem wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, umową, SIWZ i uzyskaniem przez Wykonawcę robót budowlanych pozwolenia na użytkowanie. 2. Inwestycja „Budowa drogi gminnej w Cedrach Wielkich na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Leśnej” zlokalizowana jest na działkach o numerach 178, 173/4, 173/5, 487/16, 487/18, 166/5, 163/4, 487/14, 163/3, 144/3, 163/1, 125/16 obręb Cedry Wielkie i obejmuje swym zakresem wykonanie niżej wymienionych prac: Budowa drogi: Prace przygotowawcze, rozbiórka elementów przewidzianych do przebudowy, usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanej z budową drogi (kolizje z sieciami elektroenergetycznymi i innym uzbrojeniem terenu). Korytowanie na całej szerokości jezdni, chodnika, ścieżki rowerowej, wjazdów, parkingów, skrzyżowań, pobocza. Uzyskany urobek z korytowania Wykonawca robót jest zobowiązany do odwozu i utylizacji urobku. Warstwy składowe układu jezdnego składają się z następujących elementów warstwa ścieralna (beton asfaltowy AC115 50/70) 5 cm grubości, wiążąca (beton asfaltowy AC16W 35/50) 6 cm grubości, podbudowa zasadnicza (mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 KŁSM 0/31,5) 15 cm grubości, podbudowa pomocnicza (warstwa z kruszywa naturalnego pospółka) 15 cm grubości, ulepszone podłoże (mieszanka związana z cementem o klasie wytrzymałości C 3/4) 25 cm grubości. Warstwy składowe zjazdów składają się z następujących elementów warstwa ścieralna, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, ulepszone podłoże, podłoże gruntowe. Warstwy składowe chodników warstwa ścieralna, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, geokompozyt separacyjno-wzmacniający, podłoże gruntowe. Warstwy składowe ścieżki rowerowej warstwa ścieralna, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, geokompozyt separacyjno-wzmacniający, podłoże gruntowe. Warstwy składowe parkingi warstwa ścieralna, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, ulepszone podłoże, podłoże gruntowe. Warstwy składowe pobocza destrukt asfaltowy, podłoże gruntowe. Ułożenie krawężników i obrzeży, ułożenie warstw dla poszczególnych elementów realizacyjnych, wykonanie nawierzchni poszczególnych elementów, wykonanie skarp z obsiewem trawą, wykonanie zieleni, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu, prace wykończeniowe i porządkowe. Regulacja oraz wymiana na nowe uszkodzonych włazów studni, skrzynek sieci wodociągowej, gazowej, telekomunikacyjnej i innej w przypadku wystąpienia na budowie. Budowa kanału technologicznego: Na całej długości budowanej ulicy należy wykonać kanał technologiczny z rur HDPEØ110/6,3 połączony złączkami na głębokości około 0,8 m od rzędnej docelowej oraz zamontować studnie kanału SKR – 1, zagęszczenie nie mniejsze niż 85% wg zmodyfikowanej próby Proctor’a. Budowa oświetlenia drogowego: Na całej długości budowanej ulicy należy wykonać kablową sieć oświetlenia ułożoną na normatywnej głębokości kablem YAKXS 4x25 mm2, słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane wysokości 7.0 m i wysięgnikami 1.0 m typu OCS, oraz oprawami LED 39W. Na przejściach linii kablowej pod drogami lub wjazdami kable ułożyć w rurze ochronnej. UWAGA: Linia oświetleniowa kablowa niniejszego zadania zasila również oświetlenie ulicy Ogrodowej działka 178. Zadaniem inspektora jest również koordynacja robót w tym zakresie. Kolizje elektroenergetyczne: W zakres nadzoru wchodzi również usunięcie kolizji energetycznych polegających na demontażu linii napowietrznych nn 0,4 kV wraz ze słupami elektroenergetycznymi, demontażu istniejących przyłączy kablowych, przebudowa linii kablowych nn oraz montaż muf kablowych, budowa linii kablowych do złączy kablowych oraz ich przenumerowanie według standardów ENERGA OPERATOR SA, montaż rur osłonowych na istniejące i projektowane linie kablowe. W zakres robót elektroenergetycznych wchodzi również przestawienie istniejącego słupa oświetleniowego zlokalizowanego w działce nr 144/3 w projektowanej ścieżce rowerowej. Słup należy przestawić poza obrzeże chodnika o około 5.0 mb od obecnej lokalizacji. Przedmiotem zamówienia nadzoru inwestorskiego jest nadzorowanie wykonania prac zgodnie z projektem, budowlanym, uzgodnieniami, zapisami SIWZ, umową z Wykonawcą robót (dokumenty te będą stanowiły załącznik do umowy o nadzór), prawem budowlanym, sztuką budowlaną. Budowa kanalizacji deszczowej: Na całej długości budowanej ulicy należy wykonać kanalizację deszczową grawitacyjną z rur PVC U lite o sztywności obwodowej 8 kN/m2 i średnicy Ø 315, Ø 250, Ø 200 wraz ze studniami rewizyjnymi betonowymi z osadnikami, przejściami szczelnymi 1200 mm i 1500 mm, pierścieniami odciążającymi, włazami żeliwnymi typu ciężkiego D400. Wpusty deszczowe prefabrykowane betonowe z pierścieniami odciążającymi o średnicy 500 mm z osadnikiem, kraty żeliwne typu ciężkiego na zawiasach z kierunkowym spływem wody. UWAGA: Zamawiający rezygnuje z pompowego odprowadzenia wody deszczowej i zastępuje go grawitacyjnym, profil grawitacyjnego odprowadzenia wody do studni D5 zostaje załączony do SIWZ. Budowa sieci wodociągowej: Na całej długości budowanej ulicy należy wykonać sieć wodociągową PE-HD DN110, wraz z hydrantami nadziemnymi zamontowanymi zgodnie z projektem, do nowej sieci wodociągowej należy dokonać przełączenia użytkowników. Węzeł W11-W11’ wykonać z rur PE-HD DN110 włączony w sieć główną na trójnik i odcięty zasuwami przed i za drogą. Węzły wodociągowe należy obrukować kostką grubości 8 cm o wymiarach 1m x 1m ograniczone obrzeżem i oznakować tabliczkami domiarowymi. Z uwagi na przesunięcie czasowe realizacji inwestycji (od projektu do realizacji prosimy o ujęcie w wycenie dwóch dodatkowych przyłączy wodociągowych o długości po 12,0 mb każde włączane poprzez nawiertkę, w rurze osłonowej). Budowa kanalizacji sanitarnej : W ramach budowy drogi należy wykonać dwa przejścia poprzeczne sanitarne tłoczne perspektywiczne do planowanych obiektów przedszkola i żłobka. Zgrzewanie rurociągów tłocznych należy dokonać kształtkami elektrooporowymi, rurociągi po drugiej stronie drogi zakończyć zasuwami pełnoprzelotowymi. Dodatkowo należy wykonać przejście grawitacyjne o średnicy 200/5,9 mm PVC włączone w studnię o rzędnych 2.18/0.38 a zakończone studnią PVC Ø 400 na granicy działki nr 163/1. Studnię należy obrukować kostką grubości 8 cm. O wymiarach 1m x 1m ograniczone obrzeżem. Przebudowa przepustów : W Km 0+240 występuje zamulony przepust betonowy 400 mm o długości 14.0 mb. Przepust ten należy udrożnić oraz uszkodzone rury wymienić na nowe. Zakłada się 50 % nowych rur. Zamawiający informuje, iż na realizację przedmiotowego zamówienia posiada zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu Nr AB 6743.1356.2018.LS.GC z dnia 08.01.2019 r. oraz decyzję nr 329/2019 z dnia 15.04.2019 roku (nr rejestru AB.6740.174.2019.LS.GC). 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik 7 do niniejszej SIWZ. 5. Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego: W zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust 1, obejmuje w szczególności: 1) Organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2) Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 6) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9) kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 10) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 11) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum 4 razy w miesiącu. Zamawiający wymaga, aby inspektorzy byli obecni na placu budowy co najmniej raz w tygodniu. Obecność inspektorów dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy. Ilość wizyt na placu budowy inspektora stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Każda Obecność inspektora na placu budowy ponad niezbędne minimum (4 razy w miesiącu) nie musi być odnotowywana w dzienniku budowy. Wizyty nie odnotowywane w dzienniku budowy będą zapisywane m.in. na: listach obecności, protokołach z narad koordynacyjnych, itp. W nagłych przypadkach wymagających obecności inspektora nadzoru (np. awaria, wypadek podczas realizacji robót np.: osunięcie ziemi, uszkodzenie infrastruktury znajdującej się w pobliżu realizacji robót budowlanych, itp.) będzie on się musiał stawić na placu budowy w ramach umownego wynagrodzenia nawet w sytuacji gdy liczba wizyt przekracza liczbę wizyt zaoferowanych w ofercie. Wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. 12) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 13) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania, 14) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów miesięcznych dla Zamawiającego, 16) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 17) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 18) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 19) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach miesięcznych (w razie potrzeby częściej), w każdym obiekcie, w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik CD) – przekazywanie dokumentacji raz w miesiącu Zamawiającemu, 6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. d) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań. e) Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. f) Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na jego żądanie lub najpóźniej w momencie wygaśnięcia lub rozwiązania umowy. g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6) ustawy PZP. 9. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. „procedura odwrócona”, o której mowa w art. 24aa ustawy PZP. Zamawiający stosując powyższą procedurę, w pierwszej kolejności dokona wstępnego badania i oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega odrzuceniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach