Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych realizowanych przez Gminę Świdnica

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Głowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8523067 w. 24 , fax. 074 8521226w.400
  • Data zamieszczenia: 2017-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    ul. Głowackiego 4
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8523067 w. 24, fax. 074 8521226w.400
    REGON: 89071838900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych realizowanych przez Gminę Świdnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej i drogowej przy realizacji zadania pn. „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach budowlanych realizowanych przez Gminę Świdnica“. 2. Niniejsze zamówienie podzielone zostało na 4 następujące części (zadania): 1)Zadanie nr 1 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a) nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Słotwinie", b) dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 30 szt. c) nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 1.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 30 szt., - o wartości większej niż 1.000 zł i nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 150.000 zł. 2)Zadanie nr 2 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży instalacyjnej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a) nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Słotwinie", b) dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 30 szt. c) sprawdzenie poprawności wykonania montażu przydomowych oczyszczalni ścieków zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz instrukcją montażu - szacowana ilość 40 szt., d) kontrola poprawności funkcjonowania przydomowych oczyszczalni ścieków - szacowana ilość 10 szt., e) nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 1.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 30 szt., - o wartości większej niż 1.000 zł i nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 30 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 310.000 zł. 3) Zadanie nr 3 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a) nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego "Modernizacja oświetlenia w gminie", b) dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt. c) nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: -o wartości nieprzekraczającej 1.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości większej niż 1.000 zł i nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 20 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 50.000 zł. 4) Zadanie nr 4 dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej. W ramach zadania Wykonawca będzie wykonywał następujące czynności: a) nadzór nad robotami wykonywanymi w ramach następujących zadań inwestycyjnych: - Droga dojazdowa do gruntów rolnych, - Budowa i modernizacja dróg i chodników w gminie, w tym zagospodarowanie terenu przy budynku Urzędu Gminy, - Budowa drogi rowerowej oraz wymiana części oświetlenia ulicznego na energooszczędne na terenie Gminy Świdnica w celu ograniczenia niskiej emisji w obszarze Aglomeracji Wałbrzyskiej, b) dokonywanie wizji lokalnych - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 15 szt. c) nadzór nad robotami realizowanymi w ramach bieżącej działalności Zamawiającego w podziale na roboty: - o wartości nieprzekraczającej 5.000 zł - szacowana ilość w ciągu trwania umowy 25 szt., - o wartości powyżej 5.000 zł - szacowana wartość robót w ciągu trwania umowy 100.000 zł. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Wykonawca będzie miał obowiązek uczestniczenia w radach budowy 1 raz w tygodniu oraz nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru. W przypadku pełnienia przez Wykonawcę funkcji koordynatora, o której mowa w pkt 5, Wykonawca zobowiązany będzie to dokonywania wizyt na budowie w ilości zgodnej ze złożoną ofertą. 5. Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) inspektor nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej pełnił będzie rolę koordynatora inspektorów nadzoru wszystkich zaangażowanych branż. W przypadku, gdy realizowane roboty budowlane nie będą wymagały nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej, to funkcję koordynatora, o której mowa w art. 27 ustawy Prawo budowlane, pełnił będzie inspektor właściwy dla robót o najwyższej wartości robót. Z tytułu pełnienia funkcji koordynatora Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w okresie gwarancji na zrealizowane zadania inwestycyjne określone w rozdz. III.2 SIWZ zgodnie z okresami zaoferowanymi przez Wykonawców robót budowlanych, jednak nie dłuższym niż 60 miesięcy od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego zadania inwestycyjnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) 200 PLN (słownie: dziewięćset złotych) dla zadania nr 1, 2) 800 PLN (słownie: osiemset złotych) dla zadania nr 2, 3) 300 PLN (słownie: trzysta złotych) dla zadania nr 3, 4) 600 PLN (słownie: sześćset złotych) dla zadania nr 4,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach