Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego: ,,Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej lasów poprzez przebudowę dróg leśnych niewyznaczonych w planach urządzania lasów jako dojazdy pożarowe w leśnictwach Pianki, Góra, oraz drogi pożarowej nr 58 w leśnictwie Góra)

Nadleśnictwo Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Słowiańska 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4299865 , fax. 087 4299863
  • Data zamieszczenia: 2011-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Giżycko
    ul. Słowiańska 2 2
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4299865, fax. 087 4299863
    REGON: 79050494100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/web/gizycko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Giżycko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego: ,,Wzmocnienie systemu ochrony przeciwpożarowej lasów poprzez przebudowę dróg leśnych niewyznaczonych w planach urządzania lasów jako dojazdy pożarowe w leśnictwach Pianki, Góra, oraz drogi pożarowej nr 58 w leśnictwie Góra)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego, w tym, w zakresie wszystkich branż niezbędnych do przeprowadzenia powyższego zadania oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego i ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2002r. nr 108 poz. 953). Inspektor nadzoru zobowiązany będzie sprawdzać czy wykonywane roboty budowlane są zgodne z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a w szczególności do: reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, STWIORB, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, dokonanie wpisu do dziennika budowy stwierdzające podjecie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad określonymi robotami, sprawdzania postępu robót, sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów, żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, sprawdzania i odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, wykonaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, informowanie Zamawiającego o zdarzeniach mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane, niezwłoczne informowanie Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla Zamawiającego, zapewnienie przestrzegania i stosowania Prawa Budowlanego przez wykonawcę robót, prowadzenie odbiorów częściowych i końcowych przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, prowadzenie konsultacji i doradztwa dla Zamawiającego, potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, wykonywanie wszelkich innych czynności związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, dokonanie odbioru od Wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich atestów na użyte materiały budowlane, pilnowanie dokonywania stosownych zapisów w dzienniku budowy, powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru częściowego i końcowego, uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru robót, przekazanie Zamawiającemu w dniu końcowego odbioru robót sprawdzonego przez siebie kompletu atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów (badania nośności podłoża płytą dynamiczną, pomiary spadków poprzecznych, itp.) i prób (badania laboratoryjne uziarnienia kruszywa, itp.) wykonywanych w trakcie trwania robót, udział w przeglądach gwarancyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 złotych słownie: jeden tysiąc złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert . 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu na konto bankowe: BGŻ S.A oddział w Giżycku nr 30 2030 0045 1110 0000 0074 5980 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed terminem składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 tekst jednolity ze zm.). 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej (poręczenia i gwarancje) należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dokument poręczenia i gwarancji powinien zawierać bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 5. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy umieścić w ofercie. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy i wniesieniu zabezpieczenia jej należytego wykonania. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to przyczyn nieleżących po jego stronie; b. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gizycko/zamowienia_publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach