Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizacji zadania pod nazwą: Rozwój turystyki aktywnej na terenie Polski północno - wschodniej poprzez budowę hali widowiskowo - sportowej w Gibach

Gmina Giby ogłasza przetarg

  • Adres: 16-506 Giby, Giby 74a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 5165038 , fax. 0-87 5165027
  • Data zamieszczenia: 2013-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Giby
    Giby 74a 74a
    16-506 Giby, woj. podlaskie
    tel. 0-87 5165038, fax. 0-87 5165027
    REGON: 79006710820000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.giby.wrotapodlasia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizacji zadania pod nazwą: Rozwój turystyki aktywnej na terenie Polski północno - wschodniej poprzez budowę hali widowiskowo - sportowej w Gibach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego realizacji zadania pod nazwą: Rozwój turystyki aktywnej na terenie Polski północno - wschodniej poprzez budowę hali widowiskowo -sportowej w Gibach. 2) Zakres robót budowlanych, na których prowadzony będzie nadzór obejmuje budowę hali widowiskowo - sportowej z zapleczem i łącznikiem na działce o numerze geodezyjnym 637 we wsi Giby. Projekt zakłada budowę hali sportowej z funkcją widowiskową o następujących parametrach użytkowych: a) powierzchnia zabudowy - 1 466,95 m2, b) powierzchnia netto - 2 061,97 m2, c) powierzchnia całkowita - 3 060,58 m2 d) kubatura - 13 647,51 m3 wraz z wyposażeniem siłowni, wypożyczalni sprzętu i Punktu informacji turystycznej. Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje sanitarne: wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej (odprowadzenie wód opadowych - powierzchniowe), przeciwpożarową, wentylacji mechanicznej hali sportowej i zaplecza - wg opracowania branży sanitarnej, centralnego ogrzewania z kotłownią na paliwo ekologiczne, wentylacji grawitacyjnej. 3) obowiązki wykonawcy przed rozpoczęciem robót budowlanych: a) dokonanie weryfikacji dokumentacji projektowej w zakresie spójności i zgodności: projektu budowlanego, przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, b) wsparcia merytorycznego z zakresu prawa budowlanego podczas wyboru wykonawcy robót budowlanych, c) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych. 4) obowiązki wykonawcy w trakcie budowy: a) reprezentowanie Inwestora/Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) koordynacja robót poszczególnych branż; c) codzienna wizyta na placu budowy (od poniedziałku do piątku) potwierdzona wpisem na listę obecności w siedzibie Inwestora, d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego, e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót wbudowanych, wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, g) potwierdzanie robót faktycznie wykonanych oraz potwierdzenie faktu usunięcia wad, h) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej., i) podejmowanie decyzji o wstrzymaniu części lub całości robót w sytuacjach określonych w prawie budowlanym, j) wnioskowania o usunięcie z terenu budowy każdej osoby zatrudnionej przez wykonawcę robót budowlanych, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbałe w swojej pracy, k) ścisła współpraca z Projektantem w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego i uzyskiwania od Projektanta zgody na zmiany w zakresie projektu budowlanego, l) zlecenie wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badan materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości, m) uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego inwestycji. n) rozpatrywanie roszczeń wykonawcy robót budowlanych i przedstawiania stanowiska w odniesieniu do nich o) rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia; p) w przypadku, gdy wszczęty zostanie spór sądowy między Zamawiającym, a wykonawcą robót budowlanych dotyczących realizacji inwestycji, wykonawca udzieli wsparcia Zamawiającemu poprzez przedstawienie wyczerpujących informacji i wyjaśnień dotyczących sporu oraz jednoznacznego stanowiska wykonawcy co do przedmiotu sporu; r) jeżeli w okresie realizacji inwestycji zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, nieprzewidzianych umową pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych, to inspektor nadzoru niezwłocznie zawiadamia Zamawiającego celem podjęcia decyzji co do ich wykonania. Bez zgody zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót budowlanych polecenia wykonania robót dodatkowych i zamiennych 5) Wspólny Słownik Zamówień CPV 71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego. 6) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2007 -2013. OŚ III Rozwój turystyki i kultury. Działanie 3.1 Rozwój atrakcyjności turystycznej regionu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.giby.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach