Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Integracja dróg gminnych z systemem dróg, krajowej Nr 19 i powiatowej ul. Mickiewicza, (ul.Kleeberga, Rejonowa, łącznik drogi krajowej Nr 19 z ul. Mickiewicza) w Bielsku Podla

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 05065898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Integracja dróg gminnych z systemem dróg, krajowej Nr 19 i powiatowej ul. Mickiewicza, (ul.Kleeberga, Rejonowa, łącznik drogi krajowej Nr 19 z ul. Mickiewicza) w Bielsku Podla
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane przy realizacji inwestycji pn. Integracja dróg gminnych z systemem dróg, krajowej Nr 19 i powia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunki dodatkowe wymagane od Wykonawców: 1. Dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum 3 osoby jak niżej, posiadające potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych tj.: - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sanitarnej, - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 2. Na czas związania umową Wykonawca powinien posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji o wartości min. 9 000 000,00 zł brutto (wartość robót budowlanych) - w zakresie wykonawstwa robót drogowych min. 8 000 000,00 zł brutto oraz w zakresie wykonawstwa robót sanitarnych min. 1 000 000,00 zł brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie, 4. Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w ciągu 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.) - wg załącznika Nr 2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może być złożone wspólnie, przy czym winno być podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę). 4. Oświadczenie, że Wykonawca jest- nie jest płatnikiem podatku VAT wg załącznika nr 3 do SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jedno wspólne oświadczenie). 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załącznika Nr 4 do SIWZ / , wymagane jest wykazanie : - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sanitarnej - 1 osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Do oferty należy dołączyć odpisy uprawnień i przynależność do Izby Budowlanej aktualne na dzień składania ofert (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.5., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji o wartości min. 9 000 000,00 zł brutto ( wartość robót budowlanych) - w zakresie wykonawstwa robót drogowych min. 8 000 000,00 zł brutto oraz w zakresie wykonawstwa robót sanitarnych min. 1 000 000,00 zł brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie, wg załącznika Nr 5. (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). 8.Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp. , 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP., składa dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.). Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie (za wyjątkiem wymienionych tam załączników, które muszą być złożone w oryginale) mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Dodatkowo dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dane ekonomiczne i finansowe przedstawione przez Wykonawcę, które mają potwierdzić spełnienie przez Wykonawców warunków określonych w niniejszym punkcie podane przez Wykonawcę spoza terytorium RP, w walucie innej niż PLN zostaną przez Zamawiającego przeliczone na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 9 niniejszej siwz. 2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika (zwanego w niniejszej siwz Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ustanawiający pełnomocnika powinien być dołączony do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.Pełnomocnictwo winno upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z procedurą przetargową lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem umowy w imieniu Wykonawców i winno być potwierdzone przekazaniem pisemnych uprawnień Pełnomocnika podpisanych przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Oferta powinna być podpisana w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia, muszą przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a) związania co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy powiększony o okres rękojmi za wady; b) wskazanie Pełnomocnika i jego umocowania dotyczące zaciągania zobowiązań, przyjmowania płatności od Zamawiającego i przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna; c) zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia; d) role i zadania każdego z Wykonawców w wykonywaniu umowy; e) zapis mówiący, że w trakcie realizacji umowy Wykonawca nie zmieni swojego składu bez uprzedniej zgody Zamawiającego z wyjątkiem zmian będących następstwem łączenia, podziału, przekształcenia, upadłości lub likwidacji jednej z osób wspólnie wykonujących umowę. 6.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach