Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: Ograniczenie problemów społecznych, gospodarczych i przestrzennych w gminie Lubaczów poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów pokolejowych i poprzemysłowych wraz z zagospodarowaniem otoczenia – roboty budowlane i usługi

Gmina Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
    ul. Jasna 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
    REGON: 65090065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalubaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: Ograniczenie problemów społecznych, gospodarczych i przestrzennych w gminie Lubaczów poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów pokolejowych i poprzemysłowych wraz z zagospodarowaniem otoczenia – roboty budowlane i usługi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pod nazwą: Ograniczenie problemów społecznych, gospodarczych i przestrzennych w gminie Lubaczów poprzez rewitalizację zdegradowanych obiektów pokolejowych i poprzemysłowych wraz z zagospodarowaniem otoczenia – roboty budowlane i usługi z podziałem na następujące zadania: 1) Zadanie Nr 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową budynków (CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego): 1.1 Rozbudowa i przebudowa budynku stacji Basznia – Galeria Kolejnictwa. Przedmiotem zadania będzie rozbudowa i przebudowa budynku stacji w Baszni oraz obiektów gospodarczych znajdujących się w jej bezpośrednim otoczeniu, w celu utworzenia galerii kolejnictwa. Zakres robót obejmuje również budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (wodno-kanalizacyjnej). Na roboty składają się następujące elementy: a) Rozbudowa i przebudowa budynków byłej stacji PKP z przeznaczeniem na galerię kolejnictwa. b) Zagospodarowanie terenu. Termin realizacji robót budowlanych: do dnia 30.11.2021 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy robót budowlanych: 1. na podstawie faktury częściowej w wysokości do 300.000 zł, płatnej w IV kwartale 2021 roku, po wykonaniu i protokolarnym odbiorze części robót budowlanych odpowiadających swoją wartością co najmniej planowanej płatności; 2. na podstawie faktury końcowej – pozostała część wynagrodzenia wynikająca z oferty Wykonawcy – płatnej w I kwartale 2022 roku, po wykonaniu protokolarnym odbiorze pozostałych robót objętych zamówieniem. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy (postępowanie przetargowe nierozstrzygnięte. Długość okresu gwarancji zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza wynosi 60 miesięcy). Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację techniczną robót budowlanych zawiera Załącznik Nr 7.1 do SIWZ. 2.1 Przebudowa stacji Basznia Dolna na zaplecze socjalno-sanitarne obserwatorium astronomicznego. Przedmiotem zadania będzie przebudowa, nadbudowa i rozbudowa istniejącego budynku gospodarczego stacji Basznia Dolna ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze socjalno-sanitarne związane z obsługą obserwatorium astronomicznego ujętego w Zadaniu - Wieża ciśnień w Tymcach. Zakres robót obejmuje również zagospodarowanie otoczenia, budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (wodno-kanalizacyjnej) dla obiektu. Na roboty składają się następujące elementy: a) Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej stacji PKP z przeznaczeniem na zaplecze socjalno – sanitarne związane z obsługą obserwatorium astronomicznego. b) Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczego ze zmianą sposobu użytkowania na zaplecze socjalno – sanitarne związane z obsługą obserwatorium astronomicznego (zaplecze warsztatowo – rekreacyjne). c) Zagospodarowanie terenu. d) Sieć wodociągowo – kanalizacyjna. Termin realizacji robót budowlanych: do dnia 30.11.2021 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy robót budowlanych: 1. na podstawie faktury częściowej w wysokości do 300.000 zł, płatnej w IV kwartale 2021 roku, po wykonaniu i protokolarnym odbiorze części robót budowlanych odpowiadających swoją wartością co najmniej planowanej płatności; 2. na podstawie faktury końcowej – pozostała część wynagrodzenia wynikająca z oferty Wykonawcy – płatnej w I kwartale 2022 roku, po wykonaniu protokolarnym odbiorze pozostałych robót objętych zamówieniem. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy (postępowanie przetargowe nierozstrzygnięte. Długość okresu gwarancji zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza wynosi 60 miesięcy). Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację techniczną robót budowlanych zawiera Załącznik Nr 7.2 do SIWZ. 3.1 Przebudowa wieży ciśnień w Tymcach i budynku hydroforni. Przedmiotem zadania będzie przebudowa i nadbudowa budynku pokolejowej wieży ciśnień w Tymcach z przeznaczeniem na obserwatorium astronomiczne, wraz ze stworzeniem tarasu widokowego, przebudową byłej hydroforni z przeznaczeniem na budynek szkoleniowo-edukacyjny oraz zagospodarowanie otoczenia i instalację zewnętrznych urządzeń edukacyjnych. Zakres robót obejmuje również budowę niezbędnej infrastruktury technicznej (wodno-kanalizacyjnej) dla obiektu. Na roboty składają się następujące elementy: a) Przebudowa i nadbudowa istniejącej wodnej wieży ciśnień z przeznaczeniem na obserwatorium astronomiczne. b) Przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku hydroforni ze zmianą sposobu użytkowania na budynek szkoleniowo – edukacyjny związany z obsługą obserwatorium. c) Zagospodarowanie terenu. d) Oświetlenie terenu. e) Sieć wodociągowa. Termin realizacji robót budowlanych: do dnia 30.11.2021 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy robót budowlanych: 1. na podstawie faktury częściowej w wysokości do 300.000 zł, płatnej w IV kwartale 2021 roku, po wykonaniu i protokolarnym odbiorze części robót budowlanych odpowiadających swoją wartością co najmniej planowanej płatności; 2. na podstawie faktury końcowej – pozostała część wynagrodzenia wynikająca z oferty Wykonawcy – płatnej w I kwartale 2022 roku, po wykonaniu protokolarnym odbiorze pozostałych robót objętych zamówieniem. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy (postępowanie przetargowe nierozstrzygnięte. Długość okresu gwarancji zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza wynosi 60 miesięcy). Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację techniczną robót budowlanych zawiera Załącznik Nr 7.3 do SIWZ. 4.1 Przebudowa i nadbudowa budynku byłej Zlewni Mleka w Baszni Dolnej. Przedmiotem zadania będzie przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania byłej zlewni mleka z przeznaczeniem na budynek do prowadzenia działalności gospodarczej wraz z zagospodarowaniem przyległego otoczenia. Na roboty składają się następujące elementy: a) Roboty przygotowawcze. b) Roboty stanu surowego zamkniętego. c) Roboty wykończeniowe. d) Zagospodarowanie terenu. e) Roboty instalacyjne sanitarne. f) Instalacje elektryczne. Termin realizacji robót budowlanych: do dnia 30.10.2020 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy robót budowlanych - na podstawie faktury końcowej, płatnej w IV kwartale 2020 roku, po wykonaniu i protokolarnym odbiorze wszystkich robót objętych zamówieniem. Okres gwarancji: 60 miesięcy. Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację techniczną robót budowlanych zawiera Załącznik Nr 7.4 do SIWZ. 5.1 Rozbudowa i przebudowa zabytkowej plebanii na Izbę Pamięci. Przedmiotem zadania będzie zachowanie, konserwacja, udostępnienie, roboty konserwatorskie i restauratorskie budynku byłej plebanii w Baszni Dolnej z przeznaczeniem na utworzenie Lokalnej Izby Pamięci poświęconej historii Baszni Dolnej i okolic. Budynek został wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-1544 decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z/s w Przemyślu z dnia 15.06.2018 r., dla obiektu została też wydana w dniu 16.08.2018 r. przez Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z/s w Przemyślu decyzja zezwalającą i określająca warunki prowadzenia prac remontowo – konserwatorskich. Decyzją tą nałożono m.in. wymóg kierowania pracami konserwatorskimi przez osobę posiadającą kwalifikacje zgodne z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - t.j. Dz.U. z 2018 r., poz.2067, ze zm. (osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury) oraz dokonywania protokolarnych uzgodnień wszelkich prac związanych z wymianą elementów konstrukcji i wyposażenia w ramach komisji konserwatorskich. Na roboty składają się następujące elementy: a) Roboty remontowo – budowlane. b) Zagospodarowanie terenu. c) Instalacje sanitarne. Termin realizacji robót budowlanych: do dnia 30.11.2021 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy robót budowlanych: 1. na podstawie faktury częściowej w wysokości do 200.000 zł, płatnej w IV kwartale 2021 roku, po wykonaniu i protokolarnym odbiorze części robót budowlanych odpowiadających swoją wartością co najmniej planowanej płatności; 2. na podstawie faktury końcowej – pozostała część wynagrodzenia wynikająca z oferty Wykonawcy – płatnej w I kwartale 2022 roku, po wykonaniu protokolarnym odbiorze pozostałych robót objętych zamówieniem. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy (postępowanie przetargowe nierozstrzygnięte. Długość okresu gwarancji zaproponowana przez Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza wynosi 60 miesięcy). Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację techniczną robót budowlanych zawiera Załącznik Nr 7.5 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) dla robót budowlanych: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 2) Zadanie Nr 2: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych związanych z konserwacją obiektów mostowych (CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego): Zadanie obejmuje konserwację dwóch żelaznych mostów z linii kolejowej 101, tj.: 1. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej mostu z Lubaczowa. 2. Zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej mostu z Nowej Grobli. Termin realizacji robót budowlanych: do dnia 30.10.2020 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy robót budowlanych - na podstawie faktury końcowej, płatnej w IV kwartale 2020 roku, po wykonaniu i protokolarnym odbiorze wszystkich robót objętych zamówieniem. Okres gwarancji: 60 miesięcy. Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację techniczną robót budowlanych zawiera Załącznik Nr 7.6 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) dla robót budowlanych: 45221110-6 Roboty budowlane w zakresie mostów 3) Zadanie Nr 3: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych związanych z przebudową dróg do rewitalizowanych obiektów (CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego): W ramach zadania przebudowane zostaną drogi dojazdowe do obiektów objętych projektem. Na roboty składają się następujące elementy: 1. Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 393, 406, 18 – dojście z obserwatorium astronomicznego do budynku zaplecza socjalno – sanitarnego związanego z obsługą obserwatorium astronomicznego. 2. Przebudowa nawierzchni drogi wewnętrznej nr ewid. 141 – dojazd do budynku związanego z obserwatorium astronomicznym. 3. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 105104R Basznia Dolna – Piaski km 1+210 – km 1 + 425. 4. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 132581R Tymce – PKP w miejscowości Tymce km 0 + 005 – km 0 + 580. Termin realizacji robót budowlanych: do dnia 30.10.2020 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy robót budowlanych - na podstawie faktury końcowej, płatnej w I kwartale 2021 roku, po wykonaniu i protokolarnym odbiorze wszystkich robót objętych zamówieniem. Okres gwarancji: 60 miesięcy. Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację techniczną robót budowlanych zawiera Załącznik Nr 7.7 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) dla robót budowlanych: 45233220–7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 4) Zadanie Nr 4: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy renowacji parowozu i wagonów kolejowych (CPV: 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego): 4.1 Prace renowacyjne przy parowozie. Zamawiający przewiduje w odniesieniu do zadania zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Zamówienie w zakresie podstawowym (gwarantowanym) obejmuje prace konserwatorsko – renowacyjne lokomotywy parowej Ty2-7, która wraz z wagonami będącymi przedmiotem odrębnej części zamówienia stanowić będzie element wystawy zewnętrznej poświęconej kolejom kresowym w tworzonej w miejscowości Basznia Dolna Galerii Kolejnictwa. Zamówienie obejmuje także przetransportowanie lokomotywy z miejsca obecnego postoju (Kraków) na miejsce prowadzenia przez Wykonawcę prac oraz na docelowe miejsce eksponowania (Basznia Dolna). Kompleksowa renowacja parowozu obejmuje: a) zabezpieczenie przed dalszym niszczeniem na skutek korozji, upływu czasu i dewastacji; b) odtworzenie brakujących elementów wyposażenia, w postaci kopii (replik) lub przy wykorzystaniu części staro użytecznych; c) przywrócenie wyglądu z okresu służby na PKP w latach 70-tych i 80-tych XX wieku; d) dostosowanie do bezpiecznego oglądania; e) przygotowanie do przejazdu kolejowego lub przewiezienia transportem drogowym oraz przetransportowanie z miejsca obecnego postoju na miejsce prowadzenia prac oraz na docelowe miejsce ekspozycji. Zamówienie w zakresie opcjonalnym obejmuje: a) Naprawę poszycia i uszczelnienie kadzi wodnej tendra, naprawę instalacji wodnej tendra. b) Wyposażenie lokomotywy w instalacje multimedialne: 1) Instalacja oświetleniowa: 2) Instalacja dymotwórcza: 3) Instalacja dźwiękowa: Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie posiadanie środków finansowych na zamówienia objęte prawem opcji wynikających np. z: a) uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym, b) pozyskania dodatkowych środków finansowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych, w całości lub w niepełnym zakresie. Warunkiem uruchomienia przez Zamawiającego prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji z jednoczesnym wskazaniem zakresu prawa opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Zamawiający informuje, że termin wykonania zamówienia opcjonalnego jest taki sam, jak termin wykonania zamówienia podstawowego (gwarantowanego). W związku z powyższym skorzystanie z prawa opcji, tj. złożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nastąpi w terminie nie krótszym, niż 4 miesiące przed upływem terminu realizacji zamówienia, tj. do dnia 28.02.2021 r. Po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa opcji chyba, że termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony. W przypadku tym termin na złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji ulegnie przedłużeniu o okres wynikający z przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Termin realizacji usług objętych nadzorem: do dnia 30.06.2021 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy usług objętych nadzorem: 1. na podstawie faktury częściowej w wysokości do 200.000 zł, płatnej w I kwartale 2021 roku, po wykonaniu i odbiorze części usług odpowiadających swoją wartością co najmniej planowanej płatności; 2. na podstawie faktury końcowej – pozostała część wynagrodzenia wynikająca z oferty Wykonawcy – płatnej w III kwartale 2021 roku, po wykonaniu i odbiorze pozostałych usług objętych zamówieniem. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy (postępowanie przetargowe nierozstrzygnięte). Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację usług (opis przedmiotu zamówienia) zawiera Załącznik Nr 7.8 do SIWZ. 4.2 Prace renowacyjne przy wagonach kolejowych. Zadanie dotyczy renowacji 3 przedwojennych wagonów (1 pasażerski i 2 towarowe), które wraz z lokomotywą będącą przedmiotem odrębnego zadania stanowić będą element wystawy zewnętrznej poświęconej kolejom kresowym w tworzonej w miejscowości Basznia Dolna Galerii Kolejnictwa. Zamówienie obejmuje także przetransportowanie wagonów z miejsca obecnego postoju (Basznia Dolna) na miejsce prowadzenia przez Wykonawcę prac oraz na docelowe miejsce eksponowania (Basznia Dolna). Odrestaurowanie wagonu pasażerskiego austriackiego typu Ib nr PKP 13 234 Ci W celu właściwego odrestaurowania wagonu należy poddać go profesjonalnym pracom renowacyjno-odtworzeniowym. Działania te będą mieć na celu zabezpieczenie oryginalnej substancji przed zniszczeniem, kompleksowe odtworzenie nadwozia wagonu wraz z wyposażeniem zewnętrznym i wewnętrznym oraz przygotowaniem do roli eksponatu, prezentowanego w skansenie kolejowym na stacji Basznia. Kompleksowa odbudowa wagonu obejmuje: a) odtworzenie nadwozia wagonu wraz wyposażeniem wnętrza przy wykorzystaniu replik oryginalnych części; b) zabezpieczenie podwozia przed dalszym niszczeniem na skutek upływu czasu, warunków atmosferycznych czy korozji; c) przywrócenie wyglądu z okresu służby na przedwojennych Polskich Kolejach Państwowych przed wrześniem 1939 roku; d) przygotowaniu do funkcji eksponatu oraz przystosowaniu wnętrza pudła do zwiedzania. Przeprowadzenie prac konserwatorskich wagonu towarowego typu C-IX nr 870 203 W celu właściwego odrestaurowania wagonu 870 203 należy poddać go profesjonalnym pracom renowacyjno-odtworzeniowym. Działania te będą mieć na celu kompleksowe zabezpieczenie wagonu przed zniszczeniem, odtworzeniem pierwotnego stanu i przygotowaniem do roli eksponatu, prezentowanego w skansenie kolejowym na stacji Basznia Dolna. Kompleksowa renowacja wagonu obejmuje: a) zabezpieczenie przed dalszym niszczeniem na skutek upływu czasu, warunków atmosferycznych czy korozji, b) odtworzenie wyglądu z okresu służby na Polskich Kolejach Państwowych bezpośrednio po wyprodukowaniu czyli przed 1939 rokiem, c) odtworzenie brakujących elementów oryginalnego, fabrycznego wyposażenia w postaci replik (kopii) lub przy wykorzystaniu części staro użytecznych, d) przygotowanie do funkcji eksponatu oraz przystosowaniu wnętrza pudła wagonu do funkcji przestrzeni wystawienniczej. Przeprowadzenie prac konserwatorskich wagonu towarowego typu C-IX nr 870 204 W celu właściwego odrestaurowania wagonu 870 204 należy poddać go profesjonalnym pracom renowacyjno-odtworzeniowym. Działania te będą mieć na celu kompleksowe zabezpieczenie wagonu przed zniszczeniem, odtworzeniem pierwotnego stanu i przygotowaniem do roli eksponatu, prezentowanego w skansenie kolejowym na stacji Basznia Dolna. Kompleksowa renowacja wagonu obejmuje: a) zabezpieczenie przed dalszym niszczeniem na skutek upływu czasu, warunków atmosferycznych czy korozji, b) przywrócenie wyglądu z okresu służby w Ludowym Wojsku Polskim po naprawie głównej czyli około 1967 roku, c) odtworzenie brakujących elementów wyposażenia typowego dla lat 60-tych XX w. w postaci replik (kopii) lub przy wykorzystaniu części staro użytecznych, d) przygotowanie do funkcji eksponatu oraz przystosowaniu wnętrza pudła wagonu do funkcji przestrzeni wystawienniczej. Termin realizacji usług objętych nadzorem: do dnia 30.06.2021 r. Zapłata wynagrodzenia dla Wykonawcy usług objętych nadzorem: 3. na podstawie faktury częściowej w wysokości do 300.000 zł, płatnej w I kwartale 2021 roku, po wykonaniu i odbiorze części usług odpowiadających swoją wartością co najmniej planowanej płatności; 4. na podstawie faktury końcowej – pozostała część wynagrodzenia wynikająca z oferty Wykonawcy – płatnej w III kwartale 2021 roku, po wykonaniu i odbiorze pozostałych usług objętych zamówieniem. Okres gwarancji: minimum 36 miesięcy (postępowanie przetargowe nierozstrzygnięte). Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje także obsługę okresu gwarancji (np. przeglądy gwarancyjne). Dokumentację usług (opis przedmiotu zamówienia) zawiera Załącznik Nr 7.9 do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień dla usług objętych nadzorem (CPV): 50222000-7 Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego 50221000-0 Usługi w zakresie napraw i konserwacji lokomotyw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – dotyczy każdego z 4 zadań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, określonych w Części B rozdziału VI SIWZ składa dokumenty, stosownie do regulacji zawartych w §7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), zmienionego Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1993).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach