Nadleśnictwo Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, Mrozy Wielkie 21
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 6202513 , fax. 87 6202513
- Data zamieszczenia: 2011-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ełk
Mrozy Wielkie 21 21
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 6202513, fax. 87 6202513
REGON: 79001123300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_elk
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Ełk
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego: Przebudowa drogi dojazdowej do Nadleśnictwa Ełk w Mrozach Wielkich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Nadzór inwestorski wymagany będzie w zakresie: - Przedmiot zamówienia obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego, w tym, w zakresie wszystkich branż niezbędnych do przeprowadzenia powyższego zadania oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego i ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. 2002r. nr 108 poz. 953). Inspektor nadzoru zobowiązany będzie sprawdzać czy wykonywane roboty budowlane są zgodne z dokumentacją projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych a w szczególności do: - reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, STWIORB, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, - dokonanie wpisu do dziennika budowy stwierdzające podjecie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad określonymi robotami, - sprawdzania postępu robót, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonanie prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów, - żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót wykonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, - sprawdzania i odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy, - sprawdzania i zatwierdzenia do zapłaty rachunków i faktur za wykonane roboty, - wykonaniu czynności związanych z przygotowaniem zrealizowanej inwestycji do odbioru, dokonaniem odbioru z udziałem przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, i przekazaniu Zamawiającemu stosownych dokumentów, - informowanie Zamawiającego o zdarzeniach mogących wpłynąć na wykonanie robót budowlanych w sposób i zakresie określonym w umowie na roboty budowlane, - niezwłoczne informowanie Zamawiającego w przypadku wyniknięcia nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających lub poważnie utrudniających prowadzenie lub kontynuowanie robót budowlanych mogących mieć w przyszłości skutki finansowe dla Zamawiającego, - zapewnienie przestrzegania i stosowania Prawa Budowlanego przez wykonawcę robót, - prowadzenie odbiorów częściowych i końcowych przy udziale przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, - prowadzenie konsultacji i doradztwa dla Zamawiającego, - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, - wykonywanie wszelkich innych czynności związanych z właściwym prowadzeniem inwestycji, - dokonanie odbioru od Wykonawcy robót dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich atestów na użyte materiały budowlane, - pilnowanie dokonywania stosownych zapisów w dzienniku budowy, - powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru częściowego i końcowego, - uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej powołanej przez Zamawiającego, - zorganizowanie i przeprowadzenie odbioru robót, - przekazanie Zamawiającemu w dniu końcowego odbioru robót sprawdzonego przez siebie kompletu atestów, certyfikatów zastosowanych materiałów oraz protokołów z pomiarów (badania nośności podłoża płytą dynamiczną, pomiary spadków poprzecznych, itp.) i prób (badania laboratoryjne uziarnienia kruszywa, itp.) wykonywanych w trakcie trwania robót, - udział w przeglądach gwarancyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie doytczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_elk/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15