Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych: 1) Przebudowa boiska trawiastego na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Giemlice; 2) Budowa Centrum Kultury Rybackiej w miejscowości Cedry Małe

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych: 1) Przebudowa boiska trawiastego na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Giemlice; 2) Budowa Centrum Kultury Rybackiej w miejscowości Cedry Małe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, w ramach zadań inwestycyjnych: 1) Zadanie 1 - Przebudowa boiska trawiastego na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Giemlice; 2) Zadanie 2 - Budowa Centrum Kultury Rybackiej w miejscowości Cedry Małe w następujących specjalnościach: Zadanie 1 Boisko Giemlice: a) drogowej bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, Zadanie 2 Centrum Kultury Rybackiej w miejscowości Cedry Małe a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; c) instalacji elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; d) drogowej bez ograniczeń. 2. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem: Zadanie 1: a) budowa boiska z nawierzchni poliuretanowej o powierzchni 996 m2 i wymiarach 22 m x 44 m. b) demontaż istniejącego placu zabaw i przeniesienie do nowej lokalizacji wskazanej na zagospodarowaniu terenu. c) wykonanie wokół placu zabaw strefy bezpieczeństwa z warstwy piasku o grubości 30 cm, d) budowa ogrodzenia o wysokości 4 m. W ogrodzeniu należy zamontować bramę techniczną 250 cm i furtkę wejściową 150 cm, e) ustawienie przy boisku ławek z siedziskami plastikowymi z oparciem o wys. 25cm na konstrukcji stalowej, ocynkowanej ogniowo – 2 szt. po 20 miejsc, oraz kosza na śmieci poj. 60 l – szt.1, f) wykonanie ciągów pieszych z kostki betonowej gr. 6 cm nawiązując do stanu istniejącego przy budynku szkoły w Giemlicach, g) wykonanie obrzeża nawierzchni boiska i chodników obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej. h) montaż przy wejściu na boisko, w kostce gumowej wycieraczki o wymiarach 1 m x 2 m. i) montaż wzdłuż ciągu pieszego, przed wejściem na boisko dwóch ławek szer. 200 cm. oraz kosza na śmieci poj. 60l – szt. 1 Ławki na konstrukcji stalowej z drewnianym siedziskiem i oparciem należy zamontować przez zabetonowanie nóg w gruncie, j) wykonanie odwodnienia boiska – powierzchniowo do gruntu, spadkami poprzecznymi i=0,5 % na teren przyległy do płyty boiska, k) wyposażenie boiska sportowego w następujące elementy: - bramki do piłki ręcznej 300 x 200 cm wraz z wyposażeniem – 2 szt., - konstrukcja wsporcza koszy do koszykówki wraz z wyposażeniem – 4 kpl., - słupki z siatką do siatkówki oraz tenisa ziemnego wraz z wyposażeniem – 1 kpl, l) wykonanie oświetlenie boiska obejmującego: słupy metalowe h-10m – 4szt., naświetlacze LED 200 W- 8 szt., szafę oświetleniową TO do sekcyjnego sterowania oświetleniem z licznikiem energii elektrycznej. Słupki do urządzeń sportowych oraz słupy oświetleniowe należy zabezpieczyć osłonami z pianki poliuretanowej. m) wykonanie piłkochwytów z siatki polipropylenowej (na wysięgniku ogrodzenia) o długości 22 m i wysokości 4 m, – 2 kpl. Zadanie 2 Budowa Centrum Kultury Rybackiej w miejscowości Cedry Małe wraz z instalacjami na dz. nr 164/2 i 377/1. 1. Zakres inwestycji: Wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową dotyczącą budowy Centrum Kultury Rybackiej wraz z instalacją elektroenergetyczną, instalacjami wod. - kan., instalacją c.o. - ogrzewaniem opartym o pompy ciepła powietrze - powietrze, zagospodarowaniem terenu przyległego -utwardzenie obejścia budynku wraz z wybudowaniem 19 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych. Roboty budowlane obejmują budowę budynku o powierzchni zabudowy 251 m² w technologii tradycyjnej, jednokondygnacyjny, o wymiarach zewnętrznych 16,99 m x 17,35 m i wysokości 6,07 m, zwieńczony dachem dwuspadowym. Parametry techniczne budynku Powierzchnia użytkowa budynku: 212,6 m Powierzchnia zabudowy: 250,85 m2 Wysokość budynku: 6,07 m - budynek niski, parterowy Kubatura – 1 147,99 m3 Kąt nachylenia połaci dachu – 23 st., Zestawienie pomieszczeń: 01.1 korytarz 19,4 m² 01.2 kotłownia 4,0 m² 01.3 magazyn 9,3 m² 01.4 kuchnia 15,2 m² 01.5 sala spotkań 112,2 m² 01.6 WC damski 10,9 m² 01.7 WC ON, męski 4,8 m² 01.8 szatnia A 9,0 m² 01.9 WC drużyn 12,7 m² 01.10 szatnia B 9,8 m² 01.11 hol 5,3 m² Suma powierzchni użytkowej: 212,60 m² Roboty budowlane obejmują: a) Wybudowanie obiektu kubaturowego; b) Zagospodarowanie terenu przyległego; c) Wykonanie instalacji elektrycznej, d) Wykonanie instalacji odgromowej, e) Wykonanie instalacji oświetlenia, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego z osprzętem. f) Wykonanie instalacji systemu wodociągowego z armaturą; g) Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z węzłami sanitarnymi wyposażonymi w armaturę; h) Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. 3. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim został opisany w załącznikach do SIWZ: a) załącznik nr 7 do SIWZ – dokumentacja projektowa boisko Giemlice , b) załącznik nr 8 do SIWZ – Wytyczne do Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia boisko Giemlice c) załącznik nr 9 do SIWZ – przedmiar robót boisko Giemlice d) załącznik nr 10 do SIWZ - Projekt budowlany: branża architektoniczna, branża konstrukcyjna, branża elektryczna i teletechniczne, branża sanitarna i c.o. Centrum Kultury Rybackiej; e) załącznik nr 11 do SIWZ - Projekt budowlany sieci, przyłączy i instalacji branży sanitarnej Centrum Kultury Rybackiej; f) załącznik nr 12 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – architektura i konstrukcja Centrum Kultury Rybackiej; g) załącznik nr 13 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – roboty elektryczne Centrum Kultury Rybackiej. 3. Szczegółowy zakres nadzoru inwestorskiego (Zadanie 1 oraz Zadanie 2): W zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, nadzór inwestorski nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w ust 1, obejmuje w szczególności: 1) Organizację, koordynację, oraz nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji, 2) Wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami wynikającymi z przepisów ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, tj. w szczególności: 3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych sieci, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, udział w komisjach powoływanych przez Zamawiającego, 6) Potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 7) Wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy (dotyczy tylko zadania nr 2) dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 8) Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9) Kontrolę ilości i terminowości wykonywania robót, 10) Ochronę interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, 11) Dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność inspektorów minimum 4 razy w miesiącu. Zamawiający wymaga, aby inspektorzy byli obecni na placu budowy co najmniej raz w tygodniu. Obecność inspektorów dokumentowana będzie wpisami do dziennika budowy dla zadania nr 2, natomiast dla zadania nr 1 na protokole z wizyty, listach obecności, itp. Ilość wizyt na placu budowy inspektora branży drogowej (dla zadania nr 1) i konstrukcyjno – budowlanej (dla zadania nr 2) stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Każda Obecność inspektora na placu budowy ponad niezbędne minimum (4 razy w miesiącu) nie musi być odnotowywana w dzienniku budowy (dotyczy zadania nr 2). Wizyty nie odnotowywane w dzienniku budowy (dotyczy zadania nr 2) będą zapisywane m.in. na: listach obecności, protokołach z narad koordynacyjnych, itp. W nagłych przypadkach wymagających obecności inspektora nadzoru (np. awaria, wypadek podczas realizacji robót np.: osunięcie ziemi, uszkodzenie infrastruktury znajdującej się w pobliżu realizacji robót budowlanych, itp.) będzie on się musiał stawić na placu budowy w ramach umownego wynagrodzenia nawet w sytuacji gdy liczba wizyt przekracza liczbę wizyt zaoferowanych w ofercie. Wizyty na placu budowy odbyte w ciągu tego samego dnia, niezależnie od ich ilości, traktowane będą jako jedna wizyta. 12) Zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. 13) Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót, 14) Informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 15) Prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów w formie protokołów miesięcznych dla Zamawiającego, 16) Na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, 17) Dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy (dotyczy tylko zadania nr 2), 18) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. 19) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej z realizacji robót, w odstępach miesięcznych (w razie potrzeby częściej), w każdym obiekcie, w ilości niezbędnej, w formie zdjęć cyfrowych. Zdjęcia będą szczegółowo opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym (nośnik CD) – przekazywanie dokumentacji raz w miesiącu Zamawiającemu, 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Bez zgody Zamawiającego, Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian w zakresie realizacji inwestycji. b) Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy na poszczególnych zadaniach jest niedopuszczalne c) Niedozwolone jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osoby fizyczne / firmy, które wykonują jakiekolwiek prace na rzecz wykonawców robót budowlanych na poszczególnych zadaniach. d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. e) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. f) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt dojazd, w celu dotarcia na budowę lub na miejsce spotkań. g) Wykonawca odpowiada za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową w granicach umów starannego działania. h) Wszelkie materiały, przedmioty i dokumenty, w których posiadanie Wykonawca wejdzie w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia są i pozostaną własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany je zwrócić Zamawiającemu na jego żądanie lub najpóźniej w momencie wygaśnięcia lub rozwiązania umowy. f) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż dla zadania nr 1 – 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), dla zadania nr 2 - 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). W przypadku składania ofert na zadanie 1, zadanie 2, Zamawiający wymaga polisy ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, 00/100)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach