Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa ul. Ogrodowej w Cedrach Wielkich”.

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2020-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa ul. Ogrodowej w Cedrach Wielkich”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach następującego zadania inwestycyjnego: „Przebudowa ul. Ogrodowej w Cedrach Wielkich”, w następujących specjalnościach: a) drogowej bez ograniczeń, b) Sanitarnej, c) elektroenergetycznej Zadanie obejmuje kompleksowy nadzór nad wykonaniem wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, umową , SIWZ i uzyskaniem przez Wykonawcę robót budowlanych pozwolenia na użytkowanie 2. Inwestycja „Przebudowa ul. Ogrodowej w Cedrach Wielkich” zlokalizowana jest na działce o numerze 178 i obejmuje swym zakresem wykonanie niżej wymienionych prac: Budowa drogi : Prace przygotowawcze, rozbiórka elementów przewidzianych do przebudowy, usunięcie kolizji infrastruktury technicznej związanych z budową drogi (kolizje z sieciami elektroenergetycznymi). Korytowanie na całej szerokości jezdni, chodnika, ścieżki, wjazdów, pobocza i skrzyżowań wraz z odwozem w miejscu utylizacji i utylizacją urobku. Warstwy składowe układu jezdnego składają się z następujących elementów warstwa ścieralna, wiążąca, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, ulepszone podłoże, podłoże gruntowe, grubości i skład poszczególnych warstw jest opisany szczegółowo w projekcie. Warstwy składowe zjazdów składają się z następujących elementów warstwa ścieralna, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, ulepszone podłoże, podłoże gruntowe. Warstwy składowe chodników warstwa ścieralna, podsypka cementowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, geokompozyt separacyjno-wzmacniający, podłoże gruntowe. Warstwy składowe ścieżki rowerowej warstwa ścieralna, podsypka cementowo-piaskowa, podbudowa zasadnicza, podbudowa pomocnicza, geokompozyt separacyjno-wzmacniający, podłoże gruntowe. Warstwy składowe pobocza destrukt asfaltowy, podłoże gruntowe. Ułożenie krawężników i obrzeży, ułożenie warstw dla poszczególnych elementów realizacyjnych, wykonanie nawierzchni poszczególnych elementów, wykonanie skarp z obsiewem trawą, wykonanie zieleni, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu, prace wykończeniowe i porządkowe, odmulenie rowów melioracyjnych po obu stronach drogi i regulacja przepustów. Regulacja oraz wymiana na nowe uszkodzonych włazów studni, skrzynek sieci wodociągowej, gazowej, telekomunikacyjnej i innej w przypadku wystąpienia na budowie. UWAGA : W zakresie nadzoru zadania 1, ul. Ogrodowej należy wycenić także nadzór skrzyżowania ulic Ogrodowa – Ogrodowa w obrębie działki 178, wraz z nadzorem następujących elementów skrzyżowania, ścieżki, chodnika, przepustu PEHD DN 600mm i długości 16.0m wraz z jego obrukiem kamiennym , kanału technologicznego, oświetlenia, oraz sieci wodociągowej PE110, rurami ochronnymi, węzłem włączeniowym wodociągowym, energetycznej, kanalizacji deszczowej DN250mm, DN315mm (w zakresie działki 178), dwóch wpustów drogowych, studni D5 i D6. Budowa kanału technologicznego : Na całej długości budowanej ulicy należy wykonać kanał technologiczny z rur HDPEØ110/6.3, rury DVR110, studni SKR-1, złączek, ułożony na głębokości około 0,8 m od rzędnej docelowej, zagęszczenie nie mniejsze niż 85 % wg zmodyfikowanej próby Proctor’a. Budowa oświetlenia drogowego : Na całej długości budowanej drogi należy wybudować kablową sieć oświetlenia ułożoną na normatywnej głębokości kablem YAKXS 4x25mm2, słupy oświetleniowe wysokości 7.0m i wysięgnikami 1.0m, oraz oprawami LED 39W. Na przejściach linii kablowej pod drogami lub wjazdami kable ułożyć w rurze ochronnej. Należy także zdemontować istniejące oprawy wraz z wysięgnikami i protokolarnie przekazać Inwestorowi. Kolizje elektroenergetyczne : W zakres budowy drogi wchodzi także usunięcie kolizji energetycznych polegających na przestawieniu istniejących słupów, dostosowanie istniejących przyłączy energetycznych do nowej lokalizacji słupów, demontażu starych i montażu nowych słupów wraz z przedłużeniem lub skróceniem linii kablowych. Przedmiotem zamówienia nadzoru inwestorskiego jest nadzorowanie wykonania wszystkich prac zgodnie z projektem budowlanym, uzgodnieniami, zapisami SIWZ, umową z Wykonawcą robót, (dokumenty te będą stanowiły załącznik do umowy o nadzór), prawem budowlanym, sztuką budowlaną. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik 7 do SIWZ. 5. Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego: W zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust 1, obejmuje w szczególności: 1) Organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2) Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 6) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9) kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 10) ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 11) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność minimum 4 razy w miesiącu. Zamawiający wymaga, aby inspektorzy byli obecni na placu budowy co najmniej raz w tygodniu. Obecność inspektorów dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy. Ilość wizyt na placu budowy inspektora branży drogowej stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Każda Obecność inspektora na placu budowy ponad niezbędne minimum (4 razy w miesiącu) nie musi być odnotowywana w dzienniku budowy. Wizyty nie odnotowywane w dzienniku budowy będą zapisywane m.in. na: listach obecności, protokołach z narad koordynacyjnych, itp. W nagłych przypadkach wymagających obecności inspektora nadzoru (np. awaria, wypadek podczas realizacji robót np.: osunięcie ziemi, uszkodzenie infrastruktury znajdującej się w pobliżu realizacji robót budowlanych, itp.) będzie on się musiał stawić na placu budowy w ramach umownego wynagrodzenia nawet w sytuacji gdy liczba wizyt przekracza liczbę wizyt zaoferowanych w ofercie. Wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. 12) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 13) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania, 14) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów miesięcznych dla Zamawiającego, 16) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 17) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, 18) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 19) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach miesięcznych (w razie potrzeby częściej), w każdym obiekcie, w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik CD) – przekazywanie dokumentacji raz w miesiącu Zamawiającemu, 6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. d) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań. e) Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. f) Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na jego żądanie lub najpóźniej w momencie wygaśnięcia lub rozwiązania umowy. g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach